Mojoj mami umesto maturske slike u izlogu

14.04.2006., petak

63.644 riječi i jedna psovka...

Podnaslov je to jedne, meni jako drage, knjige Đorđe Balaševića; Jedan od onih života. Nadam se samo da će ovaj blog potrajati malo duže od "samo" 63.644 riječi; a mogu garantirati da će biti i više od jedne psovke(mada ću se truditi ne biti previše prost ;)).

Možda pomalo megalomanski od mene; vući si neke paralele sa Velikim Stihoklepcom na bilokoji način; no osobno ću biti zadovoljan ako samo dio onoga što ispadne ispod mojih prstiju bude imalo tračak onoga što imaju njegovi stihovi. Ne kažem sada da ću pisati stihove, niti da ću uvijek pisati suvislo, što se toga tiče ali pisati ću ono što mi prođe glavom i pisati ću za sebe. Ne nadam se da ću, u ovom impresivnom moru blogova, uspijeti pronaći neko svoje mjesto pod suncem; ne pikiram ka vrhu top liste...dapače. Nekako mi odgovara mir i tišina anonimnosti; i doista sumnjam da će, u gomili tinjedžera i djece(nije namjera da ispadne kao sprdnja) sa svojim školskim problemima i "super ti je blogač" šabloniziranim komentarima, ovaj moj "matori" ;) kutak ostati primjećen.... dovoljno mi je što sam ostavio svoj trag ;)

<< Arhiva >>