< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

OBAVIJEST:stavio sam dizajn koji sam koristi u svojim proslim blogovima(3-4 :P)


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

jenda rockerica
moj brat
MTR
tina
luka

o meni:
ime:Marijan
razdred:7a
godine:13
mjesto stanovanja:Korcula
bavim se:engleski,rukomet i bubnjevi :p




Free Music
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

volim:
jesti
svirati
gledat teve
igrat dotu ili kokosi
Image Hosted by ImageShack.us

ne volim:
a svasta
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

evo malo videa :P
moj razred crycrycrypuknucupuknucupuknucu elelle


subota, 16.02.2008.

10 post(svaka mi cast)

evo pisem ovaj post jer me netko natjerao yes.A ne znam sta da pisem,jedino da mi je tata otisou u njemacku tamo negjde do utorka,a mama sutra ide u zg do utorka,sta znaci sam u kuci(s bratompuknucupuknucupuknucu).jedva cekam da odu!!!!!roflrofl.cerekValentinovocerek sam proveo...(khm) SUPER roflroflroflroflrofl.Meni je bilo dobronaughtynaughtynaughty,al neznam je li bilo onoj jednoj lelelele.Joj kako mi je dosadno,evo vidite kad ja pisem novi post.Dogodilo se cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dobio sam 4 i 5 iz biologije,a na polugodistu mi je bila 3 no .I jos jednu peticu iz hrvatskog za pjesmicu sta san napiso za valentinovo.BRAVO JA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Now Playing:guns n' roses-November rain(bas zakon pjesma)al evo taman kraj i sad ide:
guns n' roses-patience. Evo bas ja mislim u pon ili uto mi doso kabel za gitaru,prosli mi je ''puko :P''.tj dosla su 2.I naucio sam sweet child o' mine (BRAVO JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

to je to,cujemo se,pjevapjevazujozujozujolazelazemouthwashsretannonocrybeljzubocoolroflkisskissrolleyeswinkeeknonoyesnonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze

- 09:58 - Komentari (41) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.