05.05.2006., petak

PREDOBRO!!!

skužio sam koliko je zapravo dobro u životu...ljudi znaju prigovarat,srat kako im je teško i slično,a zapravo nisu ni svjesni koliko dobrih stvari oko njih!!! dokle god postoji kvartovsko igralište di se mogu opit ko prase sa ljudima koje znam većinu svog života,dok god postoji najbolji frend s kojim sam prošo sve i svašta (nije neko sranje ko iz jeftine repčine...fakat smo svašta prošli :D)...dok god postoje i drugi frendovi i frendice,sve se ovo lijepo!!! dok god postoji hip hop,nemože biti bolje :D
dok god postoje cure koje možeš barit,prašit i bit s njima,sve je to lijepo!!! Fakat nisu novci bitni u životu,ovo je bitno...i ne govorim to zato što neam novaca pa se tješim...imam te sreće da imam i više nego samo dovoljno para,al to je nebitno....niko nije čuo da je neko reko da je sretan zato kaj ima puno novaca...a ako ima neko takav,onda sere!!! prijatelji i ljudi koji nas okružuju (i meni lično određeni glazbeni žanr i određena supkultura) znače više nego svi novci svijeta!!! eto,neako me sad usred noći pukla neka pozitiva,neznam zaš,al eto...a bilo mi je glupo sad zvat ljude okolo da s njima podijelim,pa sam tu napiso :D

P.S. zaboravio sam napomenut da prestajem pušit...skužio sam da je preloša navika,i da bi trebo prestat dok još mogu...neda mi se davat po 20kn dnevno za kutiju,a nije ni najzdravije...
- 00:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #