Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

lost in love2

06.02.2008., srijeda

osjećaj

mrzim ovaj osjećaj, mislim čitajuči sama svoje postove shvatila sam da samo cvilim i dramim, a sama sam sebi kao novogodišnju odluku rekla da više neču dramit.
mislim nije mi jasno kak se neki ljudi mislim mogu pomirit s činjenicama života i tak živjet i čekat Godoa ja to fakat nemogu mene to ubija....
mislim ubijam sama sebe i eto to je tak neznam ni sama kud da se metenm i stavim!!
onak imam cijeli svijet u rukama odnosno želim ga imati , želim napravit čudo a za to mi treba samo malo ljubavi, ništa drugo, mislim nikad u životu nisam ni imala skrivene namjere, nisam nikad tražila tipove s parama, jer mi to i nije đir, nisam nikad tražila ništa osim malo pažnje nečije, mislim moja teorija je sve ču ja to napravit i stvorit sama sam da imam nečiju podršku pored sebe.....
i onda ne razumijem u čem je problem, fakat mi nekad nije jasno, ali čekanja me ubijaju i u svakom od slučaja sam odustala kad bi morala čekat mislim nisam imala vremena za to.....
mislim imam milion misli u glavi i svaka od njih me ubija ubija me u pojam neznam ni sama kaj da kažem osim , da teorije kao što su sve u svoje vrijeme me onak ubijaju u pojam mislim halo kaj je to kojeg to smisla ima, ako se u pravilu dvoje ljudi voli onda ne vidim kakvo bi ja tu još vrijeme trebala čekati , odnosno kaj se tu još čeka koga, šta mislim pretpostavljam da nesigurnost dolazi do toga sve u svoje vrijeme, mislim ako neko općenito nije siguran u sebe onda neznam kaj se ja sad tu davim s tim nego jednostavno to zatvorim i krenem dalje fakat mi nije jasno kaj ja još tu radim???????
šta ja čekam čudo????
bože spasio me od ove agonije jer me ubija i ne vjerujem da me toliko ubija niti sam sretna, niti sam sigurna ni ništa, a kad mi neko kaže sve u svoje vrijeme dode mi da počnem vrištat iz svega glasa.....
mislim ja nisam strpljiva to je činjenica ali onak pucam po šavovima i pokušavam sama sebe kontroilrati ali ni to više nemogu....
NEMOGU ŽIVJET S TEORIJOM " SVE U SVOJE VRIJEME " mislim kad je to vrijeme može biti biti za 50 godina užas..............................

- 10:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Smisao života - dio drugi