>.< I will not bow, I will not break, I will shut the world away! I will not fall, I will not fade, I will take you breath away! >.< - My happy place - Blog.hr
03.10.2009.
>.< I will not bow, I will not break, I will shut the world away! I will not fall, I will not fade, I will take you breath away! >.<

Mnoge od vas zanimaju godine dečka koji se zaručio...
Najradje vam ne bih rekla!
Zašto?
Jer ćete se smijati...
Kao što sam se ja smijala tada!

On ima jadnih osamnaest godina!
Rekao je da će čekati još 5 godina do vjenčanja...
Ali ja sam uvjerena da će to propasti do tada...

No, okrenimo sada to...
Priču nastavljam sa drugim!

Pričala sam s njim...
Svaki dan pričam...
Svaki dan mi laska...
Svaki dan mi govori da sam predivna!!

Jednom prilikom mi je rekao da bi se mogao zaljubiti!
Ali, ne vjerujem mu...
Previše mi to zvuči nestvarno!!

Ali, što ako se to dogodi...
Što ako se sve to uistinu dogodi!!
Što ću onda?

Strpljenje je jedino što mi ostaje...



Sada bih se vratila na drugu temu!
Radi se o prijatelju koji me izdao...

Bila sam kod njega u školi, ali išla sam kod frendice...
Znao je da dolazim, vjerojatno!

Moja frendica je istrčala van i počela me vući za sobom, ali ne!
Ostala sam stajti...
Željela sam vidjeti lice tog čovjeka koji izdaje prijatelje!

Mislite da se pojavio?
NE!
Čekao je deset minuta da odem i tek je onda izašao...

Ne može me ni u lice pogledati...
IZDAJICO!



Čitala sam blogove zadnjih dana i vidjela sam da dio njih ima problema sa školom...
Ja sam treći razred sada i već sam se naviknula na svoje iz razreda...
Ali, sve su to muljatori!

Ne volim ih...
Jedva čekam da krenem na fakultet!!
Gadi mi se njihovo ponašanje...
Ne znam zašto, ali ne...

Samo četvero od njih zaslužili su moju pažnju!
Neću ih spominjat, privatnoti radi!


ŽIVOT IDE DALJE
Da, život ide dalje!
I ja se ne zamaram sitnicama!
Iskreno, briga me!
Ubij me, ozljedi me, radi što god,
ali ja znam da imam ljude koji su uz mene...

Ti ljudi me drže i uljepšavaju svaki dan!
Ti ljudi su moji prijatelji!
Te ljude volim!!


I imam još jednu objavu za kraj...
Znam koga volim...
Moje srce je odlučilo...

14:32 - Komentiraj { 58 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

First thing
Dob: 17
Sjedište: Zagreb




Blogovi gdje ostavim komentar mi se sviđaju...
Voljela bih da se čitamo....



NE ŽELIM novi dizajn...
Ovaj je savršen.....




Anonimci, dajte si oduška slobodno!


Ne komentiram radi komentara...
Komentiram jer savjetujem i želim da mene savjetujete!




credits
duckdz. - xxx