The Giberlings Tavern

14.05.2006., nedjelja

Budha Bar - sam sam si kriv!

Jucer sam bio na tekmi na kantridi, te kasnije u pubu na trsatu, i sreo starog prijatelja te me nagovorio da odemo u budha bar (to mi je bio 3 put u zivotu da sam isao dole (2 puta sam bio na kavu) ! Uso sam unutra , te me odmah presjekao toplinski udar, dima sam se nagutao u pola sata ko da sam popusio steku cigara smokin, a ekipa okolo ful nabrijana ,razbacuju se i plesu na neke grcke (balkanske) poskocice svi uredno pocesljani te skoro svi imaju iste kosuljice u raznim bojam ((nekim kricavim,ko da ih je neko kloniro ) rolleyes), jedina sta je vrijedno spomena dole su cure koj su bile cak "preoskudno" odjevene! (a valjda je to sada dir ,sto manje to bolje ) .. Prijatelj je uzivo a ja sam se borio da odrzim smjesak na licu , smijeh
iako se to lagano pretvaralo u grimasu , izdrzo sam 35 minuta (minute su prolazile ko godine ) ali sta me je presijeklo tj vrhunac veceri je bio kada sam vido "HAMDIJU" kako stoji iza mene i slika se sa nekim maloljetnicam koje vriste , to je bila kap koja je prelila casu , reko sam frendu da mi je lose te da mi se spava , izletio van iz buda bara, kada ono vani nevjerojatna guzva (svi cekaju da hamdija izade) tada sam se doslovno zamislio kamo ide ovaj svijet i sta je tim ljudima u glavi! lud

Nakraju se jos i covjek zapita da sa njim nesta nije u redu!!! ludnamcor

<< Arhiva >>