subota, 01.08.2009.

...Summer days...lalalala..=)

Dakle, ove ljetne dane provodim onako..hm..nekima bezveze..ali dobro je meni ovako ljenčarit...xD
Dani su svi skoro isti,podjednaki.
Ustajanje nešto prije podneva, pa ljenčarenje, jelo, komp, jelo, tv, jelo, navečer van(e to je dobro)...
hah, da, jelo...-_- udebljat ću se, al koga briga xD
Previše visim za kompom. Msn... Facebook...-Mrzim ga. Ovisnost! Čista ovisnost!
Tako bih ga izbrisala nekad. rawrr. Kakva bi mi to promjena bila.
Kad više ne bi čitala neke glupe statuse.
Gledala ljudima slike, po 5 puta iste.
I rješavala idiotske kvizove iz kojih se puno toga "može" saznati. LoL.
Kao npr koje je tvoje pravo ime(a ja mislila da je Andrea), tko te voli (ahah),
koja si zmija(?), koliko si posto zgodna (umirem od želje da saznam),
kako ti se zove lijeva sisa i slično. dahaha. Pa da se prosviraš!
Sad kad bolje razmislim, nisu moji starci toliko ni u krivu kad mi tupe
da su se oni u njihovo vrijeme stoput bolje i kvalitetnije zabavljali.
Bez kompa, mobitela, i tv-a...
A može li itko od vas zamisliti nas bez svih tih čuda?
pitam zato jer ja definitivno ne mogu. -_-
Ili?
Baš bi morala pokušati. bez tv-a bi mogla. bez mobitela...hm...ajde možda i bi...
ali svoga virtualnog svijeta da se odreknem?? pa ni da mi nude ne znam što u zamjenu. Nikad.
Ovisnica. ovisnica. e baš sam ovisnica! =D

Al it´s good. Budem se ja izlječila kad mi škola krene. xD itekako.
A dotad uživam.:)) I jedino što vama mogu poručit jest da i vi uživate. (mislim da mi je ovo jedina pametna rečenica u cijelom postu :D)
I ne mislite na gluposti. Ne tratite vrijeme. Uživajte u prijateljima. Družite se s njima. Zaljubljujte se. Odljubljujte. Pa ponovno zaljubljujte, i tako nanovo.hahah. Skidajte se s kompa. ( budem i ja xD) Uživajte u Suncu. i tako.

Image and video hosting by TinyPic

Mašem vam svima. Do idućeg puta. Ne znam kad će on biti. Primjetili ste da se i sad nisam dugo javljala. Ne da mi se nekako. Ma baš sam čudna. xD Ali dosta mojih glupardija. Čuvajte mi se svi. Volim*


17:49 | Komentari 36 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.