14.05.2006., nedjelja

NE VJERUJEEEEEM

ja fakat nisam zahtjevan čovjek,fakat,fakat,fakat nisam!!!! al ja stvarno neznam dal postoji neko sa manje sreće u životu od mene...nikad od nikog niš ne tražim,al fakat nikad...i kad nešto dobijem užasno sam zahvalan. al mislim stvarno da nekog toliko zaobilazi jebena sreća to je nevjerojatno!!! i nije da tražim nešto posebno (nije posebno iz neke općenite perspektive,al meni je jako važno) i onda dođe i sjebe me...neznam ko,život,sreća...ko god,jebo mu bog mater!!!! zašto neki peder bil gejts može ima miljarde i još zajebavat ljude okolo iako je bio najgori kreten ko klinac,šmokljan zadubljen u kompjuterski monitor a i danas je,i ima jebene miljarde!!! ja neću miljarde,oću samo jednu stvar....al ne...ko god da dijeli jebenu sreću malo je puno zaboravio na mene i nek si popuši kurac...pička mu materina...da bog da mu crko mobitel!!! nek si puši kurac,nek se nosi sve jebeno u kurac....dosta mi je svega jebenog...da čovjek nemože dobit jednu takvu sitinicu...neeee....svi u kurac....i kaj je najgore..taj peder,koji djeli sreću il šta god već napravio je sve tako da je ispalo ko da sam ja kriv,i briem da fakat dugo vremena neću podnijet sebe zbog tog...mrzit ću se i neću si moć pomoć...i evo,nek se samo neko usudi reć da postoji bog...mater mu njegovu...ovo je fakat previše...svašta mi se znalo dešavat,al ovo je jebeno previše!!! i šta ja sad mogu??? baš niš,jebo te takav život.....
- 21:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #