Click here to get your free text scroller.
http://www.blog.hr/edit/?SID=a7a4aa2095bb512892225a05bd9a7f4d&cmd=blogeditor&menu=2,1# http://www.blog.hr/edit/?SID=a7a4aa2095bb512892225a05bd9a7f4d&cmd=blogeditor&menu=2,1#

08.10.2007. / ponedjeljak

Datum posta kraj-->

Biografija.................razreda.............

Ovo vam pise Diab............jer gro vremena nisam piso post i poslje ovog najvjerovatnije necu jos gro vremena ali ovo je..........neznam eto tako..........
ovako stoje stvari............pisem onak extra brzo najvjerovatnije brze od svih vas koji kao citate................jer onak idem u ekonomsku di imas poslovne komunikacije.............sta me donosi na sljedecu temu..........meni je u skoli.........jebeno........jebena ekipa...sve je bas ok.......

ovako sad.........idemo neki redosljedom........pos neznam abecedni redosljed nasih ucenika............idem sliko.............stoga otvorite onu sliku............u knjizi od 50 godisnjice.......i gledajte..............suzi se upisala u kuharsku, petra u mioc, anel mioc, mateo 16.g, marjan 10.g, teo 16 g, ivon je iso u najbolju skolu 1 ekonomska, dorija u mioc, anel marijan mioc, kristijan u 2 ekonomsku, martina 3 ekonomska, helioc neka medicinsko kozmeticka, pirs graficka, marko mioc, miran graficka i matea....ak se ne varam, nika i nina 18 g, lonca je u ruderu, vilim opet taj mioc, altarac sa niko i ninom,viktor faust vrancic, tino trgovacka, ja prva 1 ekonomska, zvone privatnjac ekonomska, luka 9 g, niko mioc, frano abroseva, petrovic trgovacka i tomi u prometnu......

bitne promjene...........ja sam poceo trenirat UFC.....nina vise nema crnu kosu
.... prije dva tjedna sam vidio nesto nevideno,,,,,,nesto tako........ko da je sam vrag izaso iz zemlje......ko neznam.........u skracenom.........bilo nas je 30 na tulumu 24 ih se barilo........nemojte mislit da je to bilo romanticno bilo je odvratno..............ali je bio jeben tulum................. zvone nam je novi boksac.....altar se osiso..........marko se zove sisko od sad....... mislim da je to to

idemo dalje nes pricat............ovako imam gro gramatickih pogresaka jer me ne zanima kako pisem....................
e da ja sam svima govorio u 7 razredu kako cete svi pit..........a svi diabe ti si glup,,,,,nema sanse da mi pijemo.........gle vas sad svi ste pijane stoke.........osim mene naravno..........

dalje...............a neznam nema vise.............ako neco oce trenirat ultimate fight nek mi se javi.....................pronoto.....................


P. S sretno s ocjenam u skoli................

08.10.2007. ...11:49 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (6) kradi moje rijeci...kme..kme... #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

by raba

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALO O MENI

  • http://s79.photobucket.com/albums/j147/famtbs/?
    stistnite ovdje gore da vidite sliku.ja sam ovaj kaj grli ovo sa ribama na majci
    PRVI S LIJEVA:tino.0911706438
    DRUGI S LIJEVA:ja 0989884210
    ISPOD MENE:niko 0913355351
    DESNO OD NJEGA:zvonimir 0915526863
    DESNO OD NJEGA:luka 0915122749
    SKROZ DESNO:frano 0917933733
    ak vam se netko svida slobodno nazovite
    ak ste peder,nemojte zvat mene jer ja nisam peder
    a za ostale probajte,neznam ja ko je peder ko nije.

KAD PREĐEDEM 10 POPIT CU ŠAMPANJAC

by raba