Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

lost in love2

20.01.2008., nedjelja

lost in love

Lost in love and I dont know much
Was I thinking aloud and fell out of touch?
But Im back on my feet and eager to be what you wanted

So lift your eyes if you feel you can
Reach for a star and Ill show you a plan
I figured it out
What I needed was someone to show me

i ja sam lost in love ali ja sam feniks, spalim se do pepela i izdignem se ponovno ....
odlučila sam ne tratiti svoje vrijem na ljude koji nemaju ni sakundu za poslati sms, a kamoli nazvati, ili reći npr. "nemam vremena ali eto sam da se javim"
imam osjećaj da mi vrijeme i godine prebrzo prolaze i da neču stić napravit sve šta sam zamislila i da neču stić ostvarit sve svoje želje, e pa zato slijedi odluka nema čekanja, jer želim uživat u životu a ne da čekam da se mene neko sjeti, nije on ni prvi ni zadnji a ni jedini, tako da ja krečem polako svojim putem a ako je njegov put jako blizu mog onda čemo se sresti a ako nije očigledno taj čovjek nije ni suđen meni, mislim volim ga stalo mi jeon sve to zna, ali isto tako smatram da ako ti je do nekog stalo da netreba nikakvo vrijeme, jer ako nekog voliš voliš ga sad, i snaga ljubavi je toliko jaka da ruši betonske zidove dakle mislim....ljudi ajmo uživat u životu, mislim da se razumijmo nije mi lako i boli me ali smatram da trenutno nema drugog izlaza nego krenuti dalje, a srce srce če zacijeliti, rane također i preživjet ču nije ni prvi ni zadnji puta smatram...... zato krečem od sada u nove pobjede pokušajući se odmaknuti od tog čovjeka jer ne vidim smisao u trošenju sebe za njega gdje on ni malo nedaje meni,,,
uglavnom možda sam ja trenutno pre ljuta i isfustrirana pa previše dramatiziram,ali trenutno se tako osijećam i nadam se da če to čim preij proći jer ja ne želim tabat na mjestu već živjeti i uživati u životu.....

- 21:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Smisao života - dio drugi