srijeda, 23.05.2007.

Posljednji drhtaj ruku mojih

Polako gubi se noć što nas je spojila
i dolazi dan kad nas je sudbina razdvojila..
Polako nestaje dodir tvojih ruku,
a ja nestajem, tonem u strašnu muku..
Ostaju samo uspomene i uplakane oči
mene nesretne žene..
Ostaje mi samo okus usana tvojih,
i posljednji drhtaj ruku mojih....
BY: Amalija


Ljudi javljam vam se nakon dugo vremena.. Nije bilo ničega o čemu bi pisala pa...
A sad sam se odlučila malo baciti u stihove i poeziju u kojoj pokušavam zaboraviti osobu koja mi je nanjela toliko boli ali toga nije svjesna..
No ne mislim više tugovati.. To je prošlost..
Bacam se na hranu..njami Hi, hi...

Ništa vjerujem da će sve biti ok!! a ako ne... A jebi ga.. Možda drugi put...thumbupthumbup
rolleyes

- 12:45 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Playboy Bunny Glitters

Playboy Bunny Glitters


MOŽDA JE POGLED KRIV,
MOŽDA JE SUDBINA HTJELA,
DA ZAVOLIM TVOJE OČI,
ONDA KAD NISAM SMIJELA...


Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



I WALK WHEN IT'S RAINING,
SO THAT NO ONE
CAN SEE THAT IM CRYING.....


.... jEDNOM KAD SHVATIŠ RIJEČI MOJE,
VIDJET ĆEŠ DA SI IZGUBIO NEŠTO ŠTO JE MOGLO BITI TVOJE....




posljednji put

Posljednji put mi se nasmiješi,
posljednji put dodirom me tješi.
Daj da smo nakratko zaboravim na sve
molim te jer poslje izgubiti ću te..
Posljednji put mi uputi svoj smiješak,
posljednji put prozbori moje ime,
daj da još jednom čujem tvoj glas,
jer sutra biti će kasno,
kasno za sve,
pa i za nas...
izmislila: Ja
autorska prava zaštićena.
Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


Gif Cartoon Images

Gif Cartoon Images