Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

lost in love2

23.01.2008., srijeda

rijeka snova

jao kak ti snovi znaju biti mučni, a tek kad je pun mjesec i nemožeš za početak zaspati, i umjesto da spavam ja imam previranja po glavi od jedno dva sata monolozi mene i mene, strahota!!
i kaj ja shvatim, shvatim da mi čovjek ne dopušta da mu se približim, da je izgradio kule oko sebe, i svaki moj pokušaj izgovaranje riječi i slično mi se vrati ko bumerang ili ti bolje još svaki puta kad pokušam nešto izgovoriti, dodem do zida i lupam glavom o zid mislim , nekad ne razumijem zašto takvi ljudi nebi živjeli u svojoj nekoj zajednici da nas donekle normalne ne diraju odnosno da nas ostave na miru i da se ne petljaju u takve priče gdi je jedan lud, drugi zbunjen, a treći normalan.
no i nakon takve noći bar jedna pozitiva a to je da onak nemam živaca odustajem jer me već jako jako boli glava od lupanja u zid, a i mislim srce mi vene zašto zato što jedna idiot neznam reći kaj misli i nemože odgovoriti na jednostavno pitanje koje zvuči: " Srećo, ali u čem je stvar? kakav problem?
ne razumijem?
i on na sve to odšuti onak ljuta ljuta sam ko pas i ni sama neznam kaj da radim pa onda iskreno pjevam i neda mi se ništa drugo nego tugu i ljutnju ubiti muzikom, pa če valjda i to uskoro proći. nadam se Bože spasi me spasi me jer ovo ne vodi nigdje...
strašno kako on ne shvaća da sam sebi radi sranje, kak to on ne shvaća!!!!
no dobro vani je tako krasan dan a ja u uredu probijam s muzikicom ispred monitora, ne radi mi se danas stvarno mi se ne radi, ali sva sreća i ovaj dan če proći, jer sve u životu je prolazno, ljudi dodu.... ostanu....odu....dodu novi i sve to tako u jednom začaranom krugu života.
sve u svemu usprkos tome što sam ljuta ko pas mogu samo reći da vani je tako divno da me to sunce razveselilo prestrašno i to čisto plavo nebo!!!
ili ti nebo boje vanilije.

- 11:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Smisao života - dio drugi