< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

O MENI

Hallo!!! Ja sam Mifi, bar za vas...
Obožavam Green Day, Good Charlotte, Simple Plan
i kompaniju. Idem u Lucijanku i mrzim ju...
Čitajte blog i uživajte ili bar plačite samnom...
smokin

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 03.04.2007.

Haj !

Bokić! Evo došla sam ja i iz škole i sad sam kod Tene , Eto tak je to ,,,
Uglavnom jučer se moj cucak -Bongo potukao sa cuckom od mog profesora
iz likovnog ... a danas sam 1. i 2. sat imala baš likovni .Bilo mi je malo neugodno
al on nije o tome pričao i bio je čisto dobre volje tak da je to dobro prošlo ...
Pošto sam obećala da ću malo opisat razred , onda ću i opisat :
Ines- dobra,pametna,lijepa , al bez crne olovke !!!
Karolina(Kina)- dobra,ok cura ...
Beta- užas,ide mi na jetra i sve najgore...
Lara- super,imamo zajedničko mišljenje o par cura iz razreda :-), naj frendica...
Martina- super,pametna,lijepa,ima žute minute al mi je zako, naj frendica ...
Maja- ok,dobra...
Ida- ok...
Andrea(Veba)- zločesta,;-) ,al inače ok...
Jana- dobra,voli Nou al neće priznat...
Antonia- dobra...
Hel- zakon,super,mrak...
Barbara(Bar)- glupa...

Ok dalje drugi put..... Bokić !!!



| Komentari (1) | Printaj | Haj ! |

<< Arhiva >>