Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

lost in love2

14.01.2008., ponedjeljak

njemu

Za njega koji ili ne shvača ili jednostavno je bezosjećajan.
za njega kojeg volim.
za njega koji misli da je sve ovo meni igra bez granica.
za njega koji me gleda i smije mi se.
za njega od kojeg mi se pomuti um.
za njega koji me zbunjuje.
za njega zbog kojeg cijelim tijelom drhtim pri pomisli.
za njega koji je tako blizu, a uistinu tako daleko.
za njega koji me čini sretnom.
za njega koji me uči živjeti sporije no uobičajno.
za njega koji pretpostavljam misli da mi nije stalo.
za njega kojem vrijeme ne postoji.
za njega koji me uči strpljivosti.
za njega kojeg volim cijelim bičem svojim.
za njega zbog kojeg postajem bolja osoba.
za njega kojeg ubiti nemam - kad bih htjela.
za njega koji me izluđuje.
za njega koje me živcira - maksimalno.
za njega do kojeg mi je stalo.
za njega kojeg mrzim.
za njega koji stoji i čeka.
za njega zbog kojeg nekad ni usnut nemogu.
za njega bez kojeg u ovom životu - smatram da nemogu.
za njega zbog kojeg trnce u buškici imam.
e za njega je sve ovo, dragi moj shvati više.
VOLIM TE i ne želim dalje ako nemogu sa tobom.
p.s. - volim te

- 14:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Smisao života - dio drugi