srijeda, 09.05.2007.

Sorry

E Kika ako ovo čitaš, nisam ja rekla Mađaru da odjebe!!!!! ja sam samo rekla Mateju da veli njemu da između nas nema ništ.. Jer mi je i ovak teško..
Rekel je da mu bude rekel. A on je to krivo protumačil.. Ja znam da se vi dva trudite da ja budem s Matejom ali od toga nebude ništ, tak mi je on rekel... Sorry kaj sam u nedelju otišla kleti al bilo mi je dosadno. Nisam mislila ništ loše s tim da me ostavite na miru kaj se tiče Mateja samo ga hoću zaboraviti. One dve glupače su me spustile na zemlju u nedelju a i bila sam posle pijana i ja i on dok sam mu to rekla.. Posvadila se budem s njim ali nemojte se ti i Mađar srditi na mene jer ja njemu nisam rekla da ODJEBE!!!!!!!!!!!!!!! sorry,sorry neću izgubiti jedinu iskrenu frendicu kaj imam... Sorry ak sam te povrijedila nisam namjerno.. Hvala na super suboti i na tome kaj se trudiš da ja budem s Matejom ali ja sam se već pomirila s tim da njega nikad nebum imala................ Sorry, SORRY::::::::::::: headbangnononoheadbang

- 12:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Playboy Bunny Glitters

Playboy Bunny Glitters


MOŽDA JE POGLED KRIV,
MOŽDA JE SUDBINA HTJELA,
DA ZAVOLIM TVOJE OČI,
ONDA KAD NISAM SMIJELA...


Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



I WALK WHEN IT'S RAINING,
SO THAT NO ONE
CAN SEE THAT IM CRYING.....


.... jEDNOM KAD SHVATIŠ RIJEČI MOJE,
VIDJET ĆEŠ DA SI IZGUBIO NEŠTO ŠTO JE MOGLO BITI TVOJE....




posljednji put

Posljednji put mi se nasmiješi,
posljednji put dodirom me tješi.
Daj da smo nakratko zaboravim na sve
molim te jer poslje izgubiti ću te..
Posljednji put mi uputi svoj smiješak,
posljednji put prozbori moje ime,
daj da još jednom čujem tvoj glas,
jer sutra biti će kasno,
kasno za sve,
pa i za nas...
izmislila: Ja
autorska prava zaštićena.
Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


Gif Cartoon Images

Gif Cartoon Images