četvrtak, 18.06.2009.

It´s time for new beginning!

Me again :)
Već neko vrijeme se predomišljam za ovaj postupak..
Ali nakon dužeg dvuomljenja odlučih zatvoriti stari, i napraviti si novi blog!
Problem je, kao što sam primjetila i kod dosta blogera, u slobodi, dakle u tome što mi je blog čitalo dosta ljudi koje poznajem, i s time ulazilo u moje sasvim osobne stvari.
Adresa ovoga poznata je samo jednoj posebnoj curi kojoj tako i tako sve govorim, tako da zaista nemam potrebe tajiti ju od nje :)
Nadam se da će ovaj blog potrajati dugo..i da ću ga njegovati..te da ću putem njega upoznati mnogo simpatičnih bića s kojima ću se razumjeti.. Imam jedna krasna 2 primjera iz moje prošle blogerske karijere, Tanjica Oriončica( :) ) i moja draga Little Miss Smile..
pozdravljam vas sve koji ćete me čitati..
Vrijeme je za novi početak!

Dio posta želim posvetiti svojoj najneobičnijoj, najdražoj, najposebnijoj, najslađoj, najpametnijoj, najzaljubljenijoj, ma jednostavno NAJBOLJOJ Little Miss Smile te joj ovim putem još jednom poželjeti sretan rođendan! Volim te jako, i hvala što si uvijek bila uz mene, i što ćeš uvijek biti! Neizmjerno mi je drago što te poznajem i stvarno mislim da zaslužuješ naj naj najsretniji rođendan na svijetu!


22:13 | Komentari 41 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.