Eurojackpot

02 travanj 2020

Lajona je upravo
sa stolice dupe digla
na trosjed se bacila
i tako u letu s posla stigla

cijeli dan je sjedila
za poslovnim lapom
konačno ga zgasila
i svoj lap upalila

a ja baš nisam
dobre volje
kad nekog ugrizem
bit ću puno bolje

cijeli dan zatvoren
s njom u stanu ja
ona bar radi
a ja zato sam

niti znam čitati
nit smijem skitati
a niti njuškati
nit se ko jekica druškati

(a ona mi kujka
iz misli ne izlazi
ali ne da lujka)

zato sam sav jadan
kao kad sam gladan
a kad sam gladan
znam bit jako gadan

pa sad tako bijesan
više kao čovjek nego pas
kažem da je dosta
pun mi klinac vas

dosta mi je više
svađica takvih
da ne čujem ni jednu
u Velikom tjednu

Umjesto krasnolijepih
ružne riječi se umnožile
dok ste se lajona i ti
međusobno gložile

Sjekiru ratnu zakopajte
il ću ugristi vas
naravno da grizem,
lajonin sam pas

sada se treba
za Uskrs spremati
puno postiti
što manje svađati

kako Uskrs
sve nam je bliže
vrijeme je za oproste
jer korona gmiže

lajona ti oprašta
za mejlove one
iako se nikada
ispričala nisi

no tvoja je stvar
o tebi to ovisi
hoćeš li grijeh
na duši nositi

ruku pomirenja
pružit ti ne može
korona je takva
drži se razmaka

al ti zato šalje
poklon jedan
nije baš od zlata
ali je vrijedan

šalje ti sjekiru
što joj je pri ruci
ili je zakopaj
il se njome tuci

iz tvog prošlog posta
lajona je shvatila
da pouke ti bilo dosta
pa smetena osta

na kraju samo poručila ti
ljudima se ne smije zlo činiti
mejlove javnosti podastirati
arhivice prikupljati

jer ako se s rogom tikve sadi
o glavu će mu se obijati
zlom se ne smije niti prijetiti
jer se može stostruko vratiti

lajona je tvoj post pročitala
proste riječi preskočila
i biti se uhvatila
pa ti želi zdravlja

da nisi jedina, javlja
da i ona tešku knjigu piše
pa zraka sad udahni
neće ti zamjerati više

jer i ti tešku "knjigu" pišeš
pa uprite što dalje
čestitku za dobro zdravlje
sad lajona ti šalje

uz čestitku šalje ti
sjekiricu što ima je u ruci
ti odluči što ćeš s njom
il je zakopaj, ili se i dalje tuci

što se nje tiče
ide na ignore
a ti kako hoćeš
tvoja je stvar

onim svojim vrazima
poruči isto
vrijeme je za oproste
za vapaj za Kristom

jer od svakog zla
snaga je Njegova jača
lajona blagoslov šalje
ne laća se mača

jer vrijeme je posta
vrijeme oprosta
nije vrijeme tame
i svađe je dosta

kome ovo nije pravo
nek se rogi žali slobodan mu put
kad mu rogo dušu uzme
nek ne bude ljut.

nama drugima
Uskrs je sve bliže
vrijeme je za oproste
jer korona gmiže

Lajona je pružila
pomirenja ruku
ja bih je sad šutnuo
ko mecinu tuku

to bi bilo to...
a sad na stare teme
ljut sam ko pas
rado bi gricnuo vas jer...

moja lajona dobre volje
ustala danas na desnu nogu
odlučila malko spremat po blogu
nered raščistiti da bude bolje

tko zna, možda podvezicu sprema
a možda sprema i dotu
jer onaj dream bilo kad može
dobit na eurojackpotu

i ova priča dosadila je
idem pisat novu
dok lajona na mjesec laje
zaključujem temu ovu.



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.