The Giberlings Tavern

10.05.2006., srijeda

Luda noc , mos mislit !

Evo srocit cu svoj jucerasnji dan u nekoliko kratkih recenica rolleyes
(nemojte me drzati za rijec , jer kada se raspisem neznam stati) Evo nakon budenja ( u podne ) i to zahvaljujci sugavom mobitelu koji me probudio , tj prijatelj me zvao da je slucajno veceras
u Rijeci sa brodom pa da izademo veceras van zajedno sa jos par frendova ! Makar mi je bilo drago da me on probudio jer ga nisam vidio skoro puna tri mjeseca nije mi bila bas neka volja za izlaskom , ali jebiga nemozes odbit , a i on je bas mora u utorak doci sa brodom u Rijeku! lud Nista dosli su po mene navecer , rekli su u sedam a dosli su u 10 navecer , ceko sam ko idiot ispred televizije tri sata,
ali vec sam se navikao na njihova kasnjenja tako da se puno neopterecujem oko toga ! Nista ,popili smo pivu kod mene a zatim smo se nas petorica utrpali u renault 5 (legendarni autic)
te se zaputili prema trsatu ! Na semoaforu kod orijentovog igralista frend je izvadio pirotehniku
iz torbe tj baklje , dimne , signalne ,koje je maznuo sa broda ,te smo ih "strucno proucavali" tj otvarli i prckali najvise po signalnoj , te smo usmjerili pogled prema autu koji je stajo do nas , bio je neki barbic sa mladom kcerkom u autu i jako su nas cudno gledali ! A ko nas nebi cudno gledao kad smo
budale mogli zavrsiti na ponocnom dnevniku na HRT da se nekim slucajme signalna aktivirala , svi bi izgorili u petici ,nemozes ni pobjeci iz tog cudnoga auta ! bangNekim cudom smo se primirili i otisli u pivnicu na trsat te zatim standardne spike uz obilate kolicine pive , nikakve ozbiljnije teme vec glupost na jos vecu glupost i tako u nedogled !party Oko 1 ujutro smo se zaputili prema Lovranu na hamburger , jer u Rijeci ne preporucam nikom da ide jest va "HAMBI" , poslje obilate klope smo skocili do zabice po koju pivu te se uputili u park ispred prijateljeve zgrade gdje smo to iskapili do kraja!
Nista, dopeljali su me doma oko 3 i pol te sam se odmah uvalio u krpe!!
Mislio sam vam jos koju anegdotu ispisat ali i ovako sam se raspisao!
mah



<< Arhiva >>