The Giberlings Tavern

24.05.2006., srijeda

oŽuJsKo - ČeŠkO

Evo jucer je bila tekma Austrija - Hrvatska a plus to u Rijeci se
odrazavao koncert u sklopu utakmice koje ozujsko sponzorira , nastupali
su Dino Dvornik , Hladno pivo i Psihomodo Pop , te mi vrag nije
dao mira pa sam se sa frendom dogovorio da idemo to malo pogledat
bez obzira sta je bio utorak , nasli smo se u gradu naravno kasnio
je dobrih 20 minuta (od kuda mi je to poznato !? ) , ali nije vazno
jer taj frend je tocan ko prognoza na RTL televiziji tj pretpostavljao sam
da ce kasniti !zijev
Uputili smo se prema adamicevom gatu ka di se odrzavao
koncert, te kada smo se priblizili bio sam ugodno iznenaden , skupilo se
dosta naroda ,ustvari sta sam ocekivao kada je onako bio besplatan koncert,
no ipak mi je jedna stvar me malo zacudila na koncert je bilo rulje u
rasponu od 12 do 21 godine (cast izuzecima ali malo ih je bilo ) tako da
sam se cak i ja osjecao cudno ! Ali piva se tocila u veliki kolicinama ,
bilo je jedno 7 , 8 sankova (odmah smo zauzeli jedan ),primjetio sam da
su mladi od 15,16 godina mogli bez problema kupovat alkohol , a i mislim
da su i oni napravili najveci promet dole ! party
Sviralo je hladno pivo malo prije pocetka utakmice kada sam saznao da
da nece biti prijenosa nego da ce za vrijeme tekme svirati psihomodo pop,
onda mi tek nista nije bilo jasno , kakav je to koncert u sklopu utakmice
kada bendovi sviraju u to vrijeme tako da se moras odlucit ces gledat tekmu
ili koncert ? ( organizatorima velike kritike , opet su zajebali javnost blabla)
A nista odustao sam od koncerta te se uputio u cesku pivnicu di sam na miru
sa prijateljima pogledao tekmu ali ne uz ozujsku nego vec uz tocenu crnu pivu!party

<< Arhiva >>