Ako mi zelite pisat mozete..na
thea_t@net.hr ili se dop preko msna
na tea_sponzorusica@hotmail.com





Ovo su blogovi koje posjecujem..

Image Hosted by ImageShack.usNiksha/
lik je legenda...
ako vam treba pomoc oko bloga obratite mu se...



Image Hosted by ImageShack.us
Iana
carica,tako je svi zovu jer je...
obozava jagode...orginal..


Image Hosted by ImageShack.us
Skoro
moj sponzor..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sanja
Ma ona je legenda...posjecujte njen blog,
pa cete vidit o cemu prican


Image Hosted by ImageShack.usMONIKA
Image Hosted by ImageShack.usEMMA
Twinsice
zakon cure....obozavam ih.....




I am 75% loser. What about you? Click here to find out!


Love test

...Sezona Tresanja....

03.05.2006., srijeda

....Ludilo...days.....

Evo ponovo dugo nisam pisala.lud..Uglavnom cu pisat o 1.5..jer
neman o cemu....Bili smo u Tomasica,tj.gori u nekom selu...neznan bilo je nas 10...Kad smo isli u to selo padala je kisa,dosli smo mokri.
...Ali nan i ruzno vrime nije pokvarilo zabavu.......Malo smo ocistili ono gori i poceli pec(JA nisan prston pomakla).wink..
Kordic je lipo ispeka meso njamiali je bilo
napola SIROVOno
,PA JA NISAN NISTA JELA....kASNIJE SU SE NEKI NAPILI..partyparty..Rigali hrenovke po sebi da bi na kraju na sve to legli...bljak...
..Plesali smo ,yajebavali se itd....Kasnije su
Marina,Martina,Nike i Mare sve oprale ,
a ja luda to uzela i ponovo bacila u nesto sporko.....itd...itd...bla,bla...bla...bla...blllaaaa

Ma ove slike prvo se prikazu pa onda ne,probat cu jos sutra a ako ne nista onda....







Mate Turic



:












- 16:29 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


evo samo par rijeci o meni....

..Zovem se Vinka...hahahahaa..
...zoven se Tea...
....Zivim u Orebicu....

Volim
svoj razred i moje prijatelje,
more,lito,kupanje,
krpice,rozu boju,
aute,tresnje i jagode,
msn,blog,iPodove,
moju frendicu jagodicu-bobicu,
rolanje,tulume,setnje,coca colu....

..a o tome sta mrzin necu pisat jer nebi do sutra.....

jagode i tresnje...hmhmm
da je znat,neki znaju..da da..
aaaaaaa.....

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je za mou ..babu..nije..

Image Hosted by ImageShack.us
love is in the air!!!

Image Hosted by ImageShack.us
No comment,tko zna zna