Raspašoj

03 travanj 2020

odonda bio sam u skitnji
sad se kući vratio
nekog bi najradije ugrizo
a nekog namlatio

ja ostavih kuću
skockanu u redu
a nastade raspašoj
sve je u neredu

dok psa nema doma
miševi kolo vode
a lajona će mi na rep stati
ak ovo zatekne ako navrati

daš mali prst,
uzmu cijelu ruku
i lajoni na blogu
podigoše frku

nesporazum velik
vidljiv iz aviona
kad kaos taj vidi
ubit će me lajona

...................... (još nije saznala da imam blog...inače bi odavno dobio svoje)

ona je samo poslala oprost
i obećanje da mejlove
više ne misli potezati
ne se još s novim mejlovima zezati

otkad se dogodilo "ono"
lajona ne mejla s nikim više
a osim toga, ako što ima reći ikome
u komentarima tog bloga napiše

više kod nje nema
"ovo je samo za uho tvoje"
...ili reci javno što misliš
...il nemoj reć ništa svoje

znači, curke moje
pucanj je bio u prazno
lajonu mejlanje ni chatanje
ne zanima ni pod razno

ti si malo busolu izgubila
kad si joj u komentaru
naređivala što ima raditi
mejlove čitati, k tebi svratiti

iako se smilila
na tvoj prošli post
uopće ne planira
da ti bude gost

zato i jesam jasno napisao
u prošlom svom postu
"što se nje tiče ide na ignore
a ti kako hoćeš tvoja je stvar"


lajona samo iskreno
ruku ti pružila
nigdje nije napisala
da bi se ponovno družila

od mejlova javnih
dugo ptsp nosila je
pa niti mejlove čita više
niti ih ikome drugom piše

molim te nemoj lajoni zamjeriti
lajona svoju družbu ima
potrebe nema na staro se vraćati
niti pod tvoje postove dolaziti

a ti ako želiš, uvijek možeš svratiti
komentar koji ostaviti
s njenom ekipom podružiti
ona će ti se s veseljem zahvaliti

(šššš...ovo ti kažem povjerljivo,
znaš nju, ona komentare broji
onaj njen dream piše joj već
petsto i ne znam koji...

ovo ti kažem samo zato
što zape mi za oko ona tvoja kujka
lajona bi me u azil frknula da zna..
zato me naj izdati, nemoj biti lujka)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.