<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Samo sranja, samo sranja... - World Of Tommorow - Blog.hr
  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Dizajn by;Freaky Templates

Koji je ovo k'''c, pitate se?

Iskreno, neznam ni sam zašto sam napravio ovaj blog... Najvjerojatnije iz dosade, i kako bi negdje moga staviti svoje misli koje bi drugi mogli pročitati i komentirati...

Ja sam...

...tip iz Stenjevca kojem je cilj u životu samo se zabaviti, svaki vikend i petak izlazit van s frendovima uživati uz enormne količine alkohola (pive prvenstveno) i muzike (bez koje bi počinio samoubojstvo, xD)... Idem u školu D. Tadijanovića (al o tome nećemo previše) koja mi je još jedna od muka u životu. Svaki izlazak doživljavam kao dobar provod dok god je ekipa ok...

...some things sre worth fighting for...

Moj MSN: philip_hr2@hotmail.com

NEKOLIKO PREJEBENIH STVARI (ovaj dio je još u izradi):
IRON MAIDEN - 2 Minutes To Midnight
JUDAS PRIEST - Beyond Realms Of Death
JUDAS PRIEST - Painkiller

Linkovi

Blog.hr
Google


BLOGOVI KOJI SE MORAJU POSJETIT (više - manje):
Domagoj/Dodo/Legenda/itd.
Bernat/Pipo/Čmarak/itd.
Anita/Fatae/itd.
Bartol/Kum/Bartuc/Pain In My Assholes/itd.
Pelena
Martina/Sotonina cura/itd.
Nel/Oš pivu? xD



BENDOVI KOJE SLUŠAM:

Iron Maiden (obavezno posjetiti)
Judas Priest
Pantera
Arch Enemy
Rammstein
Fear Factory
Paul Di'Anno (bivši vokal od Maidena, koji ima solo karijeru već dosta vremena)
Danzig
Bruce Dickinson (solo karijera)
Rob Halford (solo karijera)

četvrtak, 29.03.2007.

Samo sranja, samo sranja...

Iako sam reko da ću sljedeći post napisati tek poslje subote, pišem ga danas (ali ću ga napisati i poslje subote [xD]). Ujutro sam išo na vjeronauk (ne pitajte, sranje da se mogu krizmatbang) i do knjižare kupit stvari koje mi trebaju za natjecanje iz tehničkog (isto ne pitajte [xD]). I idem ja kad po putu vidim sprejem napisano na podu IRON MAIDEN=PEDER!!! Meni ko jednom od većih Maidenovih fanova mi padne mrak na oči i dođe mi da nekom otrgnem glavu... I to me baš malo natjeralo na razmišljanje, zašto je ta osoba koja je to napisala to napisala? Dobro je poznato da šminkići mrze metalce, makar metalci ne započinju nikakve fightove u 97% slučajeva. Puno ljudi ima neosnvanih predrasuda o tome kak su metalci divljaci, agesivni delikventi koji nemaju pametnijeg posla nego ići okolko po kvartu i tražit žrtve. No, vjerovali ili ne, te tvrdnje su potpuno netočne. Na kraju ispada da je najbolje neslušat niš, ić van u 4 i ostati vani do 9 (xD), zato jer si tak 100% siguran da te niko neće prebit zbog voji vlastitih uvjerenja, a zapravo svi znamo da to nije najbolje za nikog (ostat vani do 9 [xD]). I zato kad kod idete u neki fight, zapitajte se koja je svrha tome? Onaj koga našoraju samo će još više popizdit okupit ekipu i napravit će se još jedan fight, onaj koji je 'pobijedio' samo će mislit da neka faca i htjet će se opet ić šorat i di je tom kraj? Nemojte me sad krivo shvatit, da sam neka pičkica kaj se ne usudi ić šorat... Usudim se, al ak nekaj dobim s tim. Al dobro dosta filozofiranja jel mi na tu temu mogo pričat i sate i sate i doć na isti zaključak: svi ze mrze zakurac!!! Sve u svemu od zadnjeg posta nije bilo niš pametno... JEDVA ČEKAM SUBOTU!!!

P.S. Nemojte mislit da će večina postova bit ovak filozofski napisan, zato kaj neće...

- 12:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.