Isn't this where...

subota, 06.01.2007.

Tin Pan Alley / Pride & Joy

Ivana vuče paralele koje meni zvuče više okomito nego paralelno.

Ne iz nekog subjektivnog razloga... barem ne iz nekog *mojeg* (osobno) razloga. Ali pogađaju me okomito jer sam paranoično kljuse.

Alley's the roughest place
I've ever been


I nije problem nalaziti slijepe ulice lutajući gradom. Isto kao što se nije problem izgubiti u Zadru - unatoč svemu što vam možda htjela Ivana prodati. Ja znam - ja sam bio tamo. Nije da to nešto znači, jer se ja mogu izgubiti bilo gdje, bilo kada - tako je, zapravo, bilo i u Zadru, jer nije da sam se pokušavao orijentirati. Lutao sam sa točno tom jednom namjerom - izgubiti se - i nadao se da ću slučajno izbiti na Elizijske poljane.

Over to the window where the night has become Elysium for the sleepless souls

I sada se gubim u Zagrebu, gdje slijepe ulice gute otvorene poljanje. Zagreb, taj mračni predmet želje. Ain't it so, hon?

Zagreb... where the streets have no name.

Well you've heard about love givin' sight to the blind

Mislio sam plakat nad tužnom sudbinom lastavica koje nose kokose preko Hrvatske u Englesku, ali Pride & Joy me baca u razbacivački mood... i, što je najgore za jednu lastavicu, sad ću ju ići gnjavit da ponovno preleti.

Jedan let, samo *jedan* let iznad kukavičjeg gnijezda...

Mislim, samo *još* jedan.


Samo ja mogu spriječiti šumske požare. Mislim da bi morali prihvatiti britanski sustav žaba - Smackey the Frog za bolje sutra i beskrajne večeri.


*sigh*

She's my sweet little baby


Pitanje koje se postavlja jest - mogu li prihvatiti vlastite ideje i učiniti nešto s njima?

Ne govorim sada o Smackeyju - on tako ionako nije moj - već o svemu što stvorim, koliko god to bilo dobro ili ne. Trebalo bi to nekud gurnuti, jeld? Kud? I što?

Što god napišem mi se na kraju ne sviđa.

Ima li bilo što od svega onoga što sam napravio ikakvog smisla? Ili bi trebao tražiti nešt' drugo?

Što?

She's my sweet little baby

Mislim, da, to znam. Otud, eto, i dolazi dosta toga.

Zapravo, ne iz toga per se, već iz nedostatka istoga. I guess all things flow from the blues.

And we're spinning in circles.


- NightVovin, Texas flood

06.01.2007. u 01:10 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Godine: premalo za većinu, previše za neke
Slušam: gradsku vrevu, zvuk naguravanja u autobus, nedostatak zraka, pitomu artiljeriju praznih prijetnji i navodno dobronamjernih savjeta
Volim: stvari koje se čine neskladne sa karakterom (kako kojim i kako čijim), ykw (a nije what)
Ne volim: sebe, taj mračni predmet želje, ostatak svijeta i, naravno, kad u filmovima braće Marx krene glazbeni broj koji prekine Grouchove wisecrackove
Palim se na: kerozin, molotovljeve koktele i, zapravo, sve zapaljivo

This is the edge now
It's all we're livin' for


Rekao bi da ne volim neiskrenost, podle ljude i prijetvorne karaktere, ali ostaje činjenica da uvijek radije vidim dobro smišljenu i provedenu šarmantnu prijevaru nego loše tempiranu, šlampavo izvedenu istinu. Da citiram Garaka: Truth is just an excuse for a lack of imagination.

Kako sam toliko prožet weltschmerzom da ne mogu ništa pogledati u oči, pa niti vlastiti odraz u zrcalu, bježanje od istine se postavlja kao a day to day affair. Still, don't kid yourself, u krvi mi je biti brutalno iskren.

Ali i šarmantno lažljiv.

If you can find a method to my madness, keep it to yourself.

Don't spoil the fun for everybody else.

Vovin - Light Side

Crash and Burn and stuff like that

[Crash and Burn - ye olde blogge]

Ivana, koja ima problema sa Nescaffeom

Dawnrazor - For her light

Floorshow - Pagan playing in the flashing light

Kierlan, Nitko Poseban

Achtung Baby - The Blogge