evolucija je šarena.tako smo dobili žirafe.

11.04.2009., subota

kad noć pripada nekom drugom,a ti se pokušavaš naspavati...

*slušajuči svoju dušu možeš čuti samo tišinu ili susjede kako se svađaju.nut

-sve će biti dobro.
-koje?
-sve.momci,cure,srednja,faks,prijatelji,gradele,izlasci,svađe sa roditeljima,nogomet,sve odgovorene i neodgovorene poruke,ekskurzija,sve neprežaljene nepročitane lektire,svi propušteni i nepropušteni koncerti,sva pijanstva i ostale nebitne,a ustvari bitne,il bitne al zapravo nebitne stvari.samo je bitno oćemo mi bit dobro,a to ovisi o nama.
-eto.pa šta nam fali u životu?
-pa,nije niko reka da nešto fali.to nije bitno šta fali,ne fali ništa,samo čovik može imat sve šta poželi,ali ako nije zadovoljan sam sa sobon ki da nema ništa,samo mislin da skoro nitko od nas ne zna šta će sa sobon,šta ne znači da smo glupi,al opet to nije toliko bitno kad opet ne znan šta san i šta ću bitno prominit i napravit i mislit i znat i želit,a da će to imat smisla.
-šta god taj smisao je...
-bit je u tome,da nije bitno koji je smisao,il ga nema,il je tako jednostavan i bezvezan da je bolje da ne znaš,ni kako izgleda ni di izlazi i to.roflrofl
mislin,mene je prije bilo strah,sad više i nije samo ne znan šta bi.
koja pitanja tria postavit i kome i kada i kako i zašto?jer ako pričan sa bogon onda san vjernik,je li?a ako mi odgovra onda mora da san luđakinja.
-najvažnije da smo se mi gađali meson,pa kad smo skužili da ćemo ostat gladni onda smo ga oprali i isprekli i pojili.headbangpartynjami
eto,mene još čvilje svrbe,a ja razbijan glavu o tome postoji li ljubav/brak/smisao i ta sranja,i onda kažu,da je pubertet najlipše doba.e,pa kad je tako neka ga lipo upakiraju u neki šareni omot i prodaju po cilom svitu-ka kokakolu.jeba te bog,ma pubertet je bolest.
-ma cili život je bolest,jer ka pogleaš nikad nisi normalan,ka dite si naivan i ništa ne razumiš onda pubertet pa kriza srednjih godina pa opet bolest tj starost.onda tek slijedi najbolji dio onaj 2. život,zagrobni(btw-sretan uskrs!),ko je provalija tu bazu svaka mu čast,taj je luđi od onoga ko je proda onu da je djevica bezgrešno začela.po duhu svetom.amenlud
-ti si luda.
-jesan,i baš me briga.smislit ću nešto po tom pitanju,uvik smislin nešto.
-ubilo ga vino.(koga?bice isusa)
-ubit će mene mater.
-smislit češ već nešto.
-ne more bit boje.ne more bit boje.
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.