Image Hosted by ImageShack.us The game ispljuvao 50 centa-a i G-unit,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> The game ispljuvao 50 centa-a i G-unit,blog.dnevnik.hr/thegame" />

THE GAME

11.06.2005., subota

The game ispljuvao 50 centa-a i G-unit


Game je prošle nedelje za vrijeme Hot 97’ Summer Jam koncerta u New Jersey-u isprozivao cjeli G-Unit.
“Ja nisam vojnik i ne furam odjela koje nose Yayo i Lloyd Banks, sjebaću ih!!!” – rekao je Game pred punim Giants stadionom.
Izvodeći pjesme sa svog albuma Game je ispravio textove koje veličaju G-Unit i celu Fifty-evu ekipu.
“Enough of that nigga, now listen to Game!” – odrepao je preko Fifty-evog djela pesme “Hate it or love it”.
Uvrede su se nastavile kada je na binu izašla maskota pacova koja je nosila G-Unit majicu a Game je na to dodao “That’s my nigga 50 Cent!”
Nakon toga je rekao “Izašao sam iz pacovske rupe i pronašao svoj sir”, a zatim je oborio maskotu pacova na zemlju i krenuo da ga šutira zajedno sa ortacima.
Tad je nastavio da pljuje po Banks-u i Yayo-u a zatim je izvukao svoju G-Unit kajlu, bacio u publiku i rekao “Fuck this chain!!!”.
Čak je uveo i novi slogan “G-G-G-G-U-Not!!!!”

Za vrijeme refrena pesme “How We Do”, Game je jasno i glasno rekao “50 Cent can suck my dick, Tony Yayo can suck my dick, G-Unit can suck my dick!!!!”
Poslije Game-a na sceni su nastupili Jay Z, Kanye West, Common, Talib Kweli, Ludacris, Diplomatsi, Snoop Dogg i mnogi drugi.
Game-u se sigurno smučilo da sluša prozivke od West Coast underground ekipe koje je pokrenuo član Luniza-Yukmouth i rješio je da napusti G-Unit.
Ja se pitam zašto Game jedino nije isprozivao Young Buck-a???



- 22:20 - What do ya think? (2) - Pljuni na papir - Refresh

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Za sve one koje vole rap.Iako mi je najdrazi 2pac,ovaj blog posvecen je THE GAMEU...

by:tupac_amaru_shakur a.k.a 2PAC SHAKUR






Free Site Counter



online


















Linkovi

O meni

Ime: Stipe
Iz:Splita
Pisite mi na: Ja se ispricavam ako nekome nisam odgovarao na mailove,neki mi je hacker sjebao mail pa mi sada ne radi... moj nowi mail je tupac_amaru_shakur7@net.hr
Piši mi...


Volim:

The gamea
2Paca
Hajduka
Torcidu
Nogomet
Svog pasa
Split
Dalmaciju
Spavati
Izlezavati se
Chat
Čevape
Rap
Jednu curu..necu
rec kako se zove =))

Ne volim:
Dinamo
BBB
Armada
Metal (kao mjuzu)
Srbe
Lose ocjene
Laž
Prijevaru
Tripice
Glumce
Green day
Britney spears...

Najbolji rapper:2Pac Amaru Shakur
Najbolji Nogometaš:Thierry Henry
Najgori rapper: Nas,Mario(ako se moze nazvati rapperom),a i Eminem nije bajan
(bez uvrede njegovim mnogobrojnim fanovima),Puff Daddy,Snoop Dogg...
Najbolji hrvatski rapperi:Edo Maajka,Bolesna braća,Shorty,TBF...
Najbolji prijatelji:Mršić,Stjepan,
Filipović,Luka,...
Najbolje prijateljice:Ivona,Vera,Kate
,Katarina...itd
Film:Godfather (kum),Povratak u budućnost,..
Imam mobitel Sonny Ericsson K700i!!!



Samo ispunite podatke i ulogirajte se na svoj blog...

















korisnik:
lozinka:


<>