Cooni-kronike iz coonilanda

utorak, 17.10.2006.

pearl of The Dioničarstvo!

Ljudi moji ovo što ćete pročitat samo je jedan od pokazatelja kakvi umovi nas šalju u život!

Skoči preko granice a ne dodirne oranice!
Dat ću još jednu peticu za konja, za zeca, za hahahahahahahahaaa….
Kakav će to bit koloplet slavonskih tanca?
Dobri su dobri su dobri su…
Da…
Dobri su dobri su dobri su…
Da…može…al to su…vjerojatno…
Desetka je ekipa!
Tamo ima i vrlo zgodnih dečki, već kad smo kod Mački!
Da je se počasti sokičem, da se sokičć donaspe…eh treba…treba…
Ima l' ikakve veze sa Slavonijom?
Imat će ona jednu finu dionicu na svojoj tamburici!
Ne mogu pronaći pravu riječ bez povećala!
Ja sad šutim.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36
(36 seundi je šutila! rekord!)
Ilira dozivam…
Sjećam se lani kad je kao dupin izvan vode, kužiš?
Mala Stary sve obara, dadada…
Kad nam mala Mačak dođe s tamburicom Matea će recitirat! dadada…
Zaljubljeno dijete, zaljubljeno dijete, ja sam tu primijetila neke komade al nisam ništa htjela reći!
što iskusimo, tek je to pravo, recimo kocka!
Neću vas ja…radi se vamo kocka kocki al neću vas ja…idemo dalje…
Kocka se! Znaš šta znači kocka!?
Ovaj matija je dobar…Kad on gleda sa ah…hahahahaha (umire od smijeha)
Kako živeš!?
Pomaknut ću ga!
Martinice jel se i ti slažeš?
Kocka je strast…dugo traje…kužiš?
Mržnja…ovisnost…dobar ti je izraz!
Gašpar se sa mnom slaže!
Njoj ću od svih razreda dat 5!
(guši se u svom smijehu)
Jaaa…jaaa….jaa
Jedan red u životu je dobar za zdravlje i sve!
I dobre mane da se ne uzokolimo!
Oću reć i vrline i mane…e…
Dali me razumijete?
Vi meni samo pogledajte!
Mogla bi ja još pisat kako se povećava, kako se smanjuje…
I velite vi tako…da…da…
Mala princeza Mačak! Da..da…
A tek Bartolić kako me gleda!
Mogu reć, al ne mogu reć, rođeni filozof!
Mudrost u sebi sadrži i ljubav i ljepotu!
Pa se pitam koja je to ljubav?!
Obično svi mi manje-više volimo da izgorimo!
Bartolić sam otkrila! eeee…
Ekipa je zgodna!
Onda ih donesem, pa ih odnesem ma…razumijete?! da da ljudi izvješća!
Ja to ću reć, oprostit ću im…Još danas!
Ma ona spava…ona ona je…
A princeza!
Pozdravila sam se s njom! ljepotica ( govori za Vedranu )
Mala točkica.
Red mi preskočite svakako! 2x
Vidite ovo je moja najbolja osobina;
Vidim na čelu piše…
Oću reć, kako Ivan diše!
Neću vas ja gnjavit s time!
Onda će mi tu bit mala točkica.
Sada ćemo preskočiti CIJELI RED!
E sada mi je preskočen red!
Kad mi nešto ne štima, ne štima, kužiš?
Ni u mislima, ni u riječi, ni u vodu…
A jesmo li…Dobro…jer sam tjela…u nekim razredima nisam…
Ne znam šta je ovom djetetu!
Ima nekih komada, jedan, dva, tri sad će dobit i četiri…





17.10.2006. u 21:36 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Urednica-

Cooni.
Sedamnaestogodišnja djevojka nezrelih razmišljanja.
Poremećena osoba kojoj hitno treba pomoć istomišljenika.
Obožavateljica nadnaravnog i teoretski nemogućeg.
Štovateljica hip-hopa i SAD-a.
Polukrvna zagrepčanka.
Strastvena zalubljenica u more.
Dizejnerica, artistica i lijenčuga.
Sretno vezana.

Free Site Counter
Free Site Counter


meni su fora...
G-Unit
za one koji vole učit...
Street Gangs
balkan lyrics:
Svaštara
hrvatsko-srpsko-slovenska verzija mtv-ja
MTV Adria
naš stari dobri music tv...
MTV
Besplatni mp3 hitovi:
Free mp3 Downloads
Ako te zanimaju novosti iz hip-hop svijeta...
HIP-HOP/ Croatia
Kralj luksuza...
P.Diddy
princ of pimping...
Snoop Dogg
zanimljiv lik...
Timberland
dobar je...dobarje...
Chingy
hip-hop diva...
Missy Elliott

Oni čitaju mene, čitam ja njih.
plavareperica
mil3
katarina
petraaa
hip hop.proof cura
Missy L
lebron 23
lil'k
in-ass