by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga.. yeah.. right..malo ubermorgen..

ehm.svasta?

Linkovi.. i malo o meni.. i tako to..

xxx UnFabulous Girl xxx
xxx vekyca xxx
xxxMCR4everandeverxxx
xxxbloodyrosexxx
xxxone more day with youxxx
xxxhouse of wolvesxxx
xxxmurderscenexxx
xxx mcr love 4ever xxx
xxx Paulchy xxx
xxx mcr official site xxx
xxx I'm Not Okay fan site xxx

about me.

name. iRIs
prezime.cek malo.pa nismo si bas tako dobri.
age. 14

iLikE.
mY cHEmIcAL ROmAncE.
mIkEy wAy.
fEndER.
baSs guItARs.
the wHItE stRipEs.
the fReY.
cOLdpLaY.
fRAnz feRdinAnd.
gReEn daY.
MusE.
the hIvEs.
the tINg tINgs.
8.b[my class].
7.A.
sHadOWs.
fAcEbOOk.
jOkeR.
why so serious.

iHatE
school[definitivno].
ucenje.
rano dizanje.
vruce vrijeme.
too much sun.
hrvatski.
fizika.
avril lavigne.
cajke.
shity songs.

subota, 26.04.2008.

can you hear me...are you near me...

evo. post. bravo ja. pa da krenem pisati. a tako mi se nedaa. a moram. as mi je bio rodendan. pa moram da napisem svoju stranu. misljenja. drugu ce vjerojatno sandro. ili silvia. jel tako. da. tako je. ah. neam bas neke inspiracija kako da to napisem.a da zvuci zanimljivo. a bananaj ga sad. mislim. jebiga sad. vec mi je dosta pisanja vrazjeg uvod u fakin post.
dakle. rodendan. fuck. what now. to sam rekla kad sam se sjetila da moram svoj apartman ocistiti. a cijeli sam tjedan govorila. a sad cu kad dodem iz skole ocistiti ga. da bih onda opet govorila. a sutra cu neda mi se danas. i naravno morala sam ga ocistiti dva sata prije tuluma. tipicno ja. tako mi i treba kad se drzim one stare narodne poslovice. ne odgodi za sutra ono sta možeš odgoditi za prekosutra. kad sam usla u apartman. mislila sam da ce me srčani strefiti. mislim. hellou. plinska boca i neki kabeli nasred dnevne sobe. to je sigurno sasvim normalno. ili? kad sam malo bolje pogledala. app. uopste i nije bio u takvoj komi. mislim. deke. plinske boce. neko plasticno shit. kabelovi. ne uopce.
hrabra ja. krenula sam u borbu protiv sila zla. ili barem smeca i prasine ako nista.
bas sad gledam na sat. pa sam zakljucila da neam dara za pisanje i da fakin post pisem vec pol sata. morate biti fucking sorry for me.
evo vidim da se bezveze mucim. pa cu lijepo objaviti post tek-toliko da ga jednom ako dobijem inspiraciju popravim. ili spasim ono sta se spasiti da.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
evo mala obavijest za silky.
bananao te čiki vise.




| kOmEnTs. (15) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.