Isn't this where...

utorak, 27.02.2007.

Lost and Gone

I-have-a-bad-feeling-about-this Jones
Talks to the birds on the tracks
About what it lacks in life.
It tells him to stuff it,
So he does.


Kako fascinanti clairvoyance - divim se sam sebi u ovom trenutku.

Here's a little number I wrote the other day while out duck hunting with a judge

Ja nisam Axl, tako da ništa od toga.

Nemam strpljenja niti mislim imati strpljenja, jer me previše podsjeća na prazni životni hod u kojem čekam ne znam niti sam kakav poseban trenutak da zapalim svijeću. Pretpostavljam da mahanje upaljačem usred bijelog dana neće pomoći boljem vidu, ali nije da je beskorisno. Ali volja je kao gorivo, prerano upregnuta nestane kad je potrebna.

Možda bi zato bilo bolje da čekam. Ali ne mogu, niti ne mislim. Stoga, if you want to come along and play, do so - nitko nikoga ne sili ni na što.

I said: "Be careful, his bow tie is really a camera."

Stoga tražim samo jednu stvar. Ne želim prazni hod i želim čuti u lice što mi se ima za reči.

Is'se, zato mrzim internet.

Koji kurac ima Amerika za mene? Puno, puno, ima novi život i nove početke, neki drugačiji frame of mind i jebeš sve ostalo.

A hot night in Budapest

Pa možda bi mi to trebalo. Ne naučiti strpljenje nego zaboraviti nestrpljivost. Uu, duboko. Jel mogu dobiti jebenu kost?

Ne?

Ah, šteta. A tako sam se ponadao da ću dobiti onu jednu stvar koja mi je potrebna. Ono sve, to su sve kosti.

Tapš po glavi da znam da sam ovdje.

Al ne, nije potreban, nemojte, jer ću znati da sam ovdje - jer ću zaboraviti na nestrpljivost barem na trenutak, jer ću biti na dobrom putu i dobrom tragu. Stoga radije nemojte, bacajte cigle u snijeg, šibice u staklo i mažite ružom za usne prozorska okna da ih bolje vidimo iz daljine, ugasite lampaš da se mali Ivica slučajno ne vrati ognjištu.

Jer je vani u šumi. Koji kurac je imao tražiti u šumi?

Neka nauči strpljenje.

Siguran sam da ima neka knjiga o tome, neki dr. Phil, cpt. Jack, ace of spades, el condor pasa i tri palme na otoku sreće. Dajte nekakvu deus ex machinu, siguran sam da postoji.

Pa ono, ja vjerujem. Jel ih bilo 300 ili manje je nevažno, ali mislim da su i oni vjerovali. Oni su imali svoje machine, svoje bogove i izbacivanje vraga iz stroja pa junačka smrt.

Let the hammer fall

Al ono, mislim da je to Hammerfall koji pjevuši o tome kako se snovi ispunjuju. I moraš se nasmijati, jer takav idealizam je predivan. Onako, zahvati te romantičarski zalet i sruši na zelenom brijegu, dok J.M. Barrie objašnjava principe upravljanja zmajem, zmajem kojeg neki princ na bijelom konju prolije po crvenim plahtama. Na kraju su crvene, bijele ne mogu ostati.

Ne, nisu! Nemoj mi vjerovati, plahte su uvijek bijele. Svi smo mi nevini.

Odbacit ću pušku, štit i mač i jebat vjetar na obali rijeke, palit crnce na križevima ili što već to oni sugeriraju u svim tim jebenim pjesamam o hobitima i elfovima i ljudima. Jedinstvo trenutka, vremena, mjesta i radnje.

A vidi, vrijeme, što je od mene nastalo. Nisam ogorčen ili tako nešto, ne, sačuvaj bože, ja sam savršeno opušten i u miru sa svijetom - neki klipan je jednom prilikom rekao da tko želi mir neka se priprema za rat, ugravirao to na loading screen neke lijeve igre, pa neke druge, pa onda još jedne, dok nekome nije sinulo da bi to trebalo biti 'tko želi rat neka se priprema za mir' - jer u ratu barem znate u koga pucati.

Pax Cretensis, ako ćete oprostiti usrani latinski, je najgora stvar koja se čovjeku može dogoditi i nije mi jasno zašto ga svi uzimaju za ideal.

Take a wife 'cause life is beautiful

Pax Homini! Pa nazdravlje onda. Ako je to zaista nešto čemu bi se trebao nadati i željeti, onda se jebite svi po spisku - jer nitko me nije naučio kako zaboraviti nestrpljivost. Nisam emo kid po onoj nekoj glazbenoj definiciji, pa sam se upregnuo i sam to naučio, ali onda su svi počeli zaboravljati dodavati mi kosti. Može tapš po glavi? Ne, nemoj! Umislit ću se.

I onda se umislim, uvjeren da je cijeli svijet protiv mene, zato jer sve kosti lete na stranu - ili ne lete - ili ne lebde - pa sam uvjeren da sam kriv za to. I jesam, jer ovo je egocentričan sustav u kojem živimo. Zajebao si se, Koperniče! Ne vjerujem Nikolama, bili sveti ili ne, pa ne vidim zašto bi Kopernik trebao biti iznimka. Ptolemej je bio mnogo bliži istini - kakav jebeni planet, kakvo jebeno sunce, svemir se okreće oko nas. Oko mene.

I went for miles in the pouring rain

Ako velite da to nije tako, budale ste - jer ste izvan sistema. Sistem drži posljednju šansu za preživljavanjem, pa vam preporučam da se uhvatite za zdanju slamku koju vidite jer će, kao što ime sugerira, zaista biti zadnja. Mogli bi pasti. Ali ne, nemojte me slušati.

Budite ili u sistemu ili nemojte biti. Sistem je egocentričan pa se prilagodite.

Mislim, koliko jasnije to moram nacrtati? Jel moram jebeno otplesati to, mjuzikl-style, gdje pjevajući objašnjavam plesne korake? Ili bi i onda bilo nejasno?

Jebeš Kopernika.

It's just a jump to the left

I onda skok u desno, pa pelvic thrust, Elvis eat your heart out, Costello, Abot, John Cleese i Judi Dench u ljubavnom klinču. Pa derite se! Koji kurac se suzdržavate?

I onda mi se jave snovi kao proročke vizije neke buduće budućnosti (jebite se! nije slučajno. Hoćete sic? Eto vam sic!) u kojima vidim što ću učiniti krivo. I onda to učinim.

In a gadda de vida je sasvim dobra opcija, koliko god mi se gadi takva rečenična konstrukcija (preobična, preja).

Hoće li tko svirati sa mnom? Pa uzmi jebeno pojačalo, pokaži jebene klavijature i idemo svirati.

Neda mi se više. Dobio sam ideju.

27.02.2007. u 17:53 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Godine: premalo za većinu, previše za neke
Slušam: gradsku vrevu, zvuk naguravanja u autobus, nedostatak zraka, pitomu artiljeriju praznih prijetnji i navodno dobronamjernih savjeta
Volim: stvari koje se čine neskladne sa karakterom (kako kojim i kako čijim), ykw (a nije what)
Ne volim: sebe, taj mračni predmet želje, ostatak svijeta i, naravno, kad u filmovima braće Marx krene glazbeni broj koji prekine Grouchove wisecrackove
Palim se na: kerozin, molotovljeve koktele i, zapravo, sve zapaljivo

This is the edge now
It's all we're livin' for


Rekao bi da ne volim neiskrenost, podle ljude i prijetvorne karaktere, ali ostaje činjenica da uvijek radije vidim dobro smišljenu i provedenu šarmantnu prijevaru nego loše tempiranu, šlampavo izvedenu istinu. Da citiram Garaka: Truth is just an excuse for a lack of imagination.

Kako sam toliko prožet weltschmerzom da ne mogu ništa pogledati u oči, pa niti vlastiti odraz u zrcalu, bježanje od istine se postavlja kao a day to day affair. Still, don't kid yourself, u krvi mi je biti brutalno iskren.

Ali i šarmantno lažljiv.

If you can find a method to my madness, keep it to yourself.

Don't spoil the fun for everybody else.

Vovin - Light Side

Crash and Burn and stuff like that

[Crash and Burn - ye olde blogge]

Ivana, koja ima problema sa Nescaffeom

Dawnrazor - For her light

Floorshow - Pagan playing in the flashing light

Kierlan, Nitko Poseban

Achtung Baby - The Blogge