neke stranice

BRIJJJAAA
AJMO BRIJAČI
INDEX
TECHNO FORUM
TECHNO SESSION
DRUGS

blogovi koje sam počela čitat

XTC
GOooA
RAVEOLUTION
DJ-ICA
TECHNO KITTY
LA LA
STRUJI STRUJA...
AIBREANN
KINKY
ALMOST POZNATA
PINKEYE's TWISTED JEWERLY
16
GLAM
SMILE





....ostale ću stavit ovih dana..kako budem sređivala blog...







slikice
xtc za najmlađe.......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...i za malo starije...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

....ma za svih nas....
...KUPITE...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


....ili kako ga kemičari zovu....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...kod boljih dilera u vašoj ulici!!!!!!



...:::THE MAIN FLOOR:::...

subota, 17.02.2007.

review ravno s cont-act-a...

evo me kod frenda u stanu uzurpirali smo ga ili točnije reć uzurpirale (ja&frendica).
malo prije smo se vratili sa partija..bilo je ok..nismo bili baš nešto dugo, večer prošla a ja trijezna i čista :)nisu partiji baš njihov đir ali su otišli zbog mene, da mi ugode.bilo je i nervoze i temperature i sveg.nismo znali do zanjeg časa dal idemo u stereo il ne ali na kraju jesmo. Vidila neke stare poznate face upoznala par novih ljudi...iako ih sutra na ulici vjerovatno ne bi prepoznala kad bi ih vidila.

Photobucket - Video and Image Hosting

jedna cura me toliko fascinirala..baš mi je bila zakon..imala je neku minicu i crne čarape te iznad njih neke mrežaste kričave i majcu iste boje...koliko sam vidila u mraku nešto ko pozadina mog bloga.
uglavnom bila je najluđa na partiju zakon mi je plesala pa sam se morala upoznat sa njom šta sam naravno i napravila i objasnila joj da ju je zakon vidit. Vidilo se da i ona i njezini plešu s veeeelikim okicama.cijela moja ekipa je promatra i kao "kad će se ona umorit???" - "hmmm neće tako skoro ne prije 8,9...lijepo je njoj ona uživa sada" ha ha ha. Nemožeš to opisat ljudima koji to nisu provali, iako vide.
Ne kuže taj osjećaj. Shvaćam ja njih ali se ne mogu složit s takvim stavovima..bilo bi dvolično od mene.
taya nisam čula nisam čula ali sam ga vidila za šankom full je simpa onako nizak i crn...ekipa posle njega je ok puštala neki malo žešći house. Kad smo došli je donji kat bio pun a gornji poluprazan ali i taj se jako brzo napunio. jedan od rijetkih partija na kojima baš nisam plesala ali ovi moji su mi ubili svaku volju svojim sjedenjem i promatranjem okoline. prije partija smo pili na delti..imali smo i tekilu i medicu i pvo i vino. ja naravno moram miksat sve to jer inače ne bi bila ja. uspila sam se ispovrćat a u glavi sve normalno, ni p od pijanosti.još sam na kraju čuvala neku curu na molbu njene frendice kojoj se plesalo a ova prva je zaspala do mene u separeu. Svašta ...ja neznam ni sebe čuvat kamoli druge. Ha ha ha.
sad mi je vrijeme da polako legnem u krevet da se zagrijem i zaspim jer ću se smrznut tu...
bye

- 05:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MUSIC I LIKE
malo trancea

Infected Mushroom ...



... ovu stvar su Pet Duo pustili u Puli....

Tim Deluxe - It Ju...


...ovu svi znate....

Timo Maas & Brian ...


"what about my weakness??? - I'm tottally addicted to bass!!!!"

Puretone - addicte...


ne bi bila ja da ne stavim Ekv....

EKV - Idemo.mp3


Treba mi svet....Otvoren za poglede...
Otvoren za trcanje...

EKV - Budi sam.mp3