Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

lost in love2

16.01.2008., srijeda

u mislima

koliko je sati?
gdje je?
to ni ja neznam!
doma kod sebe!
najvjerovatnije!
a ja?
gdje sam ja?
ja sam usamljena
ja nekad mislim da neču moč izdržat, da se ovo sve pretvara u agoniju čekanja -jao kako to zvuči grozno, a samo bi samo bi da ga ovaj čas mogu primit za ruku, da sjednem pored njetga, nemoramo ni razgovarati.
joj kako mrzim ove dane, iskreno mrzim ih..........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
a dan i nije bio tako loš, ali večer, noć, one me nekad ubijaju ali fakat ubijaju.
neznam dal on stvarno zna šta ja želim, više iskreno u to nisma sigurna, sam znam da se trenutno osjećam grozno, grozno, grozno, u pozadini mi svira Luka Nižetić - U mislima jao kako volim ovu pjesmu u ovakvim danima, obožavam je........

u mislima, si mojim tako živa
sav tvoj sam svijet,
to kažu tvoja pisma,
riječima mi nudiš se na dlanu
pokvariš sve u samo jednom danu..........

on on shvača, mislim da shvača.
stalo mi je prejako, prejako mi je stalo i to me izjeda....
sje.... sam totalno sam danas sje....
od nedavno znam što želim shvatila sam,
želim njega - njega osobno
a sad totalni mrak i imam filing svaki puta kad ja shvatim šta želim i koga želim, taj netko ode.. ..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mislim nije otišo ali je čudan čudan do bola
ljbe, zašto si takav mislim dio znam stres - poso,faks ali helloooo i ja sam u toj priči prisutna i ja sam fucking tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

- 17:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Smisao života - dio drugi