< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Ovo gore je slikica od mene i mog brata na kupanju na jednoj prelijepoj plazi na jednom Grckom otoku...
Sliku mozda nadete na netu (hahahah...ja na netu) negdje, sliko nas je jedan poznati fotograf, obiteljski prijatelj...

Image Hosted by ImageShack.us


online
























Nesto o meni...

reci cu vam samo u kratko, ne zelim da svi dozaju tko sam...

Myspace


ime: ELI (eng. Ee-lie, iako je ime musko ipak su mi ga dali)
prezime: ...
godine: 18 (27.11.'88)
kosa: crna
oci: svijetlo zelene
visina: 173 cm
tezina: zena nikad dovoljno bogata ni dovoljno mrsava :)
volim: sve i nista
ne volim: nista i sve
slusam: sve ali bas sve sve
gledam: obozavam filmove, najvise trilere
ICQ: 354-120-760

ako vas jos nesto zanima pitajte, mozda i odgovorim...

isti isti ovakav vam je moj pasić... bio... sad je vejiki vejiki... moj "mali" Tyson

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tutor
by: gadura
Mala garava
Piccolina
Frajer
100% bitch ~ Upss
Lililala

The look of love...




The look of love is in your eyes
A look your smile can't disguise
The look of love is saying so much more than just words could ever say


And what my heart has heard, well it takes my breath away

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you

You've got the
Look of love, it's on your face
A look that time can't erase
Be mine tonight, let this be just the start of so many nights like this
Let's take a lover's vow and then seal it with a kiss

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you
Don't ever go
Don't ever go
I love you so

By: Diana Krall


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

# Jedna od najlijepsih pjesama na hrvatskoj estradi
Oliver: Za dva zrna laznog srebra



# Jedna od najlijepsih pjesama na talijanskoj estradi
Tiziano Ferro: Ti scatterň una foto




~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


 

utorak, 24.10.2006.

hej...

hej ludovi moji najdrazi... avo nesla ja sekundu vremena da nes napisem... radim vec 2 tjd dvokratno jer nam se jedan konobar razbolio pa sam luda... ali bar cu malo vise zaradit greedy kod mene sve po starom, sve je relativno ok... jedino smo se ja i dragi poceli malo svadat, sto me lagano strasi, ali volimo se pa to nekako rijesavamo... ubija nas ta udaljenost pa smo onda melo napeti...
nemogu puno pisat jer se moram pocet spremat... od 8 radim, pa moram i kafic zatvorit kasnije...

volim vas svih i cujemo se... evo vama pjesmice...


Linkin Park: In the end

(It starts with)
One thing / I don’t know why
It doesn’t even matter how hard you try
Keep that in mind / I designed this rhyme
To explain in due time
All I know
time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It’s so unreal
Didn’t look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on / but didn’t even know
Wasted it all just to
Watch you go
I kept everything inside and even though I tried / it all fell apart
What it meant to me / will eventually / be a memory / of a time when I tried
so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter
One thing / I don’t know why
It doesn’t even matter how hard you try
Keep that in mind / I designed this rhyme
To remind myself how
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I’m surprised it got so (far)
Things aren’t the way they were before
You wouldn’t even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me
In the end
You kept everything inside and even though I tried / it all fell apart
What it meant to me / will eventually / be a memory / of a time when I
I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn’t even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn’t even matter
I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There’s only one thing you should know
I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There’s only one thing you should know
I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn’t even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn’t even matter



| komentari (7) | print | # |


nedjelja, 15.10.2006.

c hdsj g hd edswx...

ljubav?!

moj dragi je prije nekih sat vremana otisao u Zg... bilo nam je tako lijepo ovih 3-4 dana... od ponedeljka do cetvrtka se nismo vidjeli, prije toga nije prosao niti jedan dan da se nismo vidjeli, svaki dan smo bili skupa najmanje sat vremena... i sad odjednom se ne vidimo 4 dana... i shvatili smo koliko znacimo jedan drugome i da se jako volimo... sad sam malo u komi jer znam da ga opet necu vidjet do cetvrtka ili petka i da ce opet ic ca nakon 2 dana... ali nemogu se pretjerano ni žalit, jer ima ljudi koji su u vezi i koji ne vide svoje voljene po par mjeseci neki mozda i po godinu dve... ali neznam kako uspijevaju... jako ga volim i znam da ce ovo citat i drago mi je zbog toga... jer dijelim sa cijelim svijetom moje osjecaje prema njemu... Ljubavi, VOLIM TE!... uglavnom lagano sam u nekom bedu...
nisam samo ja u bedu nego i moj brat koji je jutros prekinuo s curom... s nasom dragom Tamaricom... tj. ona je s njim prekinula... zbog one prozirne stare spike da nema vremena (poceo joj je fax i te spike)... a on jekonacno bio sretan i zaljubljen... jooj... to je jos jedna od onih spika koje mi nisu jasne i totalno debilske... zasto ljudi tako seru??... uvijek se nađe bar minutu dve za voljenu osobu, pa i ako se ne vidite jedan dva dana ko da ce bit kraj svijeta... nema veze vrijeme... zasto ljudi neznaju rec u facu ne svida mi se to, to i to kod tebe i nemogu to trpit, dovidenja ili dosadila mi je ova veza jer nema uzbudenja, nije mi stalo do tebe, nesto sto moze biti istina a ne spike nemam vremana... ja to zbog sebe nebi decku rekla... to je nesto sto me uzasno nervira, i sto me uzasno baca u bed kad mi kazu... jer zapravo neznam di je problem, pa ako se pita di je problem kazu da je u tome sto nemaju vremena i sto ti se nemogu posvetit na nacin na koji zasluzujes... ma sere mi se... uglavnom cijeli dan slusam legendarnog Željka Joksimovića... tj moj brale ga slusa jer je u komi a posebno dve pjesme od kojih cete danas dobit rijeci... same rijeci su divne ali nisu bas bog zna sta... ali uz njegov glas, ton glasa, ritam, muziku, instumente... to postane nesto predivno... ako vam se da skinite s neta...

danas sam se raspisala pa mislim da je dovoljno...

velika pusa i oprostite ako bas i ne uzvracam komentare, ali zahvaljujem mojim vjernim citateljima...




Željko Joksimović: Ima nesto u tom sto me neces

Ima nesto u tom sto me neces
ostavljas mi vremena za druge
gledam kako veselo se kreces
kao leptir oko moje tuge

Ima nesto u tom sto me neces
nesto cemu sama ne znas ime
ima nesto u tom sto me neces
a sve znaci ne zaboravi me

Ref.
Ima nesto u tom sto me neces
od te lazi nacisto umrecu
ima nesto u tom sto me neces
i u tome sto ja tebe necu

Željko Joksimović: Milo za drago
Nije me vetar doneo
pred tvoje stope da mi se svetis
kada me do kosti zavolis
pa ne umes da cuvas i stedis

Sve se promeni
i dok se okrenes ja nisam tu
mrzeces i sebe i mene
sto smo potrosili naviku

Ref.
Milo za drago, sve ti zivot vrati
prolaze ljudi ali stoje sati
kad te ostavim, ljubav nema nista s tim
ali nije da te vise ne volim, ljubavi

Nije me vetar doneo
pred tvoje stope da mi se svetis
kada me u dusu pogodis
a ne umes srce da lecis

Sve se promeni
i dok se okrenes ja nisam tu
mrzeces i sebe i mene
sto smo potrosili naviku

Ref



| komentari (4) | print | # |


četvrtak, 12.10.2006.

voooli me...

hej ljudi... moj dragi, najdrazi, moja ljubav mi je rakla da me voli!!!! cerek da.. reko je da je shvatio koliko mu je stalo do mene sad kad me nemoze vidjet kad pozeli i da mu uzasno falim i da me vooooli... ajme tako sam happy... i ja njega jako volim samo mu to nisam htjela prva rec jer me bilo strah da to nesto nebi zeznulo... kao sto je u jednoj mojoj prosloj vezi (meni je bilo receno da me se voli a ja nisam bila spremna na tako "veliki" korak)... uglavnom, ful sam happy... smijeh dolazi za nekih 20 min... vraca se iz Zg i ostaje do nedelje, jedva cekam da ga vidim... nut
doznao je da pisem blog bang sad ce ga htjet citat iako ja nebih htjela (mozda je nekome poznata ta situacija) ali neka cita briga me, nemam mu sta za skrivat... naprotiv... ko zna mozda vam nes i napise! nono
ajme bas mi je sladak cerek ono nisam zaljubljena... neee... tako je i on meni falio ovih dana...
znam da sam vam dosadna ali sta mogu... headbang ako jesam samo vi meni kazite... bez beda... pricat cu vam o skoli, poslu, mom bratu, Tysonu, necem drugom...
idem se spremat... jer idemo van (mozda...) naughty

puuuusaaaaa svima...


Bee Gees: How deep is your love

I know your eyes in the morning sun.
I feel you touch me in the pouring rain.
And the moment that you wander far from me,
I wanna feel you in my arms again.

And you come to me on a summer breeze,
keep me warm in your love, then you softly leave.
And it's me you need to show
how deep is your love.

Deep is your love,
how deep is your love,
I really need to learn,
'cause we're living in a world of fools
breaking us down,
when they all should let us be.
We belong to you and me.

I believe in you.
You know the door to my very soul.
You're the light in my deepest darkest hour.
You're my saviour when I fall.

And you may not think
I care for you,
when you know down inside that I really do.
And it's me you need to show
how deep is your love.

Deep is your love,
how deep is your love,
I really need to learn (I really need to learn),
'cause we're living in a world of fools
breaking us down,
when they all should let us be.
We belong to you and me.

La ra ra....

And you come to me on a summer breeze,
keep me warm in your love, then you softly leave.
And it's me you need to show
how deep is your love.

Deep is your love,
how deep is your love,
I really need to learn (I really need to learn),
'cause we're living in a world of fools
breaking us down,
when they all should let us be.
We belong to you and me.

Aah.
Deep is your love,
how deep is your love,
I really need to learn,
'cause we're living in a world of fools
breaking us down,
when they all should let us be.
We belong to you and me.

Ah.



| komentari (7) | print | # |


ponedjeljak, 09.10.2006.

krenuo moj mali dečkić na fax... rolleyes bila sam sub-ned-pon kod njega u Zg... sad sam se vratila... tuzna sam jaaaaako... dead ali ajde bar ce preko vikenda bit ovdje... petkom nema predavanja tako da ce vec u cetvrtak navecer biti u Rijeci, ja nemogu ic tamo jer radim... jos ovaj tjd ne ali sljedeci pocinjem... joj muka mi je i od posla... neda mi se ni najmanje ali pare su pare greedy jos uvijek se nesmijemo ljubit tako da sam ove dane bila luuuda... cak ga ni danas nisam smjela kissat... no
uglavnom cura od Tysona (moj "mali" pasić, ciju cete sliku vidjet, lichio je na ovog sa strane) ce okotit, tj. veterinar je rekao da ubrzo mozemo cekat malene... ali i on jadan ima vezu na daljinu... cura mu je susjeda kod mojih u Italiji... jedva cekam malene... najvjerovatnije ce moji uzet jednog... slatkice... mozete mislit kakvi su mali boxeri (od tu i ime, ono kralj boxera tj. boxa nije nitko drugi nego Tyson, a i nas Filipović) thumbup
ah... nada mi se bas pretjerano pisat, imam puno toga za rec ali sam umorna i tipkanje me ubija... idem ja papat nesto...

poosa i citamo se...

btw.sad cu imat vise vremena da vam pisem ali manje toga za rec...

evo vam ga moj Tyson...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (5) | print | # |


petak, 06.10.2006.

luda sam...

hola... novosti... prekjucer se moj dragi pierco... ima lopticu na jezikuuuuu!!!! on nije normalan... to je meni tako pederasto... bez uvrede za one decke koji to imaju... ne curi mi je to strava ako je ona sva onako malo luđa ali na decku... dobro ajde njemu mogu sve oprostit i svaki dio njega mi se ful svida... svidat ce mi se i to naughty kad splasne oteklina... da vi vidite kako je smijesan, frflja, nemoze nista jest, pit, sad nesmije neka 2 tjedna nis alkoholno pit party pazit sta jede njami nesmije se ljubit puknucu a joooj... rekla mi je frendica da decko s piercom na jeziku je najbolja stvar koja ti se moze dogodit u zivotu... thumbup vidjet cemo... hihihihi...
pogodite kako mu je to palo napamet... Tamara ga ima ali na usnici i njemu puklo da ce on to na jezik ic stavit.... a nije mi ni rekao... samo se pojavio kod mene i isplazio mi jezik... uzas!!!
nebi ja to stavila... mogu samo zamislit kako ta igla izgleda... ajme fuuuuuj!!!! nema shanse... brrrr... lud bljak...

uglavnom... neznam sta da kazem... malo za promjenu cu vam stavljat neke slikice... nekih stvari koje mi se motaju po glavi... sad se nemogu ljubit pa mi fali... smijeh


Ja...
blog layouts


On...
MySpace


Kiss me...

MySpace


I give you everything...

MySpace


I wanna...

MySpace


I'm hot...

MySpace


Seduce me...

Myspace


Sex...

MySpace


Together...

myspace layout



| komentari (5) | print | # |


srijeda, 04.10.2006.

danas malo u nekoj komici... bit ce zbog vremena... samo da me ne ulovi neka prehlada... oprostite ali neda mi se bas pretjerano pisat... evo vam jedna jaaaaakoooo lijepa pjesmica od jos lijepseg pjevaca...

velika pusa svima...



Robbie Williams: Eternity

Close your eyes so you don't feel them
They don't need to see you cry
I can't promise I will heal you
But if you want to I will try
To sing this summer serenade
The past is done we've been betrayed It's true
Some might say the truth will out
I believe without a doubt in you

You were there for summer dreaming
And you gave me what I need
And I hope you find your freedom
(For eternity) X2

Yesterday when we were walking
You talked about your ma and dad
What they did that made you happy
What they did that made you sad
We sat and watched the sun go down
Picked a star before we lost the moon
Youth is wasted on the young
Before you know it's come and gone too soon

You were there for summer dreaming
And you gave me what I need
And I hope you find your freedom
(For eternity) X3

To sing this summer serenade
The past is done we've been betrayed It's true
Youth is wasted on the young
Before you know it's come and gone too soon

You were there for summer dreaming
And you are a friend indeed
And I hope you find your freedom
For eternity

You were there for summer dreaming
And you are a friend indeed
And I know you'll find your freedom
Eventually
(For eternity)X2



| komentari (2) | print | # |


ponedjeljak, 02.10.2006.

hola ljudi...

evo mene... kako je bilo strava na beloj nedeji... za one koji neznaju sta je... to vam je tipicna "seljacka" zabava, na Kastvu (mali grad/selo izvan Rijeke), u kojem se slavi prva nedelja u 10. mjesecu sa puuuuno mladog vina i medice... skupi se cijela Rijeka i okolica... bude brdo shtandova... ziva muzika... restorani rade ko ludi... kafici da vam ne pricam... pije se na veliko... jede se na veliko... plese se na veliko... ima i lunapark... ma svega i stvarno je suuuuper... slavi se zapravo od petka do ponedeljka... mi smo bili sa subote na nedelju... zabavila sam se ko nikad... bilo nas je nekih 10-15 mozda cak i 20... cijela moja ekipa, od mog brace, Simonova i Tamarina (ko nezna to su moj decko i cura od mog brata)... napili smo se, najeli, spizdili sve pare, nismo imali se cime vratit, nitko se nije usudio vozit... dosla sam doma negdje oko... neam pojma, uglavnom u nedelju popodne... sreli smo neke prijetelje s Kastva pa smo kod njih svi spavali... zivi show... ljudi su spavali svugdje od kuhinje do kade u kupaoni... strava... sva sreca nije bilo nikakvih neugodnih situacija, nismo morali (tj. mogli) nikog nosit, nitko nije povracao, samo nas je... a neznam zasto... u nedelju (i ponedeljak) jaaaaaako glava bolila... party genijalno... jedva cekam opet nekvu takvu festu...
da promijenimo temu... ja i moj dragi idemo negdje na kratki godisnji odmor... ici cemo u neki wellness centar sljedeci weekend... moram odlucit koji...ali negdje u sloveniju... tamo kazu da su strava... pa ako znate koji dajte mi prijedlog :) bila sam u par i jedan mi se ful svidao ali neznam dal da mozda probam nes novo... vidjet cu...
moj dragi ne prodaje autoooo.... jeee nagovorila sam ga... ljubav moja me mora slusat jer ako ne ce lose zavrsit... hehehe yes nece ne...
jos tjedan dva pa cu pocet radit... no a tako mi se neda... zijev ali bar ce mi placa bit malo bolja... greedy
doci ce mi starci ovaj tjedan... da vide kako smo uredili stan, jer smo ga farbali i neke nove stvarcice stavili... brat i ja smo odlucili ostat u Rijeci... nis od seljenja u Italiju...

i tako dosta novosti ali nis posebno...

komentirajte mi puuuuuuunoooo... i evo vam spot uz rijeci pjesme... vezano uz veliki subotnji party...



Pink: Get the party started

I'm comin' up so you better you better get this party started
I'm comin' up so you better you better get this party started

Get this party started on a Saturday night
Everybody's waitin' for me to arrive
Sendin' out the message to all of my friends
We'll be lookin' flashy in my Mercedes Benz
I got lotsa style, got my gold diamond rings
I can go for miles if you know what I mean
I'm comin' up so you better you better get this party started
I'm comin' up so you better you better get this party started

Pumpin up the volume, breakin down' to the beat
Cruisin' through the west side
We'll be checkin' the scene
Boulevard is freakin' as I'm comin' up fast
I'll be burnin' rubber, you'll be kissin' my a**
Pull up to the bumper, get out of the car
License plate says Stunner #1 Superstar

I'm comin' up so you better you better get this party started
I'm comin' up so you better you better get this party started
Get this party started

Makin' my connection as I enter the room
Everybody's chillin' as I set up the groove
Pumpin' up the volume with this brand new beat
Everybody's dancin' and their dancin' for me
I'm your operator, you can call anytime
I'll be your connection to the party line

I'm comin' up so you better you better get this party started
I'm comin' up so you better you better get this party started
I'm comin' up so you better you better get this party started
I'm comin' up so you better you better get this party started
Get this party started
Get this party started right now
Get this party started
Get this party started
Get this party started right now



| komentari (5) | print | # |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>