< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (9)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj blog je napravljen kako bi se neki nasmijali uz malo smiješnih filmića i kako bi saznali mnogo novih stvari. Pozadina mu je od R.H.C.P jer mi je ta grupa najdraža. Neznam šta da vam kažem osim uživajte i ostavite koji komentar......................party


VOLIM:smijeh

-prijatelje
-plivanje
-spavanje
-cure
-putovanja
-slatkiše
-mjuzu
-školu


NE VOLIM:headbang

-svađe
-prepiranje
-tučnjavu
-loše društvo
-tripice

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr








Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

Image hosted by TeeJay




Image hosted by TeeJay







Evo malo mjuze:


































Evo malo smiješnih filmića..............




...evo malo kill bila........




Zanimljive sličice vezane uz smrt:









Image hosted by TeeJay

Ako želite pjevat evo vam tekst welcome to the jungle:

Welcome to the jungle
We got fun 'n' games
We got evrything you want
Honey we know the names
We are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money honey
We got your disease

In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
I wanna watch you bleed

Welcome to the jungle
We take it day by day
If you want it you're gonna bleed
But it's the price you pay
And you're a very sexy girl
That's very hard to please
You can taste the bright lights
But you won't get them for free

In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my serpentine
I, I wanna hear yous-cream

Welcome to the jungle
It gets worse here evryday
Ya learn ta live like an animal
In the jungle where we play
If you got a hunger for what you see
You'll take it eventually
You can have anything you want
But you better not take it from me


And when you're high you never
Ever want to come down, YEAH!

You know where you are
You're in the jungle baby
You're gonna die
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my serpentine
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
It's gonna bring you down
Ha!

Evo slika vezane uz Bob Marleya:


Image hosted by TeeJay

Image hosted by TeeJay

Image hosted by TeeJay




utorak, 13.03.2007.

NATJECANJE U SLOVENIJI

Pozdrav svima!!!!!!!!!!! Dana 20.1. sa klubom smo krenuli na natjecanje iz plivanja u sloveniju. Išli smo u Ljubljanu. Kad smo stigli prvo smo se rasplivali a zatim pripremali za trku. Prvo je plivao moj prijetelj Tin. Bio je dosta uspješan i osvojio je broncu. Zatim puno još mojih prijatelja iz kluba. No došao je red i na mene. Plivao sam 200 metara prsa. Prsa mi je najdraži stil. I ja sam bio uspješan, osvojio sam isto broncu. Bio sam zadovoljan sa trkom. No nije stvar samo u medaljama. Bitno je i koje vrijeme postigneš. Mislio sam da mogu ići i bolje. Plivao sam još 5 disciplina. Plivao sam 200 i 100 kraul, 100 leđa, 100 delfin i još 100 prsa. Na delfinu sam bio 6. To mi i neide baš dobro. Na 100 kraul osvojio sam srebro. Na 200 kraul bio sam 4. Na 100 leđa sam također bio 4 i to ni je falilo samo 4 stotinke da budem3. Na 100 prsa sam malo uspješniji pa sam osvojio opet broncu. Slijedila je štafeta. Ja sam u štafeti plivao prsa. Pobijedili smo i bili prvi. Drago mi je što sam se vratio barem s nečim oko vrata u Hrvatsku i u svoj dom. Neznate kakvu sam čast osjećao što sam plivao za plivački klub Primorje Croatia osiguranje. Jako sam bio sretan sa svojim nastupom. Sretan sam i sa nastupom svojih prijatelja odnosno svojih klupskih kolega. Probat ću to ostvarit još jednom. Pozzzzzzzz svima.hrvatskathumbup



| komentari (0) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

GLUPA ŠKOLA

Ej bok evo mene opet. Nećete vjerovat šta mi se danas 6.3.2006. dogodilo. Evo ovako vam je to bilo. Pisali smo test iz hrvatskog. Hrvatski mi predaje nastavnica Fabijanić. Prvo je moj prijatelj završio sa testom, a zatim i moja prijateljica. Njih dvoje su počeli pričati a s time da nisu ni znali da njihovaodnosno naša prijateljica ispred njih još uvijek piše test. Nastavnicaje mislila da ona priča pa joj je uzela ispit i preko cijelog testa napisala jedinicu. Svi smo je čudno gledali. No to nije sve.Kad je ona odjedanput nama rekla da svi predamo test a do kraja sata je bilo još nećete vjerovati 20 minuta. Ja sam rekao učiteljice samo malo da napišem ime kad ona meni kaže da netrebam ni predat ispit jer ću iovako dobit jedan. Uzela mi ga je i isto kao mojoj prijateljici preko cijelog testa napisala jedinicu. Svi smo je htjeli istamburat. Poslije toga se i naša razrednica išla tužit njoj, a onda je tek bilo frke. Čulo ih se u svim učionicama. Ali ne morate više slušat ove moje glupe priče. Tko ima sreće kao i ja nastradat će a tko nema................Šta ćete profesori glupi kao i nekad niš se nije promijenilo.Pozzzzzzzzzzzburninmad



| komentari (0) | print | # |Dizajn napravio Poison Angel

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.