<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Zero point - World Of Tommorow - Blog.hr
< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Dizajn by;Freaky Templates

Koji je ovo k'''c, pitate se?

Iskreno, neznam ni sam zašto sam napravio ovaj blog... Najvjerojatnije iz dosade, i kako bi negdje moga staviti svoje misli koje bi drugi mogli pročitati i komentirati...

Ja sam...

...tip iz Stenjevca kojem je cilj u životu samo se zabaviti, svaki vikend i petak izlazit van s frendovima uživati uz enormne količine alkohola (pive prvenstveno) i muzike (bez koje bi počinio samoubojstvo, xD)... Idem u školu D. Tadijanovića (al o tome nećemo previše) koja mi je još jedna od muka u životu. Svaki izlazak doživljavam kao dobar provod dok god je ekipa ok...

...some things sre worth fighting for...

Moj MSN: philip_hr2@hotmail.com

NEKOLIKO PREJEBENIH STVARI (ovaj dio je još u izradi):
IRON MAIDEN - 2 Minutes To Midnight
JUDAS PRIEST - Beyond Realms Of Death
JUDAS PRIEST - Painkiller

Linkovi

Blog.hr
Google


BLOGOVI KOJI SE MORAJU POSJETIT (više - manje):
Domagoj/Dodo/Legenda/itd.
Bernat/Pipo/Čmarak/itd.
Anita/Fatae/itd.
Bartol/Kum/Bartuc/Pain In My Assholes/itd.
Pelena
Martina/Sotonina cura/itd.
Nel/Oš pivu? xD



BENDOVI KOJE SLUŠAM:

Iron Maiden (obavezno posjetiti)
Judas Priest
Pantera
Arch Enemy
Rammstein
Fear Factory
Paul Di'Anno (bivši vokal od Maidena, koji ima solo karijeru već dosta vremena)
Danzig
Bruce Dickinson (solo karijera)
Rob Halford (solo karijera)

petak, 25.05.2007.

Zero point

Evo me, nisam piso post dosta dugo... Neznam ni sam zakaj, u zadnje vrijeme opće nisam u nekom pretjeranom (ili barem uobičajenom) kontaktu s ljudima, uglavnom visim doma, nejdem ni na msn više, neg radim ono kaj već jako jako dugo nisam - zajebavam se i živčanim na igrama na kompu... Zašto? Neznam, nekak mi je već dost kaj ne radim niš konstruktivno u svom životu (mislim ko da inače bum)... Sorry ekipi iz melina kaj me nema dost dugo, danas sumnjam da bum došo, a sutra idem kod starog tak da me minimalno tjedan dana još nebu... Nemojte sad protumačit ovo gore napiano da sam pao u neku heavy depresiju, jel nisam opće pao u depresiju. Kaj kod mene ima ostalo novog? Niš specijalno, kupil sam si starke, u zadnje vrijeme sve više slušam samo maidene i starije stvari od priesta (al nebu to tak trajno ostalo... valjda)... Prije kojih 5 dana sam si pomislio već se sa starom dugo nisam posvadio, i dugo nisam u kućio popizdio da bi se izdero na nekog, i mislio sam da bar tak i ostane. Ocjene su mi kolko tolko bile u redu, i sve mi je bilo ok... Al je bilo predobro da bi trajao, ko sve ostalo u mom životu, jučer sam se moro posvadit i ljepo ne ić van i sl. Kaj je najboje, ni neznam zakaj sam popizdio, al jebiga... Evo to vam je odgovor zakaj me danas kod melina nebute vidli. Ali kaj sad, živi se dalje, pa bum i ja isto... aj evo vam i jedan xD da razbijem monotoniju ovog posta: xD!!!

POZDRAV SVIMA KOJI ČITAJU OVA SRANJA, I POSEBAN POZDRAV EKIPI IZ MELINA!!!

- 10:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.