Cooni-kronike iz coonilanda

ponedjeljak, 25.09.2006.

Prljave gaće čista savjest

Dobar dan narode! Shvatila sam da je vrijeme da stavim pokoju misao na "papir" pa evo...
Nedavno sam načula priču o jednoj dami koja ne mijenja svoje gače. Naime, jednom davno, 4.9.2006. godine jedna se djeva pojavila na uobičajnoj kavi i svima na uvid dala kakve gaće nosi. Bile su to čisto bijele gaće sa nekakvim nebitnim uzorkom. Čak moram priznat taj prizor nije bio loš, no kako su dani prolazili gaće su postajale sve mutnije; bijele, prljavo bijele, sive...To je u meni i još mnoštvu ljudi pobudilo sumnju nad kojom se zgražavam! Djeva očito ne mijenja svoje donje rublje.Ljudi kažu higijena iliti čistoća je pola zdravlja, ali izgleda da još postoje osobe koje higijenu nisu uvrstile u svoj vokabular...Hm...Možda im se higijena temelji na filozofskom vicu: Kako mujo provjerava dali su mu čiste čarape? Baci ih na zid, ako padnu još su čiste a ako se zaljepe vijeme je za pranje. Ta slika baš i nije primamljiva...Ali što se može? Eto narode moj savjet vam je brinite o svojoj higijeni jer uvijek postoji neko znatiželjno oko u blizini! pozdraf i čitamo se !
Cthumbup

25.09.2006. u 17:46 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Urednica-

Cooni.
Sedamnaestogodišnja djevojka nezrelih razmišljanja.
Poremećena osoba kojoj hitno treba pomoć istomišljenika.
Obožavateljica nadnaravnog i teoretski nemogućeg.
Štovateljica hip-hopa i SAD-a.
Polukrvna zagrepčanka.
Strastvena zalubljenica u more.
Dizejnerica, artistica i lijenčuga.
Sretno vezana.

Free Site Counter
Free Site Counter


meni su fora...
G-Unit
za one koji vole učit...
Street Gangs
balkan lyrics:
Svaštara
hrvatsko-srpsko-slovenska verzija mtv-ja
MTV Adria
naš stari dobri music tv...
MTV
Besplatni mp3 hitovi:
Free mp3 Downloads
Ako te zanimaju novosti iz hip-hop svijeta...
HIP-HOP/ Croatia
Kralj luksuza...
P.Diddy
princ of pimping...
Snoop Dogg
zanimljiv lik...
Timberland
dobar je...dobarje...
Chingy
hip-hop diva...
Missy Elliott

Oni čitaju mene, čitam ja njih.
plavareperica
mil3
katarina
petraaa
hip hop.proof cura
Missy L
lebron 23
lil'k
in-ass