neke stranice

BRIJJJAAA
AJMO BRIJAČI
INDEX
TECHNO FORUM
TECHNO SESSION
DRUGS

blogovi koje sam počela čitat

XTC
GOooA
RAVEOLUTION
DJ-ICA
TECHNO KITTY
LA LA
STRUJI STRUJA...
AIBREANN
KINKY
ALMOST POZNATA
PINKEYE's TWISTED JEWERLY
16
GLAM
SMILE





....ostale ću stavit ovih dana..kako budem sređivala blog...







slikice
xtc za najmlađe.......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...i za malo starije...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

....ma za svih nas....
...KUPITE...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


....ili kako ga kemičari zovu....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...kod boljih dilera u vašoj ulici!!!!!!



...:::THE MAIN FLOOR:::...

ponedjeljak, 05.03.2007.

India

Ponovo došlo vrijeme da se zabilježe moje mudre misli....
i dalje ja po starom..bila sam na ericu sneu..bilo mi je super....ja i frend smo bili sami i umirali od smjega cijelu večer... drugi vikend je bio nathan coles na kojem nisam bila...nije se nikom dalo a nisam ni ja
imala previše volje...bio je jedan od onih dana kad mi se totalno ništa neda...
sad me je frend obavjestio da je Felix otkazan. tako da je odluka pala ide se na Clarkea iako su Pet Duo u
Rijeci. Prvo sam mislila otić na Pet Duo ali jedan dečko koji mi se vratio u život ide tamo...pa ono...
najviše je on utjecao na to. Nismo skupa, lik ima curu ali vidit ćemo šta će bit...
Ionako sam Pet Duo već vidila par puta a Clarkea nikada.
Možda se još i predomislim do tada, na kraju ću još i doma ostat.
Nemogu vjerovat da su svi dobri partiji isti dan famozni 23.3... ovo će se teško ponovit.
vratila se jedna osoba iz Indije, nije bila u Goi ali mi je uspjela nabavit par goa trance cd-a tamo...
poslušala sam tek jednog fenomenalan je ove ostale ću ovih dana kako uhvatim vremena.
Dobila sam neke stvarčice iz Indije:narukvice,kutijice,nalijepnice za treće oko....
Ta ista osoba nije donijela ništa ilegalno zbog kontrola na aerodromima....šteta ali.....
Zato je tamo bilo svačeg kako sam čula...dođete kod doktora i pitate ga "fortune injection"...
injekciju kokaina pomješanu sa nekim sedativima, ako imate para bez beda. Tako i u apotekama kupite
šta god oćete i još vas nagovraju da uzmete još tabeleta... neznam dal bi dobro završilo da ja odem
tamo sa parama.

Photobucket - Video and Image Hosting

e da..odlučila sam nać posao...ono uozbiljit se malo...a time i imat više para za krpice i provode...
ne da moram pitat starce za sve šta mi treba...vremena imam pošto mi je ostalo samo nekoliko ispita
a predavanja sam uglavnom odslušala...
nemam više šta pametno za napisat pa ću vas lagano pozdravit.......
čitamo se!!!!!!




- 12:45 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MUSIC I LIKE
malo trancea

Infected Mushroom ...



... ovu stvar su Pet Duo pustili u Puli....

Tim Deluxe - It Ju...


...ovu svi znate....

Timo Maas & Brian ...


"what about my weakness??? - I'm tottally addicted to bass!!!!"

Puretone - addicte...


ne bi bila ja da ne stavim Ekv....

EKV - Idemo.mp3


Treba mi svet....Otvoren za poglede...
Otvoren za trcanje...

EKV - Budi sam.mp3