Ako mi zelite pisat mozete..na
thea_t@net.hr ili se dop preko msna
na tea_sponzorusica@hotmail.com





Ovo su blogovi koje posjecujem..

Image Hosted by ImageShack.usNiksha/
lik je legenda...
ako vam treba pomoc oko bloga obratite mu se...



Image Hosted by ImageShack.us
Iana
carica,tako je svi zovu jer je...
obozava jagode...orginal..


Image Hosted by ImageShack.us
Skoro
moj sponzor..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sanja
Ma ona je legenda...posjecujte njen blog,
pa cete vidit o cemu prican


Image Hosted by ImageShack.usMONIKA
Image Hosted by ImageShack.usEMMA
Twinsice
zakon cure....obozavam ih.....




I am 75% loser. What about you? Click here to find out!


Love test

...Sezona Tresanja....

22.06.2006., četvrtak

Necu vam pisat...mislim neda mi se...
Samo da kazem par rici....Ja se kupan i tako da neman vrimena...e Dosle su MI moonika i eMMA........VRUCE MI JE ..AJDE BOKKKK..AJDE AJDE....wave

pozzzdrav......mojoj...Jagodi i Rudolfu..haha...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


evo par slika sa zadnjeg dana skoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

- 12:10 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


evo samo par rijeci o meni....

..Zovem se Vinka...hahahahaa..
...zoven se Tea...
....Zivim u Orebicu....

Volim
svoj razred i moje prijatelje,
more,lito,kupanje,
krpice,rozu boju,
aute,tresnje i jagode,
msn,blog,iPodove,
moju frendicu jagodicu-bobicu,
rolanje,tulume,setnje,coca colu....

..a o tome sta mrzin necu pisat jer nebi do sutra.....

jagode i tresnje...hmhmm
da je znat,neki znaju..da da..
aaaaaaa.....

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je za mou ..babu..nije..

Image Hosted by ImageShack.us
love is in the air!!!

Image Hosted by ImageShack.us
No comment,tko zna zna