10.05.2006., srijeda

BALKANSKI LONAC

ZA NEKOG KO ME TRAŽIO DI JE CAB!!! CAB JE U ILICI...SAD NEZNAM TOČNO BROJ AL TAMO IZMEĐU FRANKOPANSKE I MEDULIĆEVE...NEMREŠ FULAT,GORE TI PIŠE CAB ;))) ZA OVU INFORMACIJU SUTRA OČEKUJEM PIVU :)


o ovome se već pisalo na jednom blogu,al budući da peder (nisam neki homofob,mislim na karakternu osobinu)koji je držo blog ga je zgasio,odlučio sam ja ispričat priču o tome....

geneza balkanskog lonca:izraz balkanski lonac je skovao krleža,a ja sam se s njim upoznao preko mojih dragih frendova šuleta i crnog koji su veliki poklonici primitivne glazbe i zagore. Oni su se s tim izrazom upoznali preko primitivnog guslara dane jurića koji spominje balkanski lonac u nekoj svojoj "pjesmi"...za više informacija i za skidanje pjesme,posjetite ovu stranicu.


Priča :P Uglavnom,nakon cjelonočnog opijanja,slušanja gangi na mom kompu i gledanja filma fiddy centa iliti pola dollara,šule,crni i ja smo poprilično ogladnili...aurelije i tamara su radili nepodobne stvari u drugoj sobi,a mi smo se bacili na kuhanje...uzeli smo tavu,metili tranu groooo ulja,nabacili gore jaja..shvatili smo da treba još tog metit tranu,pa smo prokopali po frižideru i našli uskršnju šunku...nabacili smo gro toga u tavu,onda smo našli i dosta masla,pa smo nabacili tranu i maslo iako je već i ovako bilo previše ulja...nakon toga smo to sve lijepo spekli i nažderali se šule,crni i ja,a ovo dvoje nismo zvali....druga runda je bila sa gro masla,ulja,jaja,3 vrste sira,šunke i još mnogih sastojaka koji mi sad ne padaju na pamet...u to neko vrijeme je na pamet došo balkanski lonac i tako je to jelo dobilo ime...

svako od vas može pripremiti lonac...postoje samo tri jednostavna pravila lonca:

1.što više sastojaka sadrži (bez obzira što naoko možda neidu zajedno) to je lonac bolji
2.što više masti sadrži (mora bit preko 80% inače nije pravi lonac) to je lonac bolji
3.što ga manje ljudi krka,to je lonac bolji

eto,nakon ovoga,i vi možete uživati u neopisivoj finoći i zasitnosti balkanskog lonca...probajte,nećete požalit!!!!
dobar tek!!!

(ovo je pisano jer neam inspiracije za niš drugo,a i zato kaj je jako lijepa priča i jako fini recept koji sam s vama htio podijeliti)
- 20:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #