vUtRiCaaA & PiViCaaA

30.04.2006., nedjelja

These are the darkest clouds They have surrounded me Now I find my self alone caught in a cage There's no flower I can find in here Not withering Or pale to me Everyone with a friendly face Seems to hide some secret inside

mahzDrAfOoOsS lJudOwsIi.wave...nE biH zNAlA ŠTa DA nApIšEm..SfE jE NeKaKo TrUlO.no.. eO čErA smO bili vAnKA zA ProMjEnU u tAčKu..lud... I bIlO jE reLaTivNo sUpErIsHkA...sLIKIcA nEmA jEr Ja NiSaM uHFaTIlA bAsH pUnO lJuDowSa A i ne Da mi sE sTaVlJaAT sLiKICe, A nI pIsAt PoSt.bang..aL mORaN kAd Me LjUDoWsI tJeRaJu...Eo SLuŠaM wIthIn TeMpTaTiOn....VuaAa...NeMAaM PoJmA ZAŠtO...mOgU vAn ReCh Da ImAjU sUPeR pJeSme I ovA tIpicA KoA pJEvA iMa ODLiČaN gLaSeK..sUpEr..jaO oVaI dAn Je ToTaLnOoO bUaAaA... sAmo mE bAcA iN DePrEšn.no..PiTaTe SE zAšTO pROMiEnIH aDrEsIcH ?? (heh,vjErOvAtNO ne,Al IpAk CHeM obJAasNIt thumbup) pa EtO zAto JeR jE mOA sTuPiDnA sEsTrA sAzNaLa Za BLoGeK I pROčItAsHe DA pUšIM smokin I rEkoShE sTaRcImA (AL SaM iH uvJeRiLA dA nIE iStiNA thumbup) i Ae Da Je OnaA nEko DerIsHtE AAl ŽeNA iMA 20 God I oNaa iDe GOvoRIt NJima..bang..a joSh I sAmA PuShI..lud.gRrRR..KakO Je MrZiMm burninmad ....BuaAaAa...aE nAdAm Se Da Za nJu AdrEs NeChE sAzNaT...I tAkO... i Evo VaM nEkOlIKo ČiNJeNicA..Hmm,dA

CIM UPALITE CIGARETU DOCHI CHE AUTOBUS burninmad
NASMIJEŠITE SE, LJUDI CHE SE PITATI O ČEMU RAZMIŠLJATE smijeh
AKO NEŠTO MOŽE KRENUTI PO ZLU, KRENUT CHE bang
LJUBAV JE SLIJEPA, BRAK OTVARA OCI zaliven
PRIE NEGO ŠTO PRONAĐETE PREKRASNOG PRINCA, MORAT CHETE POLJUBITI PUNO ŽABA kiss
UVIEK POSTOI NAČIN, ALI UGLAVNOM NE FUNKCIONIRA mad
ONO ŠTO PIAN GOVORI, TRIJEZAN MISLI party
SVAKI PUT KAD VAM NA PAMET PADNE IZVRSNA IDEJA, SHVATITE DA SE TOGA VECH NETKO SJETIO rolleyes
IMATI SMISLA ZA HUMOR ZNAČI BITI TRAGIČNA FIGURA. =))))) nut
BOLJE IMATI UŽASAN KRAJ, NEGO UŽASE BEZ KRAJA dead
KADA BI SE LJUDI MEĐUSOBNO ČEŠĆE SLUŠALI, PRIČALI BI MANJE thumbup
OSJECHAŠ LI SE DOBRO, NE BRINI, PROCHI CHE TE. cool
SVE ŠTO VAM ISPADNE U KUPAONICI, PAST CHE U WC. bang
PRIATELJSKA VATRA NIE PRIATELJSKA no
NITKO NIE USAMLJEN DOK JEDE ŠPAGETE. (bolesssttt =))) njami
NIŠTA NE POSTAJE BOLJE S GODINAMA nono
ŠTO MLAĐI, TO BOLJI !!! thumbup
SEX JE POPUT SNJEGA; NE ZNATE KOLIKO VAS CENTIMETARA ČEKA NI KOLIKO CHE DUGO TRAJAT. naughty
NIŠTA NIE TAKO LAGANO KAO ŠTO IZGLEDA....headbang

i to bI biLo To Imam Ih JosH pOdOsTa Al TO sLjeDeChI pUT...AeeeeE pozZz mah


Nikada ne traži nešto savršeno da zavoliš, bit ćeš u opasnosti da umreš bez ljubavi!! Zavoli nešto što nije savršeno i učini ga savršenim svojom ljubavlju!!!!!



pOoZzZzZZzZDRaFcHeK oD dOoOdEeE wave KIZzZzA kiss

Our Farewell---> wItHiN tEmPtAtIoN

In my hands
A legacy of memories
I can hear you say my name
I can almost see your smile
Feel the warmth of your embrace
But there is nothing but silence now
Around the one I loved
Is this our farewell?

Sweet darling you worry too much
My child sees sadness in your eyes
You are not alone in life
Although you might think that you are

Never thought
This day would come so soon
We had no time to say goodbye
How can the world just carry on?
I feel so lost when you are not at my side
But there's nothing but silence now
Around the one I loved
Is this our farewell?

Sweet darling you worry too much
My child sees sadness in your eyes
You are not alone in life
Although you might think that you are

So sorry your world is tumbling down
I will watch you through these nights
Rest your head and go to sleep
Because my child, this is not our farewell.
This is not our farewell.


allOoOo EVoOo JaVlJAn Da SAAm kUpIlA MAjIiCCC Od zEpPelInaAa ...jUpII..samO štO Nie Ona Kou SaM žEljElA aL i OVa Je SUpeR Eo I SLiKIc

Photobucket - Video and Image Hosting

i zA bI dEJ dObiO jA oD sTelE, aNe I NIkkI pEpeLJaRic (niSam UsLIkaO =(( ) iii beĐ ( onAI tKo Ima GlIsTe NiKAd NiE sAm =))))) III OvAi PlAkATiCh Koi jOSH nIsAm StiGO zAljEPit Za ZiD jEr sAm pOD uTJeCAjeM LjeNosTI..

Photobucket - Video and Image Hosting
- 17:54 - sUvIšNoSt kOmEnTArA pOtReBnA (11) - Isprintaj - #

23.04.2006., nedjelja

D POST VIT D PIKchhRSSSS UAAAAA =))

oLaAaA...LjuDOwSiicHIi..evOo..Da I ja StAViM SlIKiCe Na BloGCHek....khMm..NaMuČiO sE jA dOk TO sKUŽiO kAkO sTaVit..
i etoOOoO..BiLo Se OVe SAbATe U tOčKu ((UuU za pRoMJenU))
pRiE tOGA jA i iVaNChe imaLe FoToSeŠn

Dis IS mIiI

Image hosting by Photobucket

eNd dIs IS iVaNChe

Image hosting by Photobucket

i TaKoC mi Se JoŠ UslIkAvaLe...pAaa..
Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket

iIi TAkO KrEnUle nAs DvIe Se NAcH s

STeLacHom
Image hosting by Photobucket

lInDoM
Image hosting by Photobucket

niKKkKkiIi
Image hosting by Photobucket

aNoOM((NEmaM SlIkIC =(( ))

I ovIm ČuPaViM čOvjEčUlJkOm
Image hosting by Photobucket

kOi MEnI PRiETIo,,ZlOcHEEST BiO
Image hosting by Photobucket

dIJaNOm (OVA desnIch)

I uPutIlI sE Mi U tOcHaK..nO,,naRaVnO PrIE toGA..SfAko nA sVoJu StRaNu I mIi oShLI dO pArKichA NA mLaCi...TaMo CHaMiLi I UPuTIlI sE mI nAPoKoN U ...... I TaKoC maLo bIlO tRuLo..nAtInG sPeŠl I NAKoN NeKog vremenA oDLuChiŠe Mi PoCh Na OmV mAlO pOŽnJoPaT

žDeRaO sE čIpSiCh nA vElIkO
Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
i sLjAtKOleDDDD
čIm Je ZaDoVoljIo SfOJe PottReBice nIkIcH Se RaSpLeSaO od SrEcHe
src="http://i56.photobucket.com/albums/g179/dodach/HPIM0142.jpg" border="0" alt="Image hosting by Photobucket">


i bIo Tu i D maaMIii....Iz NjeGa IZlaZiLa PoSeBnA eNeRGiJAA...BUaAaA
Image hosting by Photobucket

I jA uGleDaO sFjeTlOSt (( hMm,,,MoŽdA OD ANINOG ISUSA...hehehe=)))
Image hosting by Photobucket

iIII kReNuLi PoLaKo hOmeweeee..NeXt SaBatU slAFIm BRZdEJ kOi JE bIo 14.4---NE piTaT zAŠtO...aEee ljudoWsIi PoZzZzzz...sAlUT....BYYY.....DoooooDdDaaAAA


iiii ovaii čovječuljak nikad ne ide vit mi,,sram nek ga bude..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

morrriiiisssooonn

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 21:51 - sUvIšNoSt kOmEnTArA pOtReBnA (28) - Isprintaj - #

21.04.2006., petak

ovo morate procitati...nije bas prepateticno?!

Ako imam dar prorocanstva i znam sve tajne i sva znanja,a ljubavi nemam...nista sam. i ako imam svu vjeru da i gore premjestam a ljubavi nemam...nista sam.ako i predam tijelo svoje da sagori,a ljubavi nemam ...nista mi ne koristi.ljubav dugo trpi,ljubav ne zavidi,ljubav se ne ljuti,ne cini sto ne pristoji,ne razdrazuje se,ne misli o zlu,ne raduje se nepravdi,a raduje se istini...sve nosi,sve vjeruje,svemu se nada i sve trpi...
po ovom zakljucujem da nikad i nisam voljela...samo sam zeljela,a trpila nisam...jbga,valjda cu jednom shvatit sta znaci nekog voljeti i biti voljen...smrc...ae pzdrw..iwana
- 18:41 - sUvIšNoSt kOmEnTArA pOtReBnA (13) - Isprintaj - #

19.04.2006., srijeda

Malo ovako,malo onako...

njamiOmg...praznici skoro pa gotovi...koma...kako vrijeme brzo prolazi... dobila sam novi komp pa uzivam u ponovnom surfanju netom!jupppiii,,,,
Ti kompici su super stvar...svasta saznas...;)koliko dugo nisam pisala post...booozzzeee,nemogu vjerovati.evo kod mene nis new.uzivam u slobodi,praznicima,izlascima itd. Sad sam se natezala s starom,ne postuje moje zelje!!!ja sam htjela ici u likovnu sk,ali mi nije dala,pa sam sada zakljucila da bi poslije srednje mogla na lik.akademiju... zg. Aha mos mislit kako ce mi placat da gore zivim.puknucu.. i sad mi sere jer sam joj rekla da necu rodit djete nego da cu posvojit nekog crncica/crnkinju...mislim sta ti ljudi imaju protiv posvajanja???,,,ja mislim da je to ful nesebicno i ful humano...zasto ne pruziti topao dom nekom jadnom djetetu koji umire od gladi,tamo dolje u Africi...bez brige,ne furam se na angelinu,ja sam o tome razmisljala i prije 5 godina....hm da...jos nesto...jednoj osobi koja je rekla da sam ju razocarala,zao mi je ako sam ista krivo rekla,ali tu se ipak radi o tebi i tvojim postupcima...ne o meni,ja sam reagirala kako jesam i bilo bi mi draze da se ovo nije nikad dogodilio,ali sta je tu je!treba nam vremena da se potrudimo i htjela bi da se sve vrati na staro,sto je prakticki nemoguce!i jos nesto...jednoj osobi koja je mene razocarala...decko dragi...ocito sam te krivo procijenila...isti si kao i ostAli...i nemogu vjerovati da to nisam prije skuzila. Sve sto si ikada rekao bile su prazne,suplje rijeci!ne zelim te vise,ovaj put zapravo.zaboravi me,izbrisi sva sjecanja na mene,pusti da za tebe budem sjena,jedna bezimena.Da,vrati se onoj maloj koja te voli,onoj koja te moli da budes samo njen!i tako i jos samo nesto pozdrav jednom decku koji ni nezna da postojim,ali svaki put kad ga vidim uljepsa mi svojom pojavom dan,bez obzira kako grozan taj dan bio.cerek..svatko u zivotu ima nekoga koga zeli,a nikada ga nece imati,ali svejedno ga nezelim zaboraviti i doklegod me to usrecuje,ja cu ga se sjecati.....dosta problema za sad...;) ewo za kraj ovog dugog posta rijeci koje mene opisuju...


Well some say I'm lazy
And others say it's just me
Some say I'm crazy,guess I'll always be
But it's been such a long time
Since I knew right from wrong
It's all that means to an end,I
I keep it movin along....


by..ivanaaaaaa---smoto zaboravljaš se potpisat(doda)
- 19:12 - sUvIšNoSt kOmEnTArA pOtReBnA (7) - Isprintaj - #

15.04.2006., subota

oLaAaA...ljUdOwSii.. eoo sjetih se ja blogicha i da bi mogo napisat post..heh..da...i takoc kod mene nating nju..osim šta sam fckng bolesna...ja ne znam zašto sam ja takav pehist.pa pobogu čim je školic završio u sriedu ja se odmah razbolim..hmm,da,,a zašto se možda nisam razbolila dok je škola bila??,,aaaa??? grrrrr...burninmad nemam ja srecice..alll to nie svee no za svoj b-dej koi je bio čera ilitiga 14,4 ja mjerila temperaturu i rigala ko stokica..baš predivno bang iiii sad ne mogu tudej slavit rodjendan jer sam jošš uviek bolesna i vjerovatno chem ozdravit kad počne školic..hmm,ne bih se čudila headbang i takoc...ugl..ja se dosadjujem doma skoro cielih dva dana sam spavala i sam sam sva ukočena i ne mogu vishe,,,i ugl...u kurcicu sammm lud ae niš odo ja i užifajte do sljedecheg javljanja shaljem vam big kizzzaC ii salut...¤pEaCe¤ by dOdA
- 15:30 - sUvIšNoSt kOmEnTArA pOtReBnA (5) - Isprintaj - #

01.04.2006., subota

priatelji životinja.....obavezno posjetit

VIVISEKCIJA ( POKUSI NA ŽIVOTINJAMA )

Svaki dan se za pokuse koristi više od milijun životinja. Pokusi su tajni i obavljaju se u bezbrojnim privatnim i državnim laboratorijima. Informacije o njima saznajemo samo u stručnim časopisima - objavljuju se, međutim, samo one uspješne. Izraz vivisekcija (iz lat. secirati na živo) se zamjenjuje nježnijim izrazima kao primjerice istraživanje na modelu.

Zečevi, zamorci, štakori i ostale manje životinje koriste se za ispitivanje sigurnosti proizvoda; truje ih se kozmetikom i preparatima za čišćenje... Najčešće reakcije su trzavica, povraćanje, paraliza i razne vrste krvarenja - iz nosa, očiju i usne šupljine. Angora zečevi koriste se za isprobavanje kiselina (Draize test): kiselina im se ulije u oči, iz užasnog bola razvijaju se krici, a sljedeći rezultat pokusa je krvarenje, razjedena rožnica i sljepoća. Kod testa kožne nadražljivosti, koncentrirana kemikalija se nanosi na izbrijana leđa životinje i nekoliko dana se prate učinci. Uvijek kada nakon korištenja kozmetike budete osjećali neugodan svrbež, peckanje ili dobijete alergiju ili ekcem, znajte da je proizvod bio u ovom testu označen kao neškodljiv! S druge strane pak, puno ljekovitih tvari nije prošlo ovaj test. Mučenja se i dalje nastavljaju...

Životinje su oruđe za iskupljenje naših grijeha. One nisu uživači duhana, a moraju udisati ogromne količine duhanskog dima kako bi mi dokazali štetnost ili ljekovitost cigareta. One ne konzumiraju alkohol i zato već desetljećima bezuspješno pokušavamo od štakora napraviti alkoholičare. Nisu agresivne, stoga ih izlažemo elektrošokovima dok se one međusobno ne proždiru. Životinje ne trebaju droge niti oružja, ne zanima ih let u svemir - no unatoč tome to su razlozi zbog kojih ih umire na milijune.

U beskonačnim primjerima, pokusi na životinjama izazivaju mnogo više boli životinjama nego što koriste potrošaču. To je zato što su, primjerice, lijekovi koji su testirani na životinjama i koji su označeni kao sigurni, prouzročili opasne popratne pojave kod ljudi ili čak u pojedinim slučajevima i smrt. Preparati koji sadrže štetne tvari i dalje se nalaze na policama u trgovinama, usprkos tome što su prouzročili trovanje i sljepoću životinja.

Tako je sredstvo Contergan, koje je nakon mnogo godina testiranja na životinjama preporučeno trudnicama, izazvalo više od 10.000 pobačaja i urođenih tjelesnih mana. Oxychinolin, neučinkovit lijek protiv bezopasnog tropskog proljeva, zabilježio je tisuće smrtnih slučajeva, a 30.000 ljudi je ostalo bez vida ili u invalidskim kolicima. Hormon dietylstilbestrol je godinama bio preporučivan kao sredstvo za smirenje trudnicama. Desetak godina kasnije otkrilo se da uzrokuje novi, nasljedni oblik raka maternice kod 95% potomaka ženskog spola. Nije postojala životinja u kojoj bi taj hormon izazvao slične simptome.

Korištenjem ljudskih stanica uzgojenih u epruveti ne samo da ćemo postići rezultate korisne za čovjeka, nego ćemo ujedno i shvatiti mehanizam djelovanja tvari, te pronaći mogućnosti kako liječiti trovanje. Ako nam je stalo do ljudskog zdravlja moramo ovaj surovi i barbarski način što prije zamijeniti uistinu stručnim metodama bez korištenja životinja.

Na svijetu postoji nekoliko stotina tvrtki koje proizvode kozmetiku bez korištenja životinja. Ovakav proizvođač mora preuzeti punu pravnu odgovornost za eventualne štete kod kupaca. Zato će se temeljito obavijestiti o rizicima - što je moguće samo bez korištenja životinja. Danska i Švedska nedavno su zabranile prodaju kozmetike koja sadrži sastojke testirane na životinjama. Sličan korak za cijelu Europsku Uniju do se sada nije prihvatio zbog političkih razloga. Osim nastojanja industrije da sačuva do sada uhodane metode, prepreka tome su i zastarjeli međunarodni ugovori.

"Ne mogu se sjetiti nijednog većeg medicinskog proboja proizašlog kao rezultat eksperimenata na životinjama. Pitam se koliko još milijuna životinja mora biti žrtvovano prije nego napustimo beskorisnu i barbarsku praksu eksperimentiranja na životinjama."
Dr. Vernon Coleman, član Kraljevskog medicinskog društva


ŠTO VI MOŽETE UČINITI?
Svaki, na prvi pogled i beznačajan korak, pomaže životinjama da se riješe boli i trpljenja, da se zaustave uzaludni pokusi na životinjama.
Kupujte samo proizvode označene s "Nije testirano na životinjama"
Proslijedite ove informacije Vašoj okolini


ZA KRZNO POSTOJI ALTERNATIVA!
S HLADNOG SJEVERA okupanog aurorom borealis; iz kišnih šuma Amazonije; s vrućeg tla crne Afrike; iz kiselim kišama ispranih šuma industrijske Europe; iz okrutne i prostrane Azije; iz mondene daleke Australije. Preko modnih pista New Yorka, Pariza, Londona, Milana, Muenchena, Sydneyja; do lokalnih prodavaonica; i konačno u naše domove i na zimom nagrizla tijela. Tako mekana, podatna, lijepa i basnoslovno skupa - KRZNA.

PREMA OXFORD Advanced Learner's Dictionary of Current English, krzno je: 1) meka gusta dlaka koja pokriva određene vrste životinja kao što su primjerice mačke i zečevi i 2) životinjska koža prekrivena krznom, osobito kada se upotrebljava kao komad odjeće, dok je prema Enciklopediji Leksikografskog zavoda krzno oplemenjena i štavljena koža zajedno s dlakom životinja krznaša.
Više-manje, ove definicije su nam svima dobro poznate. No jesmo li isto tako upoznati i s podrijetlom tog nadasve cijenjenog, skupocjenog, i tradicionalno otmjenog odjevnog predmeta? Je li on doista, uz bliceve fotoaparata i buran pljesak odobravanja zaluđene publike nekom od modnih kreatora, jednostavno "uskočio" u naše ormare, gdje čeka svoju zlatnu priliku kako bi "bio pokazan" i donio zadivljene poglede, uzdahe zavisti i društveni status svome vlasniku? Ili iza tog čitavog krznatog scenarija postoji jedna druga, mračnija priča, istina koju rijetko tko zna, a još manje ju želi čuti?

U RANIM JUTARNJIM SATIMA ledenog Newfoundlanda (krivo)lovci se prikradaju usnulim bebama Grenlandskih tuljana, zamotanih u predivno bijelo krzno, mekano poput najfinijeg prekrivača. A onda, uz nemoć odraslih tuljana da zaštite svoje mlade, lovci podižu harpune i šiljcima ih okrutno umlaćuju. Malene leševe ostavljaju trunuti na santama leda, a krzno koje je s njih odrano, najčešće završava kao krzneni ukras ili krznom podšivene rukavice, i to uglavnom na Zapadnoeuropskom tržištu. Ironija je, da ovaj kaputić u kojem su se rodili, tuljančići zadržavaju prvih 9-15 dana nakon čega ga odbacuju i zamijenjuju srebrnasto-sivim krznom - koje lovcima financijski nije zanimljivo, pa samim time život Grenlandskih tuljana nakon prva dva tjedna više nije u opasnosti (barem što se krzna tiče).

Slične priče ponavljaju se diljem čitavog našeg lijepog planeta gdje se milijarde životinja vreba i hvata na raznorazne načine. Tako, primjerice, životinje uhvaćene u nazubljene čelične klopke (koje su zbog svoje ozloglašenosti i okrutnosti zakonom zabranjene već u više od 70 država) podnose strahovitu bol od čeličnih šipki koje probadaju njihove noge, tijela ili šape. Uhvaćene životinje pate u zamkama satima ili čak danima, prije nego im lovci na krzno razderu prsa ili slome vratove.

Te iste zamke također osakaćuju i ubijaju tisuće pasa, mački i ostalih životinja "uhvaćenih grješkom ili slučajno". U nastojanju da se oslobode iz čeličnih zagrljaja smrti, ponekad si uhvaćene životinje same odgrizu vlastito stopalo kako bi pobjegle i spasile se. Na taj način samo u Americi strada približno 3.5 milijuna krznaša!

KOJE SU ŽIVOTINJE "popularne" u industriji krzna, pa je stoga za njima raspisana trajna tjeralica? Gotovo isključivo ovdje je riječ o sisavcima: raznim grabežljivcima iz roda mačaka kao što su leopard, tigar i njima slične; pasa (obična, plava, srebrna i bijela lisica, čagalj i druge); kuna (zerdav, kuna zlatica, vidra, da nabrojimo samo neke); glodavaca (dabar, bizamski štakor, vjeverica, činčila i nutrija); papkara (karakul-ovca, tibetanska koza); medvjeda; mravojeda; tobolčara; tuljana; dok se izuzetno u tu svrhu prerađuju i kože nekih ptica zajedno s perjem poput gnjurca, guske, labuda.

TRŽIŠTE KRZNA je toliko nezasitno i neumoljivo, da se u današnje vrijeme sve više osnivaju farme za uzgoj životinja sa skupocjenim krznom. U uzgoju na farmama najviše prednjače srebrna i plava lisica, nerc, bizam, dabar i skunk, a takve farme najrazvijenije su u Kanadi i SAD-u. Danak takvom uzgoju godišnje plati glavom novih 2.7 milijuna životinja.
Životinje koje se uzgajaju na farmama krzna provedu cijeli život skučene u malim, prljavim kavezima, konstantno životareći između stresa i dosade. Kako se krzno ne bi oštetilo, neki farmeri ubijaju veće životinje (poput lisica) strujnim udarom tako da ih elektrokutiraju kroz usta i anus ili vaginu, pri čemu im doslovce sprže unutarnje organe, a životinje podvrgnute ubijanju strujom osjećaju intenzivnu bol srčanog udara još dok su pri punoj svijesti. Kako se za vrijeme uzgoja životinje između sebe ne bi izgrizle ili same ozlijedile, uzgajivači činčilama i drugim krznašima režu zube.

PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) je uhvatila jednog proizvođača krzna u Marylandu koji je ubijao lasice tako da im je ubrizgavao injekcije insekticida u srce. Ova okrutna metoda ubijanja uzrokuje da se životinje grče u nepodnošljivoj boli čak desetak minuta prije nego što uginu.
Još jedna od metoda ubijanja uključuje trovanje plinom i gušenje. U nekim se slučajevima i do 20-tak malih životinja ugura u kutiju u koju se putem cijevi za polijevanje puste nepročišćeni ispušni plinovi iz farmerovog kamiona. Kako ispušni plinovi iz motora nisu uvijek 100% smrtonosni, znade se dogoditi da se životinje "probude" iz ošamućenosti pa im se živima odere koža.
Ostale metode uključuju ubijanje životinja u komorama za dekompresiju, komprimiranim zrakom gdje im rasprsnu unutarnje organe ili pak jednostavno - zavrtanje vratom ili lomljenje kralježnice.
Sve životinje tretirane na ove krajnje nehumane načine obolijevaju od raznih upala koje im se ne liječe, a prehranjuju ih jadno i nedostatno, u nekim ih slučajevima prisiljavajući čak i na kanibalizam, tako da mesojedima bacaju natrag u kaveze leševe njihove iste vrste, nakon što s njih oderu krzno.

ČINI LI NAM SE bunda kojoj se toliko radujemo s dolaskom hladnijih zimskih dana i dalje nježnom, nevinom i privlačnom? Ili se to iz nje počinje širiti jedan novi miris - miris patnje, neizrecive boli i smrti? Miris koji se ničime ne da otkloniti... Statistike koje ćemo sada navesti, bacaju daljnje svjetlo u razotkrivanju istine o proizvodnji krznene odjeće.
Da bi se proizveo kaput od lisice, potrebno je, naime, ubiti 10-24 životinja. Ostale brojke, navedene u tablici, nisu ništa manje šokantne. Naprotiv.

ZA JEDAN KAPUT POTREBAN BROJ ŽIVOTINJA

Image Hosted by ImageShack.us

Lisice
10 - 24
Image Hosted by ImageShack.us

Dabra
16 - 20

Rakuna
20 - 30

Image Hosted by ImageShack.us

Nutrije
26 - 34

Oposuma
30 - 40

Kune zlatice
40 - 60

Samura
60 - 80

Image Hosted by ImageShack.us

Muskatnog miša
60 - 120

Vjeverice
100 - 400

Činčile
130 - 200

Hermelina
180 - 240


KOJE MJESTO i kakvu ulogu u proizvodnji krzna zauzima pak Hrvatska?
Nažalost, konačno se možemo pohvaliti da u nečemu prednjačimo pred ostalim zemljama u svijetu. Ma koliko to nevjerojatno zvučilo, Hrvatska je najveći proizvođač krzna činčile, malog - gotovo istrebljenog - južnoameričkog glodavca, s najvećom matičnom farmom činčila u Europi i ukupnom svjetskom proizvodnjom koja premašuje 50%.
Chinchilla d.o.o. je u samo šest mjeseci proizvela 10 tona leševa oderanih životinja, što je stravična brojka kad se uzme u obzir koliko je činčila mala životinja. Tu se još naravno postavlja, uz ono moralno, i ekološko pitanje odlaganja takvog otpada, kao i pitanje kemikalija koje se koriste za zaštitu i preradu krzna.

U MALNE TOTALNOJ POMRČINI razuma zaslijepljenog profitom i lovom iz sporta, odnosno zabave, polako se budi svijest na globalnoj razini. U skladu s time, karika u proizvodnom lancu "živa - životinja - ulovljena / mučena - životinja - mrtva - životinja - reklamirano / prodavano - krzno - ja", zadužena za promociju najnovijih modnih trendova odigrava sve značajniju ulogu: PRAVO KRZNO VIŠE NIJE MODERNO, IN SU UMJETNE BUNDE!

Velik broj vodećih imena modne industrije okreće se umjetnom krznu kao modnom hitu za svoje nove kreacije, potaknuto budećom se sviješću svojih potrošača koji bi radije hodali goli ulicama nego nosili krzno. A neki od njih to doslovce i čine, nastojeći skrenuti pozornost na užasne zločine onima kojima je glas razuma i dalje previše tih a savjest uspavana dubokim zimskim snom.
Pozitivno je slijedeće: Svijet se počeo buditi iz krznene obmane, i sagledavati čitavu situaciju jasnijim očima. Ljudi polako shvaćaju da za krzno POSTOJI ALTERNATIVA te da živimo u svijetu koji više ne tolerira isključivost. Krzno je jedino privlačno onima koji lakom zaradom nastoje doći do prljavog, krvavog novca, pri tom ne mareći ni za kakve kodekse ponašanja, etičnosti, a najmanje suosjećajnosti.
Poput proizvođača svakog proizvoda koji se pojavi na tržištu, njihova sudbina je u rukama njihovih potrošača. A, što je još važnije, i milijarde nedužnih života. Needuciranost ili neobaviještenost više nikome ne mogu biti opravdanje za pasivnost.
Svatko od nas može dati svoj doprinos kako bi se spasile muke i poštedjeli životi onih kojima krzno rođenjem pripada.
Otvoreni bojkot kupnje krznenih proizvoda samo je jedan od načina. Jer ako se danas ne usprotivimo onima koji na tuđim leševima nastoje izgraditi svoje carstvo, nismo ništa bolji od njih. Naša će srca i dalje ostati hladna, a kad na proljeće opet skinemo krzno, shvatit ćemo da smo i mi ispod njega krvavi i da se ipak nismo toliko ugrijali koliko smo se možda nadali.


* Prijatelji životinja jednako se protive ulovu, odstrelu i uzgoju životinja za proizvodnju odjevnih predmeta i obuće od kože.

Image Hosted by ImageShack.us

ZAŠTO VEGETARIJANSTVO?
Riječ vegetarijanstvo proizlazi iz latinske riječi vegetus, što znači zdrav, svjež i pun života ili homo vegetus, što znači - tjelesno i mentalno zdrava osoba. Izvorno značenje riječi ukazuje na uravnotežen filozofski smisao za život, a ne samo prehranu koja se sastoji od voća i povrća.

Znate li da se vegetarijanstvo poput vatre širi cijelim planetom? Milijuni ljudi danas su vegetarijanci, a svaki tjedan im se pridruži i nekoliko tisuća drugih ljudi.

Ljudi postaju vegetarijanci iz etičkih razloga jer smatraju da životinje imaju pravo na vlastite živote i da nije u redu ubijati ih, mučiti i iskorištavati za ljudske potrebe. Osim nepotrebnog genocida životinja, za uzgoj životinja troši se hrana koja može prehraniti gladne ljude, uništava se plodna zemlja, spaljuju šume, truju se vode i zrak, pa su mnogi svjesni i ekoloških razloga i ne jedu životinje jer smatraju da je za spašavanje planeta presudna vegetarijanska prehrana budući da industrije mesa, mlijeka i jaja uništavaju Zemlju strahovitom brzinom. Također ljudi misle i na vlastito zdravlje. Poznato je da koktel otrova koji se nalazi u životinjskom mesu uništava ljudsko zdravlje i da vegetarijanstvo produljuje život i čuva naše zdravlje.

Stoga vegetarijanci ne jedu životinje odnosno meso i ribu, mnogi ne jedu ni jaja, dok vegetarijanci vegani ne jedu ni mlijeko odnosno sve namirnice životinjskog porijekla.

Mislite na životinje, svoj planet, šume, vodu, zrak, zemlju, na gladnu djecu, na zdravlje!

jOsH maLo SlIkA kOjE nEcHeMo KoMeNtIrAt JeR Je SvAkI kOmEnTaR sUvIsHan....

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us




- 18:38 - sUvIšNoSt kOmEnTArA pOtReBnA (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Oš/NeŠ

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

=((MAJ MEN, MAJ LOV, MAJ HEPINES, MAJ DIREST --> JIm MoRrIsOn =)) (by doda)

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glitters

Glitters

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

myspace

myspace layouts


myspace

myspace layouts


myspace

myspace layouts



mali dogadaji našeg malog života...


d LiNkSiCHi

about us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

okeic...da se mi malo opisemo...

doda[/B]:doris,
tvrdoglavi ovnicH,headbang
3.razred.
volim:
zeppEliNe,jAnIs JopLin, doOrse, floyde, urbana, laufer..itd..cerek
hIpPiE, WOoDsToCk `69,SvE vEzAnO uZ 60-e, 70-e.. kiss
pEaCe smijeh
dreadlicHe i pirSeve cerek
sPhalJene tipovE kiss
sve AlKohoLno(piViC) party
hippijevce i rockere naughty
palesTinke (shaLove-za oNe neUpucHene) nut
hoRrore eek
pIsTaChE njami
MaJ sTaRkItZe cerek
aNiMaLs kiss

NaJvEcHa zEljA u lAjFu:: pOsTaT vEgEtArIJaNkA

NE voliM:
techno,nAroDnjKe,rAp I poP namcor
dvoLiCnosT bang
shuLiTzU headbang ofKoRs Ko JE voLi rolleyes
kAfe
ljubOmOrU mad
DhosAdu zijev
KurVice
rAsIsTe burninmad

ivana:naravno to je real naMe
sEkNd GrEjD
bLizAnaC
VoliM:
rOck(istO StHO i Doda)
puNk(RamOnese,claSh,seX piStolSe)
Boba MaRleYa
zLocestE deCke-uvijEk naletim Na TakvE
cUgaT(isTo evreything alKohoLno)
I liKe coffee

NE VOLIM:
uMishLjene i doSadNe ljUde
mOnotoNe vEze,i bIlo Šta oBiCHno
I ne VolIm LAZI!!!zivCiraNje,dePresIju itD iTd...


-----**"" sTaRkITzE ""**-----

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

----****pIrSeVi****-----

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




a lItTlE vErI mAč gUuUD sOoONGs :D

align=left>
I adopted a cute lil' giraffe fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!

IVANA USVOJILI SMO FETUSAA,,JUPPPII !!!

Bigoo.ws images for your blog

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

STAIRWAY TO HAVEN - LED ZEPPELIN

There's a lady who's sure all that glitters is gold
And she's buying a stairway to heaven.
When she gets there she knows, if the stores are all closed
With a word she can get what she came for.
Ooh, ooh, and she's buying a stairway to heaven.

There's a sign on the wall but she wants to be sure
'Cause you know sometimes words have two meanings.
In a tree by the brook, there's a songbird who sings,
Sometimes all of our thoughts are misgiven.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it makes me wonder.

There's a feeling I get when I look to the west,
And my spirit is crying for leaving.
In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees,
And the voices of those who stand looking.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it really makes me wonder.

And it's whispered that soon if we all call the tune
Then the piper will lead us to reason.
And a new day will dawn for those who stand long
And the forests will echo with laughter.

If there's a bustle in your hedgerow, don't be alarmed now,
It's just a spring clean for the May queen.
Yes, there are two paths you can go by, but in the long run
There's still time to change the road you're on.
And it makes me wonder.

Your head is humming and it won't go, in case you don't know,
The piper's calling you to join him,
Dear lady, can you hear the wind blow, and did you know
Your stairway lies on the whispering wind.

And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last.
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll.

And she's buying a stairway to heaven

DaZeD aND coNFuZeD

Been Dazed and Confused for so long it's not true.
Wanted a woman, never bargained for you.
Lots of people talk and few of them know,
soul of a woman was created below...yeah...

You hurt and abuse telling all of your lies.
Run around sweet baby, Lord how the hypnotize.
Sweet little baby, I don't know where you've been.
Gonna love you baby, here I come again.

Every day i work so hard, bringing home my hard earned pay
Try to love you baby, but you push me away.
Don't know where you're going, only know just where you've been,
Sweet little baby, I want you again.

Been dazed and confused for so long, it's not true.
Wanted a woman, never bargained for you.
Take it easy baby, let them say what they will.
Will your tongue wag so much when I send you the bill?


BABE, I`M GONNA LEAVE YOU

Babe, baby, baby, I'm Gonna Leave You.
I said baby, you know I'm gonna leave you.
I'll leave you when the summertime,
Leave you when the summer comes a-rollin'
Leave you when the summer comes along.

Baby, baby, I don't wanna leave you,
I ain't jokin' woman, I got to ramble.
Oh, yeah, baby, baby, I believin',
We really got to ramble.
I can hear it callin' me the way it used to do,
I can hear it callin' me back home!

Babe...I'm gonna leave you
Oh, baby, you know, I've really got to leave you
Oh I can hear it callin 'me
I said don't you hear it callin' me the way it used to do?

I know I never never never gonna leave your babe
But I got to go away from this place,
I've got to quit you, yeah
Baby, ooh don't you hear it callin' me?
Woman, woman, I know, I know
It feels good to have you back again
And I know that one day baby, it's really gonna grow, yes it is.
We gonna go walkin' through the park every day.
Come what may, every day

It was really, really good.
You made me happy every single day.
But now... I've got to go away!

Baby, baby, baby, baby
That's when it's callin' me
I said that's when it's callin' me back home...


Image Hosted by ImageShack.us

AIN"T IT FUN

Aint it fun when your always on the run
Aint it fun when your friends despise what you've become
Aint it fun when you get so high
That ya', ya' just can't come


Aint it fun when you know that your gonna die young
It's such fun
It's such fun
It's such fun
Such fun
Such fun
Such fun
Yeah fun, such fun
Such

Aint it fun when you take good care of your number one
Aint it fun when you feel like you just gotta get a gun
Aint it fun when you just can't (just can't) seem to find your tounge
'Cause your stuck in to deep and it's something that really stung
Such fun
Well come up to me and spit right in my face
I didn't even feel it
It was such a disgrace
I punched my fist right through the glass
But I didn't even feel
And it hurt me so bad
Such fun x11
Such
Aint it fun when you tell her
It was just-st a
Aint it fun when she splits
And leaves you on the run
Well aint it fun when you broken up every band that you ever begun


Aint it fun when you know that your gonna die young
It's such fun
It's such fun
It's such fun
Such fun
Such fun
Such fun
Yeah fun, such fun
Such


DON"T CRY

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

Estranged
When you're talkin' to yourself
and nobody's home
You can fool yourself
You came in this world alone
(Alone)

So nobody ever told you baby
how it was gonna be
So what'll happen to you baby
Guess we'll have to wait and see
One, two

Old at heart but I'm only 28
And I'm much too young
to let love break my heart
Young at heart but it's getting much too late
To find ourselves so far apart

I don't know how you're s'posed
to find me lately
An what more could you ask from me
How could you say that I never needed you
When you took everything
Said you took everything from me

Young at heart an it gets so hard to wait
When no one I know can seem to help me now
Old at heart but I mustn't hesitate
If I'm to find my own way out

Still talkin' to myself and nobody's home
(Alone)

So nobody ever told us baby
how it was gonna be
So what'll happen to us baby
Guess we'll have to wait and see

When I find all of the reasons
Maybe I'll find another way
Find another day
With all the changing seasons of my life
Maybe I'll get it right next time
An now that you've been broken down
Got your head out of the clouds
You're back down on the ground
And you don't talk so loud
an you don't walk so proud
Any more, and what for

Well I jumped into the river too many times
to make it home
I'm out here on my own, an drifting all alone
If it doesn't show give it time
To read between the lines
'Cause I see the storm getting closer
And the waves they get so high
Seems everything we've ever known's here
Why must it drift away and die

I'll never find anyone to replace you
Guess I'll have to make it thru, this time
Oh this time
Without you

I knew the storm was getting closer
And all my friends said I was high
But everything we've ever known's here
I never wanted it to die


November rain

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain, ohhh yeahhh
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Image Hosted by ImageShack.us

OTHERSIDE - PEPPERSI

How long how long will I slide
Separate my side I don't
I don't believe it's bad
Slittin' my throat
It's all I ever

I heard your voice through a photograph
I thought it up and brought up the past
Once you know you can never go back
I've got to take it on the otherside

Centuries are what it meant to me
A cemetery where I married the sea
Stranger things could never change my mind
I've got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

How long how long will I slide
Separate my side
I don't
I don't believe it's bad
Slittin' my throat
It's all I ever

Pour my life into a paper cup
The ashtray's full and I'm spillin' my guts
She wants to know am I still a slut
I've got to take it on the otherside

A scarlet starlet and she's in my bed
A candidate for a soul mate bled
Push the trigger and pull the thread
I've got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

How long how long will I slide
Separate my side
I don't
I don't believe it's bad
Slittin' my throat
It's all I ever

Turn me on, take me for a hard ride
Burn me out leave me on the otherside
I yell and tell it that
It's not my friend
I tear it down I tear it down
But then it's born again

How long how long will I slide
Separate my side
I don't
I don't believe it's bad
Slittin' my throat
It's all I ever had

How long, how long will I slide
Separate my side, I don't
I don't believe it's bad
Slittin' my throat
It's all I ever


Image Hosted by ImageShack.us

PEOPLE ARE STRANGE - THE DOORS

People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down

When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange

People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down

When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange

When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange

THE END dead
This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes... again
Can you picture what will be
So limitless and free
Desperately in need... of some... stranger's hand
In our... desperate land?

Lost in a Roman wilderness of pain
And all the children are insane
All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah
There's danger on the edge of town
Ride the King's highway, baby
Weird scenes inside the gold mine
Ride the highway west, baby
Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake is long, seven miles
Ride the snake...he's old, and his skin is cold
The west is the best
The west is the best
Get here, and we'll do the rest
The blue bus is callin' us
The blue bus is callin' us
Driver, where you taken' us?

The killer awoke before dawn, he put his boots on
He took a face from the ancient gallery
And he walked on down the hall
He went into the room where his sister lived, and...then he
Paid a visit to his brother, and then he
He walked on down the hall, and
And he came to a door...and he looked inside
"Father?", "yes son", "I want to kill you"
"Mother?...I want to... aghhhhhhhhhh!

C'mon baby, take a chance with us
And meet me at the back of the blue bus
Doin' a blue rock, On a blue bus
Doin' a blue rock, C'mon, yeah
Kill, kill, kill, kill, kill, kill

This is the end, Beautiful friend
This is the end, My only friend, the end
It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die
This is the end


Image Hosted by ImageShack.us

HERE TODAY GONE TOMORROW 2.49

Oh oh oh, oh oh oh I love you Oh oh oh, oh oh oh I love you I do, I do

Oh oh oh, oh oh oh I love you Oh oh oh, oh oh oh I love you I do, I do

But I told her why we just can't make it I want you still but just can't take it
The time has come we oughta break it someone has to pay the price

Oh oh oh, oh oh oh it's over Oh oh oh, oh oh oh it's over it's true, it's true

And I think of times we were together as time went on it seemed forever
But times have changed now things are better someone had to pay the price

And I think of times we were together as time went on it seemed forever
But times have changed now things are better someone had to pay the price

I DON'T WANT TO GROW UP

When I'm lyin' in my bed at night I don't wanna grow up
Nothing ever seems to turn out right I don't wanna grow up

How do you move in a world of fog that's always
Changing things Makes wish that I could be a dog

When I see the price that you pay I don't wanna grow up
I don't ever want to be that way I don't wanna grow up

Seems that folks turn into things that they
Never want The only thing to live for is today...

I'm gonna put a hole in my T.V. set I don't wanna grow up
Open up the medicine chest I don't wanna grow up

I don't wanna have to shout it out I don't want my hair to fall out
I don't wanna be filled with doubt I don't wanna be a good boy scout
I don't wanna have to learn to count I don't wanna have the biggest amount
I don't wanna grow up

Well when I see my parents fight I don't wanna grow up
They all go out and drinkin' all night I don't wanna grow up

I'd rather stay here in my room Nothin' out there but sad and gloom
I don't wanna live in a big old tomb on grand street
When I see the 5 o'clock news I don't wanna grow up
Comb their hair and shine their shoes I don't wanna grow up

Stay around in my old hometown I don't wanna put no money down
I don't wanna get a big old loan Work them fingers to the bone
I don't wanna float on a broom Fall in love, get married then boom
How the hell did it get here so soon I don't wanna grow up


Image Hosted by ImageShack.us

NUCLEAR BABY-URBAN

crtu Zivota sama je urezala
na njeZnom dlanu
ispisala s bojama:upomoć!¨po cijelom stanu.
vatra je njena igraCka,
u mraku mrzi svoje oči.
ako kaže-čekaj me,znaj da ti nikad neće doći.
kada se smije ima japanske oči
volim je uvijek kada odlazi.
ona je moja nuclear baby
ona svoje ruke pred svima uvijek sakriva.
jer u lijevoj nosi benzin,a u desnoj joj je šibica.
dok ja govorim nasa ljubav nema kraj,
ona mi vec sapuce slatko spavaj
goodbye...bye...ona je moj nuclear babe