< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

about me:

ime: Dominique
nadimak:Dome
razred:8.d Benje
godina:15
stil: alternativka...heh...
volim: hippije, zivotinje, ples,emace, zabavu, izlaske, citanje, frendove, frendice,ici u zare-kafić u koji izlazim, shopping-lol, slatkise,lito, grožnjan, moju ekipu iz groznjana, moje tri ludache (moja mala hippica,teica i stejica), ice coffee,moju ekipu iz razreda...ma sve i svasta...
ne volim: sve ruzne osobine kod ljudi... i mrzim meso...ogavno je i to je ubijanje zivotinja...
najfrendovice: masa,ines, mia, stella
ljubav: free like a bird...



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Linkovi

ono uobicajeno
blog
i ovo
ovo takoder


masica moja

mya

nina

teica i moja mala hippica

teica moja i lela

mali jazz

azil zadar

prijatelji zivotinja

ana

lampica

my dear friend Ivan

tika i njena frendica

malo slikica... =)

hippiji moji najdrazi:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


jedna lijepa pjesmica...od my chemical romance...

I DON'T LOVE YOU...

well,when you go
don't ever think I'll make you try to stay
and maybe when you get back
I'll be off to find another way

and after all this time that you still owe
you're still the good-for-nothing I don't know
so take your gloves and get out
better get out
while you can

when you go
would you even turn to say
" I don't love you
like I did
yesterday"

sometimes I cry so hard from pleading
so sick and tired of all the needless beating
but baby when they knock you
down and out
it's where you oughta stay

and after all the blood that you still owe
another dollar's just another blow
so fix your eyes and get up
better get up

while you can
whoa,whoa

when you go
would you even turn to say
" I don't love you
like I did
yesterday"

well come on,come on

when you go
would you have the guts to say
" I don't love you
like I loved you
yesterday"

I don't love you
like I loved you
yesterday


I don't love you
like I loved you
yesterday


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





















































ponedjeljak, 26.05.2008.

ah svašta... =)

helloooooo!!!!
evo kao sto sam u proslom postu rekla da cu vam se javiti s novim lijepim postom...pa evo... ovih cetri dana praznika za mene je bilo bas fora... u cetvrtak sam uglavnom umirala od dosadezijev vecinom sam citala Pomrčinu...yes
i procitala je do kraja ofkorz...smijeh heh
u petak sam navecer isla vanka u grad s frendica. bile smo na picu party, napravile dir do rive i do 5 bunara i tako...
a u subotu sam bila u Karlovcu... pa eto...ujutro smo krenuli na put. i tako vozimo se mi i nakon dva sata smo stali da pojedemo sendvice i popijemo nesto...i nas se put nastavio... moji su dosli na ideju da odemo u Zagreb to jest do king crossa -ili kako se vec to pise... heh... naravno ja tamo nisam ugledala nista posebno...i tako na kraju zavrsila u dm-a..-a ne bi da ga nemamo u Zadru...-lol zujo nakon takozvanog shoppinga otisli smo u neki restoran i onda krenuli prema Ozalju... tamo smo posjetili stari grad Ozalj...i napokon krenuli prema Karlovcu... kad smo stigli ja sam bila preumorna i odlucila sam ne ici vanka navecer...jer zapravo mi nismo bili bas u Karlovcu vec u nekom mjestašcu pored Karlovca... i tako sam ja navecer gledala top model-lol i euroviziju ili ti ga eurosong... ok nasi se nisu uspjeli plasirati medu prvih 10... ali moram priznati da mi je drago sto su Rusi pobijedili...pjesma
mi je bila ok a onaj lik sto klize savrsen...mislim ako pratite klizanje svake
zime kad su ta klizacka natjecanja sve bi vam trebalo biti jasno... yes
uglavnom... nakon gledanja televizije isla sam ravno na spavanje....
jednostavno me to putovanje i taj silni obilazak iscrpio...
u nedjelju ujutro otisli smo bas u grad Karlovac da nam frendovi pokazu svoj
novi stan...preprepre savrsen je.... hehe poslije smo otisli na kavu... pa u
setnju kroz park... kasnije smo se vratili u tu vikendicu jer su nas frendovi
pozvali na rostilj... naravno sve je bilo odlicno...jest da sam ja jela samo salatu posto ne jedem meso... heh njamiparty ma bilo je odlicno... poslije
je bila i torta... pa smo se ja , Ivan i njegov frend zaputili u istrazivanje neke
sume na brdu...wink na kraju je moja starka zavrsila u nekoj mocvari
bolesnoj... napale me neke bubetine i kopriva... uzas...no i tako smo
nedugo nakon te nase male avanture ja i moji isli doma... u moj jedini i
najljepsi Zadar...mislim sve u svemu meni je bilo predobro ali zaista na kraju
svega jednostavno ti dode da kazes there's no place like homeyesyes
i eto... hehe...ovaj post je zaista malo poduzi za promjenufino...
nego idem vam ja polako... velika pusa svima i uzivajte u slikaicama...
fino

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







- 20:31 - Komentari (97) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.