theendisnear https://blog.dnevnik.hr/theendisnear

utorak, 04.01.2011.

Ciljevi

Znači u ovom postu mi je namjera postaviti neke svoje ciljeve koje ću više ili manje uspješno ispunit. Naravno cilj ih je sve ispunit i na tome planiram radit.

1. Naći posao- ŠTO PRIJE

2. Upisati fakultet- Rok se zna državna matura i tako te stvari.

3. Preživjeti - Dugoročan cilj koji treba ispuniti, jer u zadnje vrijeme mi crne misli lutaju glavom, ali mislim da ja još nisam rekao zadnju

4. Vratiti curu - E ovo je najzahtjevniji cilj jer sam debelo usrao stvari tu, ali s obzirom da znam cijelu situaciju mislim da je moguće. Vidjet ćemo smisao je što prije, ali nekako mislim da će ovaj cilj najduže trajati.

5. Pa to bi bilo to ova 4 cilja su postavljena i sad mi je samo ostao lakši dio a to je da ih ispunim to su ciljevi koje kad ispunim ću razmislit o prestanku ili nastavku pisanja.

04.01.2011. u 03:56 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Došao sam do dnai radi svog psihičkog zdravlja ovdje ću pisati događaje i gluparije koje mi padnu na pamet.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

Vidiš li gdje sam to sad u kom sam dobu...