< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Ovo gore je slikica od mene i mog brata na kupanju na jednoj prelijepoj plazi na jednom Grckom otoku...
Sliku mozda nadete na netu (hahahah...ja na netu) negdje, sliko nas je jedan poznati fotograf, obiteljski prijatelj...

Image Hosted by ImageShack.us


online
























Nesto o meni...

reci cu vam samo u kratko, ne zelim da svi dozaju tko sam...

Myspace


ime: ELI (eng. Ee-lie, iako je ime musko ipak su mi ga dali)
prezime: ...
godine: 18 (27.11.'88)
kosa: crna
oci: svijetlo zelene
visina: 173 cm
tezina: zena nikad dovoljno bogata ni dovoljno mrsava :)
volim: sve i nista
ne volim: nista i sve
slusam: sve ali bas sve sve
gledam: obozavam filmove, najvise trilere
ICQ: 354-120-760

ako vas jos nesto zanima pitajte, mozda i odgovorim...

isti isti ovakav vam je moj pasić... bio... sad je vejiki vejiki... moj "mali" Tyson

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tutor
by: gadura
Mala garava
Piccolina
Frajer
100% bitch ~ Upss
Lililala

The look of love...




The look of love is in your eyes
A look your smile can't disguise
The look of love is saying so much more than just words could ever say


And what my heart has heard, well it takes my breath away

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you

You've got the
Look of love, it's on your face
A look that time can't erase
Be mine tonight, let this be just the start of so many nights like this
Let's take a lover's vow and then seal it with a kiss

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you
Don't ever go
Don't ever go
I love you so

By: Diana Krall


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

# Jedna od najlijepsih pjesama na hrvatskoj estradi
Oliver: Za dva zrna laznog srebra



# Jedna od najlijepsih pjesama na talijanskoj estradi
Tiziano Ferro: Ti scatterň una foto




~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


 

srijeda, 09.08.2006.

moja ljubav... kava...

kava...

ciao! Nikad neznam koji naslov napisat... koji ce mi k*** naslov!!! mislit cete da sam nervozna i zivcana ali ne nisam ne... sve ok...
oprostite za prekjucer ili kad vec ali sam bila stvarno umorna a znam i zasto... dobila sam temperaturu... ali vec sam bolje, tj nemam je vise, ali ipak ce se jos danas cuvat...
uglavnom... neznam sta da vam pisem... frendovi iz rijeke su svi negdje tako da mi nema drustva, oni iz italije su u italiji... brat se vratio na posao jos u ponedeljak... tako da ga vidim samo na rucku i onda ide radit vrati se, ode spavat jer je mrtav umoran, spava do podne, ruca i opet isto... decka nemam... na televiziji nema nista... na netu jos manje... u video mi se neda... more nevolim bas pretjerano (ovo u rijeci... da idem malo dalje nebi izlazila iz njega)... u gradu nema nista.... ne vidim svrhu mog zivota... :)
zezam se nije meni tako ni lose... ipak je uvijek kraj mene, kad mi zatreba, moja best frendica... KAVA... obozavam kavu... ovisim o kavi... tako je fina... tako lijepo mirisi... mozes ju pit svugdje... ljeti i zimi... ah... vidite mogla bih pisat o kavi... hmmm... ali bilo bi vam dosadno... a mozda malo... toliko mi je puta pomogla... mogla bi joj posvetit mali postic... ha?!... ajd... ali u kratko...


Malo povijesti...
Priča o kavi počinje u Sjevernoj Africi, točnije: u današnjoj Etiopiji. Legenda kaže da je mladi pastir Kaldi primijetio da se njegove ovce ponašaju vrlo čudno nakon što se najedu crvenih plodova stanovitog grma. Znatiželjan, Kaldi ih je kušao i sam, i otkrio kako mu ti plodovi vraćaju energiju i čine ga življim. Svoje je otkriće podijelio s koptskim redovnicima u obližnjem samostanu. I njima se kava dopala, pa su počeli sušiti plodove i transportirati ih u udaljenije samostane. Plodove bi natopili u vodu, kasnije bi ih pojeli, a napitak bi pili jer im je, tvrdili su, omogućavao bolju koncentraciju pri molitvi. Ubrzo se pročulo da postoji biljka koja daje energiju, a otprilike u isto vrijeme afrička plemena su radila energetske "čokoladice" od kave i životinjske masti.

Kava zatim prelazi Crveno more i stiže u Arabiju odakle dolazi kava kakvom je danas znamo. Oko 1000. godine prvi put je napravljen napitak od pečenih zrna kave, a do 13. stoljeća muslimani su je počeli piti iz religioznih razloga. U Europu prvu kavu donose mletački trgovci. Prodavala se u ljekarnama. Zvali su je ghaweh (arapsko vino), a češće "đavoljim napitkom". Mnogi su smatrali kako bi je Papa trebao zabraniti, no Papa Klement VII (17. st.) već je postao zagriženi kavoljubac, pa ju je blagoslovio i nazvao istinskim pićem kršćana.

Pohod kave na Europu započeo je iz Nizozemske. Kavane su postale središtima društvenog života. Uz kavu su se plele zavjere na francuskom dvoru, podizale revolucije (bostonska čajanka u kavani Kod Zelenog Zmaja), pisale knjige (Voltaire, Balzac), skladale kantate (J. S. Bach "Kava kantata", 1743.), a savršenu formulu kave izrekao je veliki državnik Talleyrand: "Crna ko vrag, vruća kao pakao, čista kao anđeo i slatka kao ljubav."

Zahvaljujući mladom francuskom kapetanu koji je grm pazio i mazio, kava je 1700. doputovala i do Amerike. Taj grm, kasnije posađen na karipskom otoku Martiniqueu, postao je predak 19 milijuna stabala, koliko ih je bilo pedeset godina kasnije. Ipak, kavi je to bila samo usputna stanica na putu do svog konačnog cilja - zemalja Južne i Srednje Amerike.

Što je to kava...
Kava se dobiva od biljaka roda Coffea, iz obitelji Rubicaceae. Postoji mnogo vrsta u ovom rodu biljaka, ali se uglavnom koriste zrna Coffea arabica (typica i bourbon) i Coffea canephora (robusta), a arabica je poznata kao brazilska kava, dok se canephora uglavnom uzgaja u Africi. Obje vrste rastu u tropskim zonama s toplom, vlažnom klimom, no na različitim nadmorskim visinama. Tako na primjer Arabica raste na 2.000 metara dok Robusta uspijeva na nižim visinama.

Kava je grm ili stablo, a plodovi su crvene bobice slične trešnji. Najbolje mješavine se dobivaju kombiniranjem zrna nekoliko vrsta, a najbolji i najskuplji način je da se beru jedna po jedna. Jeftiniji načini su trešnja i strojna berba, nakon kojih se mora izvršiti separacija nezrelih i prezrelih bobica.

Proces termičke obrade kave vrši se u nekoliko faza: prva je faza sušenja za vrijeme koje se eliminira vlaga kada zrna gube rezidualnu vlagu od oko 12% mase zrna. Druga faza je faza prženja gdje je najvažniji parametar količina toplote koja se predaje zrnima. Intenzitet boje pržene kave je u korelaciji s finalnom temperaturom prženja tako da viša temperatura znači tamniju kavu. Treća faza je hlađenje kada se kroz masu zrna se propušta hladan zrak. Za vrijeme prženja dešavaju se nevjerojatno složeni procesi koji rezultiraju aromom i ukusom koji su nam svima poznati.

U kavi imamo…
Najpoznatiji i najvažniji sastojak kave je kofein, koji se apsorbira, odnosno prelazi direktno u krv gdje se zadržava otprilike do 4 sata. Kofein stimulira centralni živčani sustav, odnosno mozak te povećava budnost, pažnju, raspoloženje, a u prosječnoj ga šalici kave ima oko 100 do 150 miligrama.
Osim kofeina, kava sadrži i trigonelin koji se pod utjecajem topline, dakle pri kuhanju pretvara u vitamin niacin (iz grupe B vitamina). Uz to, kava sadrži oko 600 isparivih mirisa, bjelančevine, vodu, masnoće i mineralne soli.

Zabluda vezana za kavu je da povisuje krvni pritisak, što je samo djelomično točno jer će taj efekt povisivanja pritiska biti samo kratkotrajan. Posle toga će vrijednost krvnog pritiska opasti više nego što je prvobitno porasla, tako da se može reći i da kava snižava krvni pritisak. No, pretjerivanje s kavom, kao i pretjerivanje u bilo čemu, nije dobro. Najčešći problemi koji se javljaju su nesanica, uznemirenost, lupanje srca, bol u želucu.
Ako vam baš smeta kofein, a želite uživati u crnoj tekućini, isprobajte kavu bez kofeina iz koje je otklonjeno 97,5% kofeina.

btw... to sam nasla na str... www.corner.hr... tako da nebude problema...

pusa svima i nadam se da vam nije bilo pretjerano dosadno...



| komentari (20) | print | # |


ponedjeljak, 07.08.2006.

hejla...

da da...

evo mene da vam se na brzaka javim... kako mi je cudno bit u rijeci... navikla sam se nekako na raskos! :) zezam se... obozavam rijeku...
nemogu puno pisat jer mi se uzasno spava... tako da... evo vam pjesmica pa se cujemo...

kissach svima...

Green day: Wake me up when September ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when September ends
Like my father's come to pass
Seven years has gone so fast
Wake me up when September ends
Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are
As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends
Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when September ends
Ring out the bells again
Like we did when spring began
Wake me up when September ends
Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are
As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends
Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when September ends
Like my father's come to pass
Twenty years has gone so fast
Wake me up when September ends
Wake me up when September ends
Wake me up when September ends



| komentari (5) | print | # |


subota, 05.08.2006.

Doma sam...

Sanremo...

hej ljudi... sta ima novog?!... vidim da niste pustali puno komentara... no
mah... meni je bilo stravaaaaaaa nikad se bolje nisam zabavila... doma nisam skoro ni bila... ova cura koja je slavila rodendan napravila je tulum nad tulumima... party je trajao 3 dana... ej... nezaboravno...
krenula sam u cetvrtak... prvo sam isla busom do Trsta... od Trsta vlakom do Genove di su me moji cekali... taj dan sam đirala sa starcima malo po Genovi i onda smo isli do Sanrema (Genova-Sanremo je nekih 140 km... znaci neka 2 sata voznje)... dobro navecer smo isli u jedan restoran... boli glava... super hrana, ambijent, posluga, super je a skup za popizdit.... ali nema to veze...prespavala sam kod mojih i dosao petak...
e u petak je poceo party... oko podne dosla je ekipa po mene i isli smo u jedan hotel koji je udaljen od Sanrema nekih 15 km... hotel je u jednom mjestu koji se zove Ventimiglia... to vam je prvi grad nakom granice s Francuskom... pogled je fenomenalan...; bazen je... uf...; hrana je genijalna...; sve je za + 5... imam i slika ali mi je zabranjeno stavljet slike di smo mi... tako da cete vidjet samo onih par... uglavnom odmah smo se presvukli i isli na bazen... kupali se, uzivali, suncali, cugali... bilo je super... navecer smo isli do restorancica nes pojest i van... ali ne ovako van bezveze nego smo isli u Francusku... yes isli smo u Montecarlo (nekih 20km je udaljen od hotela)... tamo ta cura ima neku rodbinu... ma bilo nam je genijalno... uglavnom dosli mi doma negdje oko 6 ujutro isli spavat probudili se oko 2-3, kad smo se probudili na balkonu nas je cekao dorucak i boca sampanjca... uf... di ces bolje... ipak je toj curi taj dan bio 18. rođ... isli smo kasnije na more... jer je hotel udaljen od mora nekih stotinjek metara... izgorili smo ko *****... ali nije nam to unistilo vecer... ja sam bila sa slavljenicom u apartmanu di se navecer organizirao pravi party... molim vas lijepo dosao nam stripper... koji smijeh... a da stvar bude bolja... skuzili smo kasnije da je taj decko taman zavrsavao 5. razred srednje (tamo vam neke srednje skole imaju 5 godina) kad smo mi bile u prvom... tako da smo izmjenjivali dozivljaje i sjecanja... ma bilo je super... od subote na nedelju nismo uopce spavali... u nedelju smo trebali napustit sobe ujutro ali njen dobar tatica nam je nadoplatio jos onu razliku... tako da smo jos do navecer uzivali i cugali i radili sve sto nas je volja... ah...
ipak bila sam ja i sa svojima... u ponedeljak sam se vratila u Sanremo... druzila se sa svojima... ja, mama, i moja teta amo isle u shopping... na kavicu... na pizzu... uzivale smo... u sljedecih par dana sam isla na masažicu kod mog najdrazeg masera... Fabrizio... to je najbolji prijatelj kojeg sam ikad imala..., i tako... dopustila sam si neke ispade i trosila sam pareeeee... ah... naughty
evo da vam samo ne pisem evo vam par slicica...

prva vecer u Sanremu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

restorancic...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bazencic...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

restoran u hotelu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rođendanski dorucak...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dorucak u sobi na balkonu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pogled na plazu na kojoj smo se kupali...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nocni pogled iz sobe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo je jedna stara slika na kojoj se vidi jedna od predivnih ljetnih veceri u Sanremu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ah ljudi moji... kaj da vam velim... c'est la vie!!!

komentirajete.... punoooo....

pusa


Bon Jovi: It's my life

This ain't a song for the broken-hearted
No silent prayer for faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice
When I shout it out loud

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive
It's my life
My heart is like an open highway
Like Frankie said "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
It's my life

This is for ones who stood their ground
It's for Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder make no mistake
Luck ain't even lucky
Got to make your owns breaks

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive
It's my life
My heart is like an open highway
Like Frankie said "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
It's my life

Better stand tall when they're calling you out
Don't bend don't break, baby don't back down

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive
It's my life
My heart is like an open highway
Like Frankie said "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
It's my life



| komentari (27) | print | # |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>