29.04.2006., subota

još samo jedan izlazak

jučer je na redu bio akvarijus....i cijeli dan je bio prejeben,od škole,do poslje škole,do opijanja kod frenda u kvartu,pa do samog akvarijusa...šta je,je...spisko sam sve jebene pare,a danas moram na atheist rap,al ajde...šta je tu je...sreo sam gro ljudi koje znam,al neš me prilično zbediralo...uletio mi je jedan lik,dao ruku,pozdravio i sve i ja gledam,i nemogu se sjetit ko je to...i lik veli,ne sjećaš me se,ha...ja reko ne,i lik veli da je frendov frend i ja se sjetim da smo zajedno jednom išli van...i onda se najgore sjebem...bio sam uvjeren da je da se zove jednim imenom,i kažem to ime,lik se nasmije i veli ne,i kaže svoje pravo ime,i ja se sjetim da je fakat tak...al zamislite samo koja bruka...mislim,ja fakat mrzim kad neko nemre zapamtit moje ime il kad me se nemre sjetit...obično mislim da je ta osoba umišljena,bahata,glumi neku facu,a onda se to meni jučer desilo...fakat mie bio ogroman bed...nisam vjerovo,inače fakat doro pamtim i imena i lica,i ovo me začudilo...čak ni alkohol nije opravdanje...tako da,eto...još jednom isprika tom liku iako ovo vjerojatno nikad neće pročitat,al ajde...
- 14:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #