...FuCk AuThoRiTy... |anytHing_buT_oRdinaRy|

25.05.2006., četvrtak

here I am..

stvarno nisam dugo pisala... desilo se svega i svacega, dobroga i losega... ali ono lose pokusavan zabiti, a dobro sacuvati u sjecanju... sta reci... sto se tice sugavog faksa...imam jos nekih 2 tjedna glupih, dosadnih i obaveznih predavanja, a onda dolaze ispiti, ja cu se potruditi da sto vise ispita dam odma u 6 mj, i u 7,da se nemoram poslje tlacit u 9.mj, ali vjerovatno ce biti i takvih ispita koje necu moc proc iz prve...jebiga... neznam niti dal cu dobiti sve potpise...malo stekam...nadam se da ce sve biti ok...
glupo mi je to sta su ta predavanja obavezna,,taj sugavi bolonjski proces!!!! stalno izmisljaju neka nova pravila... 1.semestar je bilo sve drugacije od drugog,ma neznaju ni oni sami sta bi sa sobom pa zaj... nas studente... definitivno su neozbiljni i nemaju nikakvog obzira prema nama, stalno nas setaju, raspored je koma, malo ujutro malo popodne, danas nemamo sutra imamo i tako.... organizacija im je za - 10!!!! cak je u srednjoj bilo bolje! al ja sam pravi pobunjenik!!! nikad nisam u slozi sa nikakvim skolstvom!!!a sta cu!?! tako da ako prodem ovu godinu, naravno, sljedecu idem vanredno i nadam se da cu se uspijeti negdje zaposliti..jer predavanja - vise nikako!!! dosta mi je toga za cijeli zivot!!!!
dosta ov e dosadne teme... u biti nema nista zanmljivije... osim ljubavi..
sretna sam i dalje, nadam se da ce tako i ostati.... ja i moj dragi S se jako jako vojimo... i zato sam sretna... nema nista drugo sta me vise spunjava od njega.... sve ostalo je super...
u zadnje vrijeme se dosta zblizavam sa Martinicom( s faksa), stvarno mi je postala jako draga..nisam ni slutila da cu se vezati za nju... ali eto... vrijeme prolazi, sve vise smo skupa i desi se... mislim da sam ju najvise zavolila i skuzila kakva je zapravo one dane kad sam najvise trebala podrsku koju mi je ona pruzila...i zato joj jedno veliko hvaja... misilm da je to dosta za danas... pussa....... voji vas vasa mala -Yo-

- 21:54 - kazi nesto.... (2) - printaj si... - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





VITA SPERICOLATA

Voglio una vita maleducata
Di quelle vite fatte, fatte cose
Voglio una vita che se ne frega
Che se ne frega di tutto, si
Voglio una vita che non c mai tardi
Di quelle che non dormo mai
Voglio una vita di quelle che non si sa mai

E poi ci troveremo come le star
A bere del whisky al Roxy bar

O forse non ci incontreremo mai
Ognuno a rincorrere i suoi guai
Ognuno col suo viaggio
Ognuno diverso
E ognuno in fondo perso
Dentro i fatti suoi

Voglio una vita spericolata
Voglio una vita come quelle dei film
Voglio una vita esagerata
Voglio una vita come Steve McQueen
Voglio una vita che non c mai tardi
Di quelle che non dormi mai
Voglio una vita, la voglio piena di guai

E poi ci troveremo come le star
A bere del whisky al Roxy bar

Oppure non ci incontreremo mai
Ognuno a rincorrere i suoi guai
Ognuno col suo viaggio
Ognuno diverso
E ognuno in fondo perso
Dentro i fatti suoi

Voglio una vita maleducata
Di quelle vite fatte cose
Voglio una vita che se ne frega
Che se ne frega di tutto, si
Voglio una vita che non c mai tardi
Di quelle che non dormi mai
Voglio una vita
Vedrai che vita, vedrai

E poi ci troveremo come le star
A bere del whisky al Roxy bar

O forse non ci incontreremo mai
Ognuno a rincorrere i suoi guai
E poi ci troveremo come le star
A bere del whisky al Roxy bar
O forse non ci incontreremo mai
Ognuno a rincorrere i suoi guai

Voglio una vita spericolata
Voglio una vita come quelle dei film
Voglio una vita esagerata
Voglio una vita come Steve McQueen
Voglio una vita maleducata
Di quelle vite fatte, fatte cose
Voglio una vita che se ne frega
Che se ne frega di tutto, si...