The Metal Prison

24.07.2006., ponedjeljak

Na početku bijaše riječ....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I riječ bijaše u Mene (Boga). I riječ bijaše Ja (Bog). I ja reko da će nastat stranica o metalu i točka. Obožavam to slušat i došlo mi na pamet (od prekomjerne dosade) da objavim neki web uradak, blog, online kutak posvećen toj glazbi. Tako da će se ubrzo na ovoj stranici moći naći puno zanimljivih i nezanimljivih stvari vezanih uz bendove koje osobno slušam, ali i uz bendove koje NE slušam, jer METAL JE METAL. Naime, ako mi ponestane tema o metalu, a šire je poznato da sam veliki gejmer koji svakodnevno praši po 16 RPG-ova odjednom, moći se naći i tema vezanih uz to. Ubacit ću koju i o svom bendu, tak da se ima.
No, da se predstavim: Ime trenutno nije važno, nadimak Metalchild ne koristim u privatnom životu, nego samo ovdje, imam 18 godina, živim u Zagrebu, ne pijem, ne pušim. Često visim pred kompom, skladam i pišem pjesme za bend, igram RPGove, solim drugima pamet. U slobodno vrijeme sviram bubnjeve, udaram po kantama i poklopcima u podrumu, al to je vrlo rijetko, zato kaj susjedstvo želi mir. Ne da mi više pisat, moram još zmislit kaj ću sa blogom, imam puno ideja, neznam realizirat. Pozdrav!

Stay 666

- 02:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kolko vas je trenutno:


Ukupno posjeta:
Free Web Counter

The angels are injured
Fall with broken burning wings
Are we dead inside
Are we blind
We can't keep moving forward
Backwards with closed eyes
We're losing sight
All lost inside

Mudvayne - Fall Into Sleep