ponedjeljak, 11.06.2007.

Još samo večeras

Samo još jednu suzu
večeras ću pustiti,
samo još jednu čašu ću razbiti..
Kunem ti se dušo,
neću te više spomenuti,
dalje ja ću krenuti..
Još jednu rundu konobare većeras mi natoči,
jer on mi više neće doći..
Još samo većeras neka mi misli do njega lete,
neka plaču i neka se sjete,
koliko mi je tu noć lijepo bilo i koliko žalim
što se nije ponovilo..
Kunem ti se dušo ovim suzama,
ako će mi ikad opet biti do tebe stalo,
neću više tražiti čovijeka koji mi je srce krao..
Još samo večeras ću sanjati tvoje lice,
i utopiti tugu u vinu,
još samo većeras sakrit ću osmijeh a pustiti suze,
i proklinjati život što mi tebe uze..

- 08:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Playboy Bunny Glitters

Playboy Bunny Glitters


MOŽDA JE POGLED KRIV,
MOŽDA JE SUDBINA HTJELA,
DA ZAVOLIM TVOJE OČI,
ONDA KAD NISAM SMIJELA...


Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



I WALK WHEN IT'S RAINING,
SO THAT NO ONE
CAN SEE THAT IM CRYING.....


.... jEDNOM KAD SHVATIŠ RIJEČI MOJE,
VIDJET ĆEŠ DA SI IZGUBIO NEŠTO ŠTO JE MOGLO BITI TVOJE....




posljednji put

Posljednji put mi se nasmiješi,
posljednji put dodirom me tješi.
Daj da smo nakratko zaboravim na sve
molim te jer poslje izgubiti ću te..
Posljednji put mi uputi svoj smiješak,
posljednji put prozbori moje ime,
daj da još jednom čujem tvoj glas,
jer sutra biti će kasno,
kasno za sve,
pa i za nas...
izmislila: Ja
autorska prava zaštićena.
Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


Gif Cartoon Images

Gif Cartoon Images