< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Ovo gore je slikica od mene i mog brata na kupanju na jednoj prelijepoj plazi na jednom Grckom otoku...
Sliku mozda nadete na netu (hahahah...ja na netu) negdje, sliko nas je jedan poznati fotograf, obiteljski prijatelj...

Image Hosted by ImageShack.us


online
























Nesto o meni...

reci cu vam samo u kratko, ne zelim da svi dozaju tko sam...

Myspace


ime: ELI (eng. Ee-lie, iako je ime musko ipak su mi ga dali)
prezime: ...
godine: 18 (27.11.'88)
kosa: crna
oci: svijetlo zelene
visina: 173 cm
tezina: zena nikad dovoljno bogata ni dovoljno mrsava :)
volim: sve i nista
ne volim: nista i sve
slusam: sve ali bas sve sve
gledam: obozavam filmove, najvise trilere
ICQ: 354-120-760

ako vas jos nesto zanima pitajte, mozda i odgovorim...

isti isti ovakav vam je moj pasić... bio... sad je vejiki vejiki... moj "mali" Tyson

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tutor
by: gadura
Mala garava
Piccolina
Frajer
100% bitch ~ Upss
Lililala

The look of love...




The look of love is in your eyes
A look your smile can't disguise
The look of love is saying so much more than just words could ever say


And what my heart has heard, well it takes my breath away

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you

You've got the
Look of love, it's on your face
A look that time can't erase
Be mine tonight, let this be just the start of so many nights like this
Let's take a lover's vow and then seal it with a kiss

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you
Don't ever go
Don't ever go
I love you so

By: Diana Krall


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

# Jedna od najlijepsih pjesama na hrvatskoj estradi
Oliver: Za dva zrna laznog srebra



# Jedna od najlijepsih pjesama na talijanskoj estradi
Tiziano Ferro: Ti scatterň una foto




~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


 

subota, 16.09.2006.

ljudi... novosti...

bok... hehehe... konacno nakon brdo vremena... imam decka... jeeeee... jucer smo prohodali onako 'javno'... ah... tako mi je super s njim... ful je drag i jako mi se svida... i drago mi je jer se ful trudi oko mene... skuzili smo da smo se jednom davno upoznali na jednom rodendanu i da smo se bili posvadali... hehheh... a joj tako mi je slatkic... bilo nam je strava vani... smijali smo se ko ludi... dobro pleše... ja mislim da smo bili jedine osobe vani... ali nama je bilo strava... veceras me vodi na veceru... idemo na pizzu... pa mozda van (ili unutra)... yes hehehe... upoznala sam njegovog brata... mali je presladak... samo je prgav... bio je s nama na sladoledu! :)
ah... idem sad... necu se stic spremit... hihihi...

pusa...

pjesam nema veze s mojim osjecajima ali je prelijepa....

Jelena Karleusa feat. Saša Matic: Ne smem da se zaljubim u tebe

Ne izlazi vuk, iz sume u lov
ako opasnost primeti
al' prevari se, pa pobedi strah
kad miris krvi oseti

Slabosti uzak je put
tu nema mesta za sve
ne pazis i nema te

Ref.
Kad si sa mnom
verujem u suprotno
ne smem da se
zaljubim u tebe

Kad vec stradam
neka bude pametno
sve sto radim
radim protiv sebe

Prvi put kad predjes se u redu je
drugi put si glup ili budala
ja sam bas takvog cekala

Ne prolazi bol, od sebe sam
a novim se bolom ne leci
ne uzima Bog, ni dobrog ni zlog
vec onog kog kasno ukoci

Secanja klizav je put
tu nema mesta za sve
ne gledas i nema te

Ref.

Prvi put kad predjes se u redu je
drugi put si glup ili budala
ja sam bas takvog cekala

Ja sam bas takvog cekala
ja sam bas takvog cekala

Ti si bas takvog cekala
ja sam bas takvog cekala

Ref.

Prvi put kad predjes se u redu je
drugi put si glup ili budala
ja sam bas takvog cekala



| komentari (6) | print | # |


<< Arhiva >>