frendovi

Antička-super cura tu je uvijek kad ju trebaš a i zna se zabavit čak i previše,ma cura je super,Lucija-isto super,dobra je frendica,Pajička-super,voli se zafrkavat,Tea-dobra je,s njom sam dobra,Krki-ma i ona je dobra i ok kao i sve,supač,Ozana-ok,ali me i zna jakooo iživcirat,Ferić-jedan od najboljih iz razreda,super je voli se zabavit,sve pet za njega,Šeks također kao ferić super,Mario-stvarno je i on super,miran,Bobo(Bonus)-smješan,mali luđak koji nikad nije za niš kriv,hehehe,Gogo(Golubić)-kako kad,baš mi zna dignut živce,Vili-miran i povučen al je dobar(oprostite ak neke nisam spomenula)Laura-nju znam od malena i naj smo si frendice,super je samo što se odselila u Šibenik al smo u kontaktu i ona tu dođe,Marya(laurina sister)-super je i jako draga,sve pet za moju mimi,pusa


Hoćeš/Nećeš

this design was made by LudaPaZivi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

zovem se....Hanna
zovu me...isto kako se i zovem-Hanna
živim u...Karlovcu
idem u...7.b u Dragojlu
volim...prijatelje,svoje i općenito životinje,obitelj,dečke,sladoled,ma sve



nevolim...bahatost,školu,
umišljenost,licimjerje,
krivolov,alkohol,drogu,
cigarete,...

blogovi

Antićka
Lucija
Pajićka
Tea
Vili i Ferić
Ines
Lea
Lucija i Pajićka-zajednički blog

ponedjeljak, 09.06.2008.

Ma nemam pojma!

Nemam pojma kak bi mi se zvao naslov?!Nije ni bitno,neg kaj je bilo kod mene?Došli su mi gosti iz Australije,Max koji je star ko je,on je baš super i idem ovo ljeto kod njegovih na morecool i njegov tata je došo! Pa su mi došle Lala i Mimiwave onda je Hrvatska pobjedila Austrijuhrvatska ali da Olić nije pao ne bi ni došlo do tog gola,i naši su igrali groznono,Jedva čekam more,sunčanje,plažu,brćkanje ma ljudi moji JEDVA ČEKAM UŽIVANCIJU!!!smijehonda ima još toga kod mene ali nije sve za vas,to je ipak privatno,ma ne znam stvarno o čemu da pišem!Proći ću sa 4,ali još ne zam s kojim točno prosjekom,Bišćanica me tak živciramad svi koji idu sa mnom u razz znaju kakva jeblabla,nadam se da će mi dat 4,jedva čekam da dobijem maltezera,od tete frendica došla mi je pokazat mog psića,joj kako je slatkicerek mjušni je bio imao je tek 2 tj.a sad sigurno mj.i nešto,dobit ću ga u 7 mj,početkom!!!!! I javljat ću vam se!BAY,BAY,BAY,BAYwavemah



| Tell me (22) | Or don't | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.