frendovi

Antička-super cura tu je uvijek kad ju trebaš a i zna se zabavit čak i previše,ma cura je super,Lucija-isto super,dobra je frendica,Pajička-super,voli se zafrkavat,Tea-dobra je,s njom sam dobra,Krki-ma i ona je dobra i ok kao i sve,supač,Ozana-ok,ali me i zna jakooo iživcirat,Ferić-jedan od najboljih iz razreda,super je voli se zabavit,sve pet za njega,Šeks također kao ferić super,Mario-stvarno je i on super,miran,Bobo(Bonus)-smješan,mali luđak koji nikad nije za niš kriv,hehehe,Gogo(Golubić)-kako kad,baš mi zna dignut živce,Vili-miran i povučen al je dobar(oprostite ak neke nisam spomenula)Laura-nju znam od malena i naj smo si frendice,super je samo što se odselila u Šibenik al smo u kontaktu i ona tu dođe,Marya(laurina sister)-super je i jako draga,sve pet za moju mimi,pusa


Hoćeš/Nećeš

this design was made by LudaPaZivi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

zovem se....Hanna
zovu me...isto kako se i zovem-Hanna
živim u...Karlovcu
idem u...7.b u Dragojlu
volim...prijatelje,svoje i općenito životinje,obitelj,dečke,sladoled,ma sve



nevolim...bahatost,školu,
umišljenost,licimjerje,
krivolov,alkohol,drogu,
cigarete,...

blogovi

Antićka
Lucija
Pajićka
Tea
Vili i Ferić
Ines
Lea
Lucija i Pajićka-zajednički blog

četvrtak, 15.05.2008.

Ne znam naslov

Ovih je dana bilo puuuno toga,i razočarenjapuknucu i veseljanut!Mislim da sam i zaljubljena ali malo jedan dečko mi se sviđacerek (a i prvi put sam zaljubljena onako da mi se neko dosta sviđa)a mislim ko u našim godinama nije!?eek Išla sam vidit svog zeku i shvatila sam da je cura,jer nisam znala kaj je,a glupi zec je stalno na njoj,hoće se s njom pari pa ju je svu izgrebocry,jedva čekam da dobim maltića,a ako ne bi dobila njega definitivno bi uzela zlatnog retrivera oni su tako dobri i slatkizujo Kaj još ima kod mene?Laura ak si u knjižnici i ovo čitaš daj se javi i ostavi mi kom,a i kaj je onaj dan bilo,jučer s telefonom?Kad dolazite,daj me nazovi!POzz vama u ŠibenikuwaveI ljudi PIŠITE MI KOMMOVE INAĆE STVARNO NEĆU PISAT POSTOVE!!!!belj Trenutno nemam inspiracije o čemu da pišem!POzz 7 b,Lauri.Maryi,Teni B,Ivani L,ma svima,pusekwave



| Tell me (19) | Or don't | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.