Image Hosted by ImageShack.us
Neki drugi ja... - Na pragu svojih tridesetih... - Blog.hr

Na pragu svojih tridesetih...

04.02.2008., ponedjeljak

Neki drugi ja...

Ako ima netko tko me duže čita, zna da je postojala jedna mala koju sam sretao na njenom poslu. Cura 22 godine, u sretnoj vezi 6 godina, nije od onih što se daju okolo...Sve u svemu, svaka bi ju mama za snahu poželjela.
Ali stvari često nisu onakve kakve nam se čine i na stoti pogled.
Nakon onih početnih iskrica, ja sam valjda prvi put u životu dopustio gornjoj glavi da donese odluku i rekao NE. Već sam sam sebi dopizdio s glupostima, postao sam otac, drugo dijete dolazi za par mjeseci i imajući u vidu koliko sam tuge donio svima oko sebe, odlučih da šaranje sa strane više ne bi trebala biti moja zanimacija.

Za Novu godinu stigne mi od nje poruka:" sve najbolje mom najdražem _ _ _ _ _ _ . pusa!"

Jebem ti mala, ne znaš s kim se zajebavaš. I kada se hoću riješiti bludnih misli i radnji, ne date mi mira.
Zašto je velikom broju žena dovoljno uputiti par osmjeha i dati pokoji kompliment i već si na pola puta do kreveta?! Jesu li toliko naivne ili samo žele da mi steknemo takav dojam? Spava li u svakoj ženi potencijalna "kurva". Kažu da prilika čini lopova. Čini li prilika i preljubnicu?

Pola svog života analiziram žene. Uvijek sa bio dobar sa ženama. I one koje su tu bile samo za sex, mogle su u meni naći osobu od povjerenja, nekoga s kim razgovaraju o najintimnijim stvarima. Volio sam ih slušati, prikupljati podatke i pohranjivati ih. I kada pomisliš da imaš dovoljno iskustva i znanja o njima, uvijek se pojavi neka nova koja te iznenadi. Toliko su slične međusobno, a opet toliko različite.

Da skratim malo priču, ljepojka s početka posta mi jučer, u situaciji gdje je 20ak ljudi oko nas, napiše:"Želim te. Ovdje. I sad."

Haloooooo mala, plašiš me, takve stvari bih ja trebao tebi pisati. Ne igraj moju ulogu.
Znaš u kakvoj sam situaciji, znaš što sam prošao, šta će ti to u životu?!

"Nema veze. Samo reci kada i gdje i tvoja sam."

S jedne strane je moja želja da se uistinu smirim. Pogotovo u "svom dvorištu", a ako me prilika napravi lopovom negdje daleko...o tom potom.

S druge strane je prelijepa cura koju želi svaki muškarac kojeg poznam, sline oko nje, lome se za malo njene pažnje i nadaju se da bi nekad moglo nešto biti.
A ja to mogu uzeti kad poželim.
Jesam li sretan ili proklet? I hoću li uzeti zabranjenu jabuku?
Nadam se da neću...

- 14:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi