četvrtak, 11.10.2007.

Šuma sada..ovog trenutka

Image Hosted by ImageShack.us


Lišće, bosa sam. Osjećam vlažno jesensko lišće pod nogama.
Miris je svjež, nekako pun čistoće. Pogledala sam dolje i vidim da na sebi imam bijelu haljinu, koja lagano pada. Šetam polagano i uživam. Hodam kroz područje prepuno brežuljaka. Divno je. Vesela sam.
Plešem među drvećem i udišem prekrasan čisti Šumski zrak poslan iz viših sfera da mi bude potpora i punionica. :)
Osjećam prisutnost...sve je svijetlije ok mene. Bliješti jako. Evo i mog psa Arija. :) On je sretan dotrčao i skače na mene od sreće. Zatim odlučujemo on i ja krenuti dalje, jer nas zove Šuma da nešto još vidimo.
Ispred nas je puteljak i mi hodamo po njemu.
Neke prilike su pred nama i približavaju nam se. Idu u koloni po dva. Ne osjećam ugroženost. Pa, to su Vilenjaci!!!
Približavaju nam se noseći svijetlo u sebi i ne zaustavljajući se. Samo sam ulovila pogled svakog od njih i njihov topli ohrabrujući osmjeh. Taj je trenutak bio kao izdvojen od ostalih. Pogled jednog bio je kao pogled svih i sve misli su bile kao jedna direktne i blage, a opet uzvišene.
I tako smo Ari i ja nastavili dalje. No, Šuma se mijenja. Put je isti, ali drveće je orijaško i ogromno, skoro pa da se krošnje ne vide. Nema skoro ništa svijetla. Gledam i ne vjerujem. Beskrajno dug put u mraku šume. Prijeteće Šume.
Uzimam zrak i idem dalje, moram...
Ari hoda pokraj mene i on također zbunjen ovom promjenom. Još neka prisutnost. Iza nas...
Okrenem se, a kad tamo nema ničeg. Zid. Ne mogu natrag.
A ništa, idem dalje, međutim prosutnost se još uvijek osjeća. Nisam još načisto da li je to neka opasnost.
Rez i sada smo Ari ja na prekrasnom proplanku unutar šume, na livadi. Evo sunca. Instinktivno se bacam na finu, mekanu mirišljivu travu. Ari također leži na travi i od sreće se valja po travi. :)
Predivno je, no nismo sami. Ovdje je puno svakakvih bića. Ari bića s prekrasnim krilima, Vukovi, Visoki Prijatelji Bijeli, Vilenjaci svih rasa, Sokoli, Orlovi.
Ne komuniciram s nikime, njihova prisutnost je dovoljna. Hvala im.
Gledam nebo i uživam. Ari spava, hrče.
Duboko dišem i svaka moja stanica svijetli.
Lebdim...
Spokoj...
Sreća...


Vaša Galadriel


- 15:16 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je posebno mjesto koje sam posvetila Šumi i Vama. Šuma to prekrasno mjesto koje jednostavno Jest i ako joj se prepustimo ona će nam pokazati put do nas samih...

Želim zahvaliti jednoj divnoj osobi koja me upoznala sa Mojom Šumom i usmjerila me na mene samu i na Ljubav onda kad mi je bila najpotrebnija. Budi mi uvijek u Ljubavi i Svemu gdje god bila... Hvala Ti!

Šuma je mjesto koje postoji u svima nama, Ona je božanska, Ona je vječna, Ona je drevna, Ona si Ti!

Pozivam vas u Šumu...

Moj Kin

BIJELI MJESEČEV ČAROBNJAK

Image Hosted by ImageShack.us


Polariziram radi Opčinjenja
Stabiliziram Prijemljivost
Zapečaćujem Izlaz Bezvremenosti
Sa Mjesečevom bojom Izazova
Vodi me snaga Smrti